Als ik mijn kamer hebquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:09 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik kom alleen naar Groningen als ik ergens kan pitten.
En ik betwijfel of er veel mensen naar Groningen komen.
Wees gerust. Wat er ook allemaal voor (zinloze) plaatsen genoemd worden, het komt sowieso op Utecht uit.quote:
Ga jij nou eens weg.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Wees gerust. Wat er ook allemaal voor (zinloze) plaatsen genoemd worden, het komt sowieso op Utecht uit.
Hij heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ga jij nou eens weg.Je komt niet en niemand vraagt jou iets.
We hebben al een meet achter de rug hoor.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja jullie zijn faalhazen, in PUB gingen meets tenminste door.
Met 2 (!!!!!) mensen, zoooo.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
We hebben al een meet achter de rug hoor.
Ik vind 't best, is te doen met trein in ieder gevalquote:Op zondag 26 juni 2011 20:20 schreef Heroinjunk het volgende:
Ja guys als niemand hier meer gaat reageren ga ik toch echt gewoon maar weer voor Utrecht kiezen.
Ik vind dat geen meet. En wat maakt het uit of je al een meet achter de rug hebt? Ik heb alle mensen in PUB al zo vaak gezien, maar het blijft gewoon gezellig.quote:
Als je niet terug kunt, mag je altijd bij mij blijven pitten u know.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:37 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik vind 't best, is te doen met trein in ieder geval.
quote:Op zondag 26 juni 2011 20:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
En wat maakt het uit of je al een meet achter de rug hebt?
quote:Op zondag 26 juni 2011 20:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja jullie zijn faalhazen, in PUB gingen meets tenminste door.
Mooiquote:Op zondag 26 juni 2011 20:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als je niet terug kunt, mag je altijd bij mij blijven pitten u know.
Dat de meets dus wel zijn doorgegaan tot nu toe.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, en wat heeft dat daarmee te maken?
Ja, maar waarom zou deze dan niet doorgaan?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat de meets dus wel zijn doorgegaan tot nu toe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |