Je moet trimmen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou met elektrisch scheren![]()
?!!
quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Van jou zwerversbaardje natuurlijk dit dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen flauw idee, ik heb gewoon zo'n ding met ronde mesjes. Je moet ook niet te lang bezig zijn hè, volledig glad zal het niet worden met zo'n dingquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou met elektrisch scheren![]()
?!!
Chemical brothersquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Hey Girls
Hey Boys
Superstar DJ's
HERE WE GO
quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Komt voor de bakker
Noem je dat zwerversbaardje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja doe ik al met m'n bakkebaardenquote:
Trimmen is geil en dan zo'n geil stoppelbaardje overhouden, omfg veeg me op.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:51 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja doe ik al met m'n bakkebaarden. Alleen daarvoor gebruik ik m'n scheerapparaat (trimstukje achterop dit dat alles).
Ja ik ook, Philips. Maar prefereer nat scherenquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik heb gewoon zo'n ding met ronde mesjes. Je moet ook niet te lang bezig zijn hè, volledig glad zal het niet worden met zo'n ding
quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Komt voor de bakker
Een eckte zwerversbaard lijkt op een deurmat en heeft etensresten erin plakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik was vroeger als de schijt voor die clip met dat skelet.
Ik ga me morgen scherenquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Beginnend ja, Tot en met November niet scheren, hé Sander!
Dit was pas eng.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja echt dan riep ik altijd MAMMIE en ging ik achter de bank verstoppen.
Haha, dat had ik vroeger met die loekie reclames.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja echt dan riep ik altijd MAMMIE en ging ik achter de bank verstoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |