Ik wil mee! Ik wil mee! Zit mobiel, pm werkt niet en was het eerder vergeten...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
niet via pm in ieder gevaliedereen moest nog kijken of ze konden. Snap ook wel dat het voor jou minder leuk is om dat hele pokke-eind te rijden alleen voor mij
mag je wel m'n huis komme kijken
*yay* Nice!quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
nou we zijn al met z'n drietjes
kip, pm jij mij even je gegevens? Die van lindy heb ik al. Ga ik ons morgen inschrijven!!
Gaaf is die he? Ik ben er ook helemaal blij meequote:Op woensdag 29 juni 2011 13:00 schreef Miam het volgende:
Iemand die weet of er nog andere online winkels zijn behalve sephora die de make up forever concealer palette verkopen? De mijne is op ..
Gebruik nu een product van essence maar deze voldoet niet erg goed..
Vorige week deze oogschaduw palette gekocht;
[ afbeelding ]
is van NYC en bevalt erg, erg goed!
ja echt geweldig!quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gaaf is die he? Ik ben er ook helemaal blij mee
Oe leuk, ben benieuwd! Heb je die besteld alszijnde dupe van het Nude palette van Urban Decay?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb het nyx nude on nude palet binnen en hij is geweldig
net in bad postpakje uitgepakt, als ik straks uit bad ben lekker mee spelen
Dat vierkante palet of die langwerpige?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb het nyx nude on nude palet binnen en hij is geweldig
net in bad postpakje uitgepakt, als ik straks uit bad ben lekker mee spelen
35,- is toch niet zo duur? En voor dat geld mag je MAC-producten uitzoeken, best goeie dealquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:23 schreef vamperotica het volgende:
Lijkt mij ook leuk, alleen denkt mn portomonee daar anders over
Niet iedereen heeft 35 euro voor een avondje stappen of make-up overquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
35,- is toch niet zo duur? En voor dat geld mag je MAC-producten uitzoeken, best goeie deal
Avondje stappen of voor paar dagen boodschappen doen is duurder.
35? Da's al 15 minder dan ik dacht..quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
35,- is toch niet zo duur? En voor dat geld mag je MAC-producten uitzoeken, best goeie deal
Avondje stappen of voor paar dagen boodschappen doen is duurder.
Mag ik vragen waar je ze hebt gekocht? 65 euro voor 12 kwasten is NIET duurquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
mijn sigmaatjes zijn binnen
kan er alleen nog niet echt mee spelen met 32 graden in Eindhoven
langwerpigquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat vierkante palet of die langwerpige?
gewoon op hun website! Dollarkoers ftw!quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:09 schreef Beije het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je ze hebt gekocht? 65 euro voor 12 kwasten is NIET duur
Oh damn, dan heb je inderdaad gunstig ingekocht! Duurde het lang voordat je de set binnen kreeg?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon op hun website! Dollarkoers ftw!
1 week precies. Zat zelfs nog een extragratis travelsize E25 bijquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:17 schreef Beije het volgende:
[..]
Oh damn, dan heb je inderdaad gunstig ingekocht! Duurde het lang voordat je de set binnen kreeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |