Te veel moeite, dus dan maar gewoon nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:12 schreef Aneurysma het volgende:
Niet gelezen maar doe godverdomme dat accent een keer goed. Hoe fucking moeilijk kan het zijn.
Hoi Dockx. Heb je me gemist?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:14 schreef j95 het volgende:
[..]
Hoi Dockx. Heb je me gemist?sterker nog, ik doe het nog steeds!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciaal voor die mensen die daar moeilijk om doenquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:15 schreef Bonzoo het volgende:
Mensen die accent aigu gebruiken waar een accent grave hoort te staan.
Poll antwoord: soms
Deze manquote:
Ook erg herkenbaarquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:16 schreef ZodiaX het volgende:
Ligt aan mijn alcohol gehalte.
Nuchter: "nou ja, ik begrijp je wel maar toch denk ik dat dit en dat anders kan.
Dronken: FUCK U CHICKEN!! FUCK U COW!!!!
Nee, jij wel dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:17 schreef CyberJesus het volgende:
Deze man![]()
ben je nieuw op de internet ofzo ff serieus
Mensen die moeilijk gaan doen om mensen die moeilijk doen voor the lollzz.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:17 schreef Wumb0 het volgende:
[..]
Speciaal voor die mensen die daar moeilijk om doeneven aangepast
Mensen die van iets makkelijks iets moeilijks maken zonder dat dat nut heeftquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:18 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Mensen die moeilijk gaan doen om mensen die moeilijk doen voor the lollzz.
Nu maak je zelf van iets makkelijks iets moeilijks zonder dat het nut heeft.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:21 schreef Wumb0 het volgende:
[..]
Mensen die van iets makkelijks iets moeilijks maken zonder dat dat nut heeft
Superlief van je, neuken?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:17 schreef Wumb0 het volgende:
[..]
Speciaal voor die mensen die daar moeilijk om doeneven aangepast
Nee hoor, ik maak het enkel makkelijker. Dus speciaal voor jou nog een keertje:quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:23 schreef Bonzoo het volgende:
Nu maak je zelf van iets makkelijks iets moeilijks zonder dat het nut heeft.
Steenquote:
Je doet trouwens wel blij man.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:28 schreef Wumb0 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik maak het enkel makkelijker. Dus speciaal voor jou nog een keertje:_____!!
[..]
Steen
eentje maar?
Ja, ik kan het nog wel goed verdragen. Met de nadruk op 'nog'quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:31 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Je doet trouwens wel blij man.voor iemand die al bijna 3 maandjes op fok zit.
South Parkquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:16 schreef ZodiaX het volgende:
Ligt aan mijn alcohol gehalte.
Nuchter: "nou ja, ik begrijp je wel maar toch denk ik dat dit en dat anders kan.
Dronken: FUCK U CHICKEN!! FUCK U COW!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |