Eigenlijk gemakzucht, voor snelle seks wil ik niet helemaal naar huis gaan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Waarom in een smerig park en niet gewoon thuis/hotel???????!!!!!!! Einzz!!!!
Ik woon vlak bij het park dus ik ga lopend.quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:32 schreef SuperwormJim het volgende:
Plakt het stuur van jouw auto ook zo?
9 jarige jongetjes horen allang in bed te liggen op de tijd dat ik in het park ben.quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:40 schreef Dimens het volgende:
Wat als ik, als 9 jarig jongetje, langs kom lopen met mijn strakke billetjes?
Hopen dat er geen priester in het park rond loopt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:40 schreef Dimens het volgende:
Wat als ik, als 9 jarig jongetje, langs kom lopen met mijn strakke billetjes?
Die ben ik nog nooit tegengekomen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:43 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Hopen dat er geen priester in het park rond loopt.
Over vrouwtje/mannetje hebben we het niet zo als homo's onderling.quote:
Nee, ik kijk altijd goed uit. En meestal doen we het staand of op een bankje.quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:51 schreef Pan.da het volgende:
Heb je wel eens per ongeluk een tak in je reet gehad? Ben je niet bang voor krioelende beestjes?
Nee, ik ben ze nog nooit tegengekomen.quote:Ben je wel eens opgepakt door de blauwe petten brigade?
Ik ga lopend.quote:Sein jij ook met je lichten (Of ga je op de fiets heen?).
Nee.quote:Heb je ook SOA's? Zo ja, ben je er blij mee? Heb je ook HIV of aids?
Een dikke lul mag ik graag hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:52 schreef tja77 het volgende:
Vind je een dikke negerlul in je reet fijn, of duw je je pielemuis liever in andermans reet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |