abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juni 2011 @ 16:28:17 #76
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_98772129
+ dat je daar makkelijker wat van de prijs af lult omdat de winkelier er af moet
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 16:32:21 #77
300718 Kenju
Say It!!??
pi_98772342
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:28 schreef Catch22- het volgende:
+ dat je daar makkelijker wat van de prijs af lult omdat de winkelier er af moet
Ik weet niet of het zo is dat ze ervan af moeten. Maar sowieso is die Econova een toestel dat wel makkelijk verkoopt lijkt me. Chromen bezel, ophangsteun die je erbij krijgt, en goede beeldprestaties. Ik zou ook achter elkaar voor die Econova gaan.

Overigens, die opmerking over 100 Hz, daar moet je niet op letten. Je moet niet de illusie hebben dat twee toestellen van dezelfde prijs opeens verschillend zullen presteren doordat de een 100 Hz heeft, en de ander niet. Verder is 10 Hz ook een bron van beeldfouten, dus als het niet goed uitgevoerd is, is het zelfs een bron van kwaliteitsverlies en heb je betere kwaliteit wanneer je het uitzet. In de game-modus staat het sowieso uit.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_98772797
Daar had ik nog niet aan gedacht, dat 100 Hz natuurlijk wel goed 'gepresenteerd' moet worden, anders zit je met hickups en shit...

En hier staat de 40PFL5606 voor 625 euro te koop: http://www.idealo.de/prei(...)fl5606h-philips.html

Dat betekent dus dat ik hem bij de MM Nordhorn voor dezelfde prijs kan halen. Nu vond ik het verschil met de Sharp nou ook weer niet zo heel erg groot, en anders blijf je bezig... (ja als je een tv van 700 euro kan kopen, kan 750 ook wel. En als je een tv van 750 euro koopt, kan 800 ook wel enz...)

625 euro voor die Philips lijkt me een mooie deal toch?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 16:44:22 #79
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_98772975
scheelt 60 euro met een NL shop

http://www.plattetvdiscounter.nl/product/philips-40pfl5606/

Dus als dat dichterbij is zou ik dat doen
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_98981137
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:29 schreef Saekerhett het volgende:
Bedankt Catch voor de info!

Heb zelf ook nog even verder gezocht en het schijt dat de wat oudere Samsung LExxC530 maar 14 ms inputlag heeft t.o.v. CRT! Dat is bijzonder weinig en verwaarloosbaar dus:

http://www.hdtvtest.co.uk(...)c530-20100813815.htm

Bovendien, hij is erg goedkoop: http://www.kieskeurig.nl/(...)rgen/899621/#prijzen

Hij komt dus uit april 2010, iets meer dan een jaar oud. Het is geen LED, maar dat boeit me op zich geen flikker, omdat Edge Lit niet zo heel veel beter is dan CCFL.

Zou dat geen mooie tv zijn voor het geld? Dan hou ik nog wat in mijn zak ook.
Die Samsung ziet er wel erg goed uit! Zeker wat input lag betreft. Ik heb hier een 37inch Philips met een enorme input lag! Ik kan daar geen Black Ops op spelen bijvoorbeeld. Ik zoek zelf voor mijn gamezolder nog een mooie Game TV. Zit vrij dicht op de TV, dus hoeft niet enorm te zijn. Ik denk dat ik zelf voor die Samsung ga. Mooie prijs en die input lag van 14ms staat mij toch wel echt aan!

Ik zou zelf voor max 37 inch gaan, anders is het van dichtbij gewoon niet meer goed te volgen op het scherm ben ik bang.

Ik ga maandag zeker even naar de winkel om te kijken of ik de samsung 40inch kan vinden om even te kijken, ook om te kijken of het misschien iets te groot is. Bevalt het goed van dichtbij, dan koop ik hem zeker!

http://www.avforums.com/forums/12627427-post162.html

In combinatie met die instellingen is het, zo lijkt het, gewoon een top Game TV.

[ Bericht 11% gewijzigd door Skiet op 03-07-2011 14:55:39 ]
pi_98981838
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:44 schreef Skiet het volgende:

[..]

Die Samsung ziet er wel erg goed uit! Zeker wat input lag betreft. Ik heb hier een 37inch Philips met een enorme input lag! Ik kan daar geen Black Ops op spelen bijvoorbeeld. Ik zoek zelf voor mijn gamezolder nog een mooie Game TV. Zit vrij dicht op de TV, dus hoeft niet enorm te zijn. Ik denk dat ik zelf voor die Samsung ga. Mooie prijs en die input lag van 14ms staat mij toch wel echt aan!

Ik zou zelf voor max 37 inch gaan, anders is het van dichtbij gewoon niet meer goed te volgen op het scherm ben ik bang.

Ik ga maandag zeker even naar de winkel om te kijken of ik de samsung 40inch kan vinden om even te kijken, ook om te kijken of het misschien iets te groot is. Bevalt het goed van dichtbij, dan koop ik hem zeker!

http://www.avforums.com/forums/12627427-post162.html

In combinatie met die instellingen is het, zo lijkt het, gewoon een top Game TV.
Ik heb de C530 bij de Makro gezien waar die in de aanbieding is (de 40 inch), maar ik vond het met afstand de tv met het slechtste beeld van het hele schap. Nu ben ik eens wat verder gaan zoeken op dat typenummer en het schijnt dat bij de C-serie van Samsung je een panelenloterij hebt. Je weet niet welk paneel je krijgt totdat je de doos openmaakt en de stickers of het menu bekijkt.

Het paneel van Samsung zelf is prima, maar er zijn ook twee panelen van andere merken in omloop en die schijnen echt kut te zijn. Lees dit maar eens:

http://tweakers.net/productreview/36334/samsung-le40c530.html

Blijkbaar had die tv waar ik naar keek een kutpaneel, en die was echt heel erg slecht... dus pas op met deze tv.

De Media Markt (i.i.g. Hengelo) heeft komende week een aanbieding, de Sharp LC-40LE824E voor 700 euro! En Sharp staat ook goed bekend om hun lage inputlag. Misschien is deze wel interessant.
pi_98982626
Ja, ik had dat gelezen over de verschillende panels. Schijnbaar wel overheen gelezen dat de 40inch een aanmerkelijk hogere input lag heeft!

Heeft de 32 inch ook last van random panels?
  zondag 3 juli 2011 @ 15:33:49 #83
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_98983080
Over het formaat van het scherm zou ik me geen zorgen maken. Ik zit twee meter, misschien tweeeneenhalf, van mijn 42" en dat kan prima. Als ik er anderhalf meter voor zit is het ook nog goed te doen.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 3 juli 2011 @ 19:41:07 #84
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_98993084
Sowieso moet je de Samsung laten voor wat het is. Het is altijd triest gesteld met de Samsungs als het om de inputlag gaat. Rond de 30ms is het maximale wat je moet accepteren. Dat heb je bij Samsung pas bij de high-end modellen. En dan wil je meer dan slechts een acceptabele prestatie in deze.

Dat Samsung als iemand die zelf panelen maakt ook panelen inkoopt (of misschien zijn dat ook wel gewoon fabrieken die uiteindelijk onder Samsung vallen) verbaasde mij ook toen ik het las. Maar we moeten niet vergeten dat Samsung in principe een merk is dat onder de midrange valt en dat dit soort praktijken in principe vrij normaal zijn.

Het formaat hoef je je inderdaad geen zorgen over te maken. Zeker bij HD content maakt het niet uit.
pi_99013013
Ok.

Dus wat raden jullie aan als je max 700 euro wilt uitgeven en het max 40" moet zijn. Vrijwel alleen FPS zoals Black Ops op gespeeld worden en een enkele keer een film.

De kamer is vrijwel helemaal wit en er zit 1 dakraam zonder zonwering in.
  maandag 4 juli 2011 @ 10:10:04 #86
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_99013126
je hebt dezelfde vraag als TS, lees het topic eens.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_99013182
Weet ik, maar ik heb het topic doorgenomen en ik kon bij de genoemde TV's niet echt goede game features vinden. Maar ik zal
  maandag 4 juli 2011 @ 10:14:05 #88
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_99013208
Philips als je een LCD wil, Panasonic S30/G20 (wel 2" groter) als je Plasma wil.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_99013285
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 10:14 schreef Catch22- het volgende:
Philips als je een LCD wil, Panasonic S30/G20 (wel 2" groter) als je Plasma wil.
Ik neig toch naar de Sharp LC-40LE824 die deze week voor 699 euro bij de Media Markt te koop staat. Meer dan naar de Philips 40PFL5606 voor dezelfde prijs.
  maandag 4 juli 2011 @ 10:28:47 #90
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_99013493
Let wel even op de aanwezigheid van bijvoorbeeld HDMI-ingangen en een CI+ poort, beetje vervelend als je er pas later achterkomt dat je te weinig HDMI ingangen hebt, moet je weer met HDMI-switches gaan werken enzo.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_99013524
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 10:28 schreef Catch22- het volgende:
Let wel even op de aanwezigheid van bijvoorbeeld HDMI-ingangen en een CI+ poort, beetje vervelend als je er pas later achterkomt dat je te weinig HDMI ingangen hebt, moet je weer met HDMI-switches gaan werken enzo.
4 hdmi-ingangen en Ziggo-gecertificeerd: http://www.kieskeurig.nl/(...)pecificaties/945969/

Zit wel goed :P
pi_99013707
Ik kan nergens van de genoemde TV's de input lag vinden. Ik heb dus een 37" Philips en die heeft last van Input Lag. Ik merk dat gewoon ontzettend snel bij het spelen van Black Ops.

Dus als iemand een lijstje met input lag getallen heeft van de hier genoemde TV's dan zou dat wel fijn zijn!!

800 euro voor een 40" of 600 euro voor een 40" met voor mij niet direct duidelijke verschillen is zonde. Design kan me echt gestolen worden. Moet gewoon presteren bij snelle games.
pi_99013845
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 10:37 schreef Skiet het volgende:
Ik kan nergens van de genoemde TV's de input lag vinden. Ik heb dus een 37" Philips en die heeft last van Input Lag. Ik merk dat gewoon ontzettend snel bij het spelen van Black Ops.

Dus als iemand een lijstje met input lag getallen heeft van de hier genoemde TV's dan zou dat wel fijn zijn!!
http://www.avsforum.com/a(...)6058&highlight=sharp

Gaat dan wel over de 810 en 820, maar de 814 en 824 zijn hierop gebaseerd end dat zal niet of nauwelijks verschillen. Iedereen heeft het zo rond de 20 ms en dat is gewoon goed.

Van de Philips kan ik niet zo snel resultaten vinden, maar die schijnt ook redelijk goed te zijn.
pi_99013948
http://www.kieskeurig.nl/(...)rgen/945969/#prijzen

Deze is te duur. Het is gewoon als extra derde TV puur om te gamen. Dan is 800 euro mij wat te gortig.
pi_99013998
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 10:48 schreef Skiet het volgende:
http://www.kieskeurig.nl/(...)rgen/945969/#prijzen

Deze is te duur. Het is gewoon als extra derde TV puur om te gamen. Dan is 800 euro mij wat te gortig.
Lees het topic nou eens door, ik heb een paar posts terug aangegeven dat hij deze week in de aanbieding is bij de MM voor 699 euro.
  maandag 4 juli 2011 @ 11:04:37 #96
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_99014337
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 10:50 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Lees het topic nou eens door, ik heb een paar posts terug aangegeven dat hij deze week in de aanbieding is bij de MM voor 699 euro.
Dit, plus de overige opties die genoemd worden. Verder is het ook handig wanneer je zelf je budget aangeeft. Maar lees het topic gewoon even door. Hij is nog geen twee pagina's, en de mensen die hier iets aan te raden hebben zijn het in grote lijnen met elkaar eens.

quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 10:14 schreef Catch22- het volgende:
Waarom zeg je hier Philips? Zomaar een merk noemen is erg beperkt. Ieder merk heeft zijn toppers en draken. Maar wat ik van zowel midrange als high-end LCD's van Philips teruglees, is het niet best gesteld met de laatste geteste toestellen van Philips wat de input lag betreft. In game modus wordt het wat acceptabeler, maar zelfs dan wordt je er niet vrolijk van.
Ik denk dus dat we kunnen stellen dat naast Samsung, ook Philips no-go is voor game-tv's.

De tests waar ik me op baseer zijn die van HDTVtest.co.uk en Flatpaneshd.com
pi_99014523
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 11:04 schreef Xaobotnik het volgende:
De tests waar ik me op baseer zijn die van HDTVtest.co.uk en Flatpaneshd.com
Die laatste kende ik nog niet (moet wel flatpanelshd.com zijn :P), en ook daar komt de Sharp LC-40LE820 goed uit de test: http://www.flatpanelshd.c(...)owfull&id=1272005448
  maandag 4 juli 2011 @ 11:11:27 #98
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_99014527
Ik basseer me op mijn eigen ervaring met een philips 42PFL5605 (oid) en daar kan je echt prima op gamen en die is betaalbaar (en zijn opvolger van dit jaar)
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 4 juli 2011 @ 11:31:17 #99
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_99015089
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 11:11 schreef Catch22- het volgende:
Ik basseer me op mijn eigen ervaring met een philips 42PFL5605 (oid) en daar kan je echt prima op gamen en die is betaalbaar (en zijn opvolger van dit jaar)
Klopt, dit toestel is best redelijk. Maar waarschijnlijk wel in de gamemodus, niet? En gezien alle beeldverbeteringen die verdwijnen wanneer je de gamemodus aanzet, wil je dat eigenlijk niet hoeven doen.
FlatpanelsHD.com zegt over jouw toestel:
quote:
Input lag is too high with most of the dynamic circuits that Philips has incorporated but if you turn these of input lag drops to around 50 ms. In the game mode input lag dropped to 20-30 ms which is actually quite good for gaming on gaming consoles such as the PlayStation 3 or Xbox 360.
Dus in game modus is het inderdaad prima (al kan het beter). Maar gewoon Philips als merk noemen is gewoon niet terecht. Voor dit toestel wel, maar dan wel alleen in gamemodus.
  maandag 4 juli 2011 @ 11:35:09 #100
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_99015204
Is niet mijn toestel, een vriend van mij heeft hem ;) Ik heb een Pana s20
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')