Ik weet niet of het zo is dat ze ervan af moeten. Maar sowieso is die Econova een toestel dat wel makkelijk verkoopt lijkt me. Chromen bezel, ophangsteun die je erbij krijgt, en goede beeldprestaties. Ik zou ook achter elkaar voor die Econova gaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:28 schreef Catch22- het volgende:
+ dat je daar makkelijker wat van de prijs af lult omdat de winkelier er af moet
Die Samsung ziet er wel erg goed uit! Zeker wat input lag betreft. Ik heb hier een 37inch Philips met een enorme input lag! Ik kan daar geen Black Ops op spelen bijvoorbeeld. Ik zoek zelf voor mijn gamezolder nog een mooie Game TV. Zit vrij dicht op de TV, dus hoeft niet enorm te zijn. Ik denk dat ik zelf voor die Samsung ga. Mooie prijs en die input lag van 14ms staat mij toch wel echt aan!quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:29 schreef Saekerhett het volgende:
Bedankt Catch voor de info!
Heb zelf ook nog even verder gezocht en het schijt dat de wat oudere Samsung LExxC530 maar 14 ms inputlag heeft t.o.v. CRT! Dat is bijzonder weinig en verwaarloosbaar dus:
http://www.hdtvtest.co.uk(...)c530-20100813815.htm
Bovendien, hij is erg goedkoop: http://www.kieskeurig.nl/(...)rgen/899621/#prijzen
Hij komt dus uit april 2010, iets meer dan een jaar oud. Het is geen LED, maar dat boeit me op zich geen flikker, omdat Edge Lit niet zo heel veel beter is dan CCFL.
Zou dat geen mooie tv zijn voor het geld? Dan hou ik nog wat in mijn zak ook.
Ik heb de C530 bij de Makro gezien waar die in de aanbieding is (de 40 inch), maar ik vond het met afstand de tv met het slechtste beeld van het hele schap. Nu ben ik eens wat verder gaan zoeken op dat typenummer en het schijnt dat bij de C-serie van Samsung je een panelenloterij hebt. Je weet niet welk paneel je krijgt totdat je de doos openmaakt en de stickers of het menu bekijkt.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:44 schreef Skiet het volgende:
[..]
Die Samsung ziet er wel erg goed uit! Zeker wat input lag betreft. Ik heb hier een 37inch Philips met een enorme input lag! Ik kan daar geen Black Ops op spelen bijvoorbeeld. Ik zoek zelf voor mijn gamezolder nog een mooie Game TV. Zit vrij dicht op de TV, dus hoeft niet enorm te zijn. Ik denk dat ik zelf voor die Samsung ga. Mooie prijs en die input lag van 14ms staat mij toch wel echt aan!
Ik zou zelf voor max 37 inch gaan, anders is het van dichtbij gewoon niet meer goed te volgen op het scherm ben ik bang.
Ik ga maandag zeker even naar de winkel om te kijken of ik de samsung 40inch kan vinden om even te kijken, ook om te kijken of het misschien iets te groot is. Bevalt het goed van dichtbij, dan koop ik hem zeker!
http://www.avforums.com/forums/12627427-post162.html
In combinatie met die instellingen is het, zo lijkt het, gewoon een top Game TV.
Ik neig toch naar de Sharp LC-40LE824 die deze week voor 699 euro bij de Media Markt te koop staat. Meer dan naar de Philips 40PFL5606 voor dezelfde prijs.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:14 schreef Catch22- het volgende:
Philips als je een LCD wil, Panasonic S30/G20 (wel 2" groter) als je Plasma wil.
4 hdmi-ingangen en Ziggo-gecertificeerd: http://www.kieskeurig.nl/(...)pecificaties/945969/quote:Op maandag 4 juli 2011 10:28 schreef Catch22- het volgende:
Let wel even op de aanwezigheid van bijvoorbeeld HDMI-ingangen en een CI+ poort, beetje vervelend als je er pas later achterkomt dat je te weinig HDMI ingangen hebt, moet je weer met HDMI-switches gaan werken enzo.
http://www.avsforum.com/a(...)6058&highlight=sharpquote:Op maandag 4 juli 2011 10:37 schreef Skiet het volgende:
Ik kan nergens van de genoemde TV's de input lag vinden. Ik heb dus een 37" Philips en die heeft last van Input Lag. Ik merk dat gewoon ontzettend snel bij het spelen van Black Ops.
Dus als iemand een lijstje met input lag getallen heeft van de hier genoemde TV's dan zou dat wel fijn zijn!!
Lees het topic nou eens door, ik heb een paar posts terug aangegeven dat hij deze week in de aanbieding is bij de MM voor 699 euro.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:48 schreef Skiet het volgende:
http://www.kieskeurig.nl/(...)rgen/945969/#prijzen
Deze is te duur. Het is gewoon als extra derde TV puur om te gamen. Dan is 800 euro mij wat te gortig.
Dit, plus de overige opties die genoemd worden. Verder is het ook handig wanneer je zelf je budget aangeeft. Maar lees het topic gewoon even door. Hij is nog geen twee pagina's, en de mensen die hier iets aan te raden hebben zijn het in grote lijnen met elkaar eens.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Lees het topic nou eens door, ik heb een paar posts terug aangegeven dat hij deze week in de aanbieding is bij de MM voor 699 euro.
Waarom zeg je hier Philips? Zomaar een merk noemen is erg beperkt. Ieder merk heeft zijn toppers en draken. Maar wat ik van zowel midrange als high-end LCD's van Philips teruglees, is het niet best gesteld met de laatste geteste toestellen van Philips wat de input lag betreft. In game modus wordt het wat acceptabeler, maar zelfs dan wordt je er niet vrolijk van.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:14 schreef Catch22- het volgende:
Philips als je een LCD wil, Panasonic S30/G20 (wel 2" groter) als je Plasma wil.
Die laatste kende ik nog niet (moet wel flatpanelshd.com zijnquote:Op maandag 4 juli 2011 11:04 schreef Xaobotnik het volgende:
De tests waar ik me op baseer zijn die van HDTVtest.co.uk en Flatpaneshd.com
Klopt, dit toestel is best redelijk. Maar waarschijnlijk wel in de gamemodus, niet? En gezien alle beeldverbeteringen die verdwijnen wanneer je de gamemodus aanzet, wil je dat eigenlijk niet hoeven doen.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:11 schreef Catch22- het volgende:
Ik basseer me op mijn eigen ervaring met een philips 42PFL5605 (oid) en daar kan je echt prima op gamen en die is betaalbaar (en zijn opvolger van dit jaar)
Dus in game modus is het inderdaad prima (al kan het beter). Maar gewoon Philips als merk noemen is gewoon niet terecht. Voor dit toestel wel, maar dan wel alleen in gamemodus.quote:Input lag is too high with most of the dynamic circuits that Philips has incorporated but if you turn these of input lag drops to around 50 ms. In the game mode input lag dropped to 20-30 ms which is actually quite good for gaming on gaming consoles such as the PlayStation 3 or Xbox 360.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |