Bedankt voor de tip, maar dan ruiken ze het wel weer denk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Goed topic.
TS: tip: koop een half liter flesje Spa en vul het met Wodka! Zien ze nooit!
Ja, nu voorlopig wel. Normaal gesproken al niet zo laat, moeten we daar 9 uur zijn, half uur later het licht uit.quote:
Denk dat de ouders hem nu zelf uitlachen...quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:27 schreef drvc het volgende:
TS heeft falende ouders, maak wat van je leven, en lach je ouders uit.
Alsof opvoeding er niks mee te maken heeft.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:31 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Denk dat de ouders hem nu zelf uitlachen...
Leeft 'ie nog?quote:
Dat mag ik natuurlijk ook niet meer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:32 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Leeft 'ie nog?![]()
OT: Boeiend, kun je eerder bier drinken.
Niks van aantrekken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:33 schreef Plakkertje het volgende:
[..]
Dat mag ik natuurlijk ook niet meer.
Dan doe je er limonadesiroop in.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:25 schreef Plakkertje het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, maar dan ruiken ze het wel weer denk.
Niks mis met een beetje anarchie op z'n tijd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:41 schreef Plakkertje het volgende:
[..]
Nou, dat doe ik wel. Ik ben anders behoorlijk de pineut denk. Behoorlijk streng.
Ouders een paar jaar in buitenlandquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:53 schreef TrippleDistilled het volgende:
Waarom zit je intern dan? De eckte drinken trouwens whisk(e)y.
HO HO is niks mis met LTS-Zwakstroom héquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:59 schreef dr.dunno het volgende:
ach gussie, TS is 18 jaar maar laat zich als een klein kind door een stel vmbo-zwakstromers naar bed sturen.
je voelt je aangesproken?quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:01 schreef kawa4 het volgende:
[..]
HO HO is niks mis met LTS-Zwakstroom hé
Wat de neuk. en dan nemen ze je niet meequote:Op woensdag 22 juni 2011 10:56 schreef Plakkertje het volgende:
[..]
Ouders een paar jaar in buitenland
Nee, dat was jammer. Had het wel gewild.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:07 schreef Zethiel het volgende:
[..]
Wat de neuk. en dan nemen ze je niet meenaar school gaan had daar ook wel gekund.
Ts zijn ouders zitten stiekem vast in Jakarta voor drugssmokkel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:09 schreef Plakkertje het volgende:
[..]
Nee, dat was jammer. Had het wel gewild.
quote:
Of het zwakstromers zijn weet ik niet maar er zijn er wel een paar bij met haar op de tanden die amper ouder zijn dan ik, maar voor hen is leeftijd geen issue. Iedereen krijgt dezelfde discipline.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:59 schreef dr.dunno het volgende:
ach gussie, TS is 18 jaar maar laat zich als een klein kind door een stel vmbo-zwakstromers naar bed sturen.
Als zou ik het bont genoeg maken dan kan dat gebeuren. Normaal gesproken tot 20.00 vrij internetten, voor mij nu iets vroeger.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet altijd serieus
quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:17 schreef themole het volgende:
Nu gewoon alleen maar flessen sterk op je kamer gaan drinken. Serieus gast ga op kamers, op je 18e om 21.00 uur naar bed.Ik zou me ellendig voelen, als ik dat moest. Neen ik zou mijn bestaan niet eens meer kunnen prijzen. Als tegen die tijd je nog niet denkt, dat de wereld een complot tegen je is aan het plotten. Dan zal het kwartje je ook niet meer vallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2011 12:19:07 ]
quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik zou me ellendig voelen, als ik dat moest. Neen ik zou mijn bestaan niet eens meer kunnen prijzen. Als tegen die tijd je nog niet denkt, dat de wereld een complot tegen je is aan het plotten. Dan zal het kwartje je ook niet meer vallen.
Opgepakt op het vliegveld in Mexico omdat ze een koffer met drugs bij zich hadden?quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:56 schreef Plakkertje het volgende:
[..]
Ouders een paar jaar in buitenland
Ik mag normaal gesproken wel bier drinken, alleen niet op de kamer en maar tot 20.30 uurquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
18 jaar en dan geen bier mogen drinken. Ach je zit er niet voor niets je zou wel criminele dingen gedaan hebben
internaatquote:
Oei, wat heb je verkeerd gedaan?quote:
Je hoeft niet persé wat geflikt te hebben om intern te zitten een kostschool is ook een internaatquote:
Dus het ligt eigenlijk aan je oudersquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:06 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Je hoeft niet persé wat geflikt te hebben om intern te zitten een kostschool is ook een internaat
Het kan zo simpel zijn als dat je ouders een reizend beroep hebben en het kind dan naar een kostschool/internaat gaat zodat ie opgeleid wordt en kost en inwoning heeft. Daar hoeven je ouders of jij geen sociale probleemgevallen te zijn..quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus het ligt eigenlijk aan je ouders?
Het is ook zeker wel leuk hoor. Je leert zelfstandig te zijn, met elkaar om te gaan maar er wordt je ook discipline aangeleerd. Er zijn sancties als je je niet aan de regels houdt. Daar wordt streng op toegekeken anders krijg je een soort van anarchie. Ook voor mij was er geen pardon met dat bier op de kamer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:08 schreef Dick.Eaten het volgende:
Wel vet trouwens een internaat, lijkt me leuk
Nee hoor, zo'n soort internaat waar je voorganger Ra-z het over heeft.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:11 schreef GSbrder het volgende:
Tsja, ik zal wel gekke ideeen over internaten hebben.
Zit je op een soort schippersinternaat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |