Ook nog maar net de vraag, moet envelop kopen bij primera -> terug naar huis -> terug naar primeraquote:
Vooral doen! Het is veel makkelijker dan hospiteren e.d.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Dankje! Zal er eens goed naar kijken!
Hospiteren kan ook vet leuk zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:35 schreef Water123 het volgende:
[..]
Vooral doen! Het is veel makkelijker dan hospiteren e.d.
Kamertje.nl en Kamernet.nl zijn natuurlijk ook handig, maar daarbij moet je dus vaak hospiteren..
En verder directwonen.nl maar daar kun je dus de informatie niet lezen voordat je betaald
Nou lijkt me niks aan eerlijk gezegdquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hospiteren kan ook vet leuk zijn.
Haha ja, ik ben wel eens bij mensen in huizen geweest enzo.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:36 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nou lijkt me niks aan eerlijk gezegd
Dat.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:36 schreef Kaasrol het volgende:
Trouwens, wat moet je zeggen als ze vragen naar werkervaring maar je hebt nog niets?
Hahaquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Haha ja, ik ben wel eens bij mensen in huizen geweest enzo.Vage shit, zit je daar met een fles wijn een beetje te lullen.
Zeggen dat je 18 jaar lang alleen nog maar op je luie reet hebt gezetenquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:36 schreef Kaasrol het volgende:
Trouwens, wat moet je zeggen als ze vragen naar werkervaring maar je hebt nog niets?
Gewoon iets lullen over productiewerk ofzo, doe ik ook altijdquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:36 schreef Kaasrol het volgende:
Maar hoe verwoord ik dat tactisch...quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:37 schreef yosander het volgende:
[..]
Zeggen dat je 18 jaar lang alleen nog maar op je luie reet hebt gezeten.
"Ik heb mijn tijd aan mijn studie besteed."quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:38 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Maar hoe verwoord ik dat tactisch...
Goedequote:Op woensdag 22 juni 2011 01:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
"Ik heb mijn tijd aan mijn studie besteed."
Hoezo dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:35 schreef Kaasrol het volgende:
Flitskikker, in Leiden zei je? Het had niet veel gescheeld of ik had bij jou in de klas gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |