abonnement Unibet Coolblue
pi_98492672
Dit begon een flinke tijd geleden, toen we net een nieuwe kattenbak met koolstoffilter hadden gehaald. Een van onze katten spendeerde een groot gedeelte van haar tijd bovenop de kattenbak, snuffelend en gek wordend van het filter... uiteindelijk hebben we die weg moeten gooien omdat ze hem uiteindelijk door de ventilatiegaatjes gerukt had

Nu hebben we recent een nieuw filter gekocht.. hij zit er nog geen 10 minuten in, of beide katten proberen hem met man en macht weer open te krijgen (wat ook is gelukt uiteindeljik :|W loopt er opeens een kat met een koolstoffilter in z'n bek rond).

Zijn er meer mensen die zulke katten hebben? Zo ja, dan vraag ik me af wat de katten zo gek maakt.
pi_98492932
Nooit gehad hier. :{ Of die filters zijn behandeld met kattenkruid of valeriaan of je hebt gewoon aparte beestjes. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 22 juni 2011 @ 00:25:21 #3
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_98492970
Yups; had een van onze katers ook. Uiteindelijk maar zonder filter verdergegaan :D
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_98493034
Hetzelfde geval hier! Wij hebben het maar vervangen met keukenrol. :'(
pi_98493520
Wat vinden ze er dzn zo fijn aan? Het ruikt nergens naar.... Het zit onder dat klepje te zitten en that's it.. Toch zodra ze er langs komen worrt de bak weer uitvoetig mishandeld.....
pi_98493576
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 00:39 schreef Hitomi het volgende:
Wat vinden ze er dzn zo fijn aan? Het ruikt nergens naar.... Het zit onder dat klepje te zitten en that's it.. Toch zodra ze er langs komen worrt de bak weer uitvoetig mishandeld.....
Voor jou ruikt het nergens naar ;) ...wie weet wat die katten wel ruiken. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_98499108
Onze katten slopen ook altijd het filter er uit en als het er uit is dan laten ze het liggen. Het gaat ze hier meer om het er uit slopen omdat het leuk is dan dat ze het lekker vinden of zo.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')