quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb het idee dat Hangover 2 maar kut is
Hey schoonheidquote:
Hoe ist?quote:
Jazeker. Zo slapenquote:
ik heb deel 1 nog niet eens gezien, ik loop dramatisch achter met films. komt ook omdat films tegenwoordig niet veel aan lijken te zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb het idee dat Hangover 2 maar kut is
Ik heb de NS altijd verdedigd, maar de vertragingen en uitvallen van treinen loopt nu echt de spuigaten uitquote:Op woensdag 22 juni 2011 07:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iets met open deur en intrappen
Nee, maar die is nu ergens rond Amersfoort of zoquote:
Als je het vergelijkt met bijvoorbeeld India, hebben wij het nóg knetter goed voor elkaarquote:Op woensdag 22 juni 2011 07:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb de NS altijd verdedigd, maar de vertragingen en uitvallen van treinen loopt nu echt de spuigaten uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 07:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met bijvoorbeeld India, hebben wij het nĂłg knetter goed voor elkaar
Zoiets als:Die vergelijking slaat natuurlijk als een tang op een varken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Daarentegen is de afbeelding wel hilarisch.quote:Op woensdag 22 juni 2011 07:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die vergelijking slaat natuurlijk als een tang op een varken.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:03 schreef Samzz het volgende:
Ik ben niet in de stemming voor hilariteiten. Kut koperdieven bezorgen me een uur (minimaal) vertraging
quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:53 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemorgen
en wat betreft The Hangover 2:
[..]
die 2equote:Op woensdag 22 juni 2011 09:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
goedemorgen suus(susanne/suzanne?
)
niet luisteren naar je echte naam, maar alleen naar de 'afkorting'quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:09 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
die 2e
maar zeg maar suus anders luister ik toch niet
ja, als iedereen je aanspreekt met Suus; dan weet je haast niet beterquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:15 schreef boterbloempie het volgende:
Ben t gewend.... dan krijg je dat
Puppy Powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Zo had ik een klasgenoot die Bas heette. We noemden 'm Fritsquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, als iedereen je aanspreekt met Suus; dan weet je haast niet beter
heb een kameraad die Tommie heet, die noemen we meestal Teun. andere kameraad heet Bart, noemen we meestal Bert
altijd leuk!!!quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo had ik een klasgenoot die Bas heette. We noemden 'm Frits
Jup, iedereen wist om wie het gingquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:24 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
altijd leuk!!!
en lekker duidelijk ook....
Davidquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo had ik een klasgenoot die Bas heette. We noemden 'm Frits
Zo is mijn bijnaam Sjonniequote:Op woensdag 22 juni 2011 09:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jup, iedereen wist om wie het ging
Hij zelf trouwens ook.
Valt nu nog wel mee, eigenlijk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Davidmoet jij niet zenuwachtig zijn?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo is mijn bijnaam SjonnieTegen mijn wil, dat moge duidelijk zijn
nou ben ik erg benieuwd; waar komt die bijnaam vandaan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
komt goedquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Valt nu nog wel mee, eigenlijk.
Nog een uurtje
Ik hou mezelf nu voor; als het écht niet goed was, had ik dit gesprek niet hoeven voerenquote:
+1quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nou ben ik erg benieuwd; waar komt die bijnaam vandaan?
precies, als het niet goed ging had je dat tijdens je afstudeerperiode wel gehoordquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik hou mezelf nu voor; als het écht niet goed was, had ik dit gesprek niet hoeven voeren
Je kent 't liedje Sjonnie en Anita?quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nou ben ik erg benieuwd; waar komt die bijnaam vandaan?
waarom jij niet Anita en hij Sjonnie?quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kent 't liedje Sjonnie en Anita?
Ik ging regelmatig met m'n beste vriend met de cita naar 't dorp om spul te halen voor feestjes en zo. Ik Sjonnie, hij Anita
Dat zou te logisch zijn, duhquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarom jij niet Anita en hij Sjonnie?
Dat krijg je in Glanerbrug, hč...quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kent 't liedje Sjonnie en Anita?
Ik ging regelmatig met m'n beste vriend met de cita naar 't dorp om spul te halen voor feestjes en zo. Ik Sjonnie, hij Anita
Mja, dat zou raar zijn. Vrienden wonen in Gelderlandquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat krijg je in Glanerbrug, hè...
De invloed van Glanerbrug reikt ver...quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, dat zou raar zijn. Vrienden wonen in Gelderland
Alleen al te zien aan de populariteit van Joppiesausquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De invloed van Glanerbrug reikt ver...
*Wiki leest*quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen al te zien aan de populariteit van Joppiesaus
Annie's Snackbarquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
*Wiki leest*
Inderdaad.Dat wist ik helemaal niet...
Epic!
Nee. Anders, hele stomme naamquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:24 schreef sjoemie1985 het volgende:
het heet nu zekers ook annie's snackbal?
Ik weet 't niet meer.. Exellent of zo, iets wat erop lijktquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:24 schreef sjoemie1985 het volgende:
het heet nu zekers ook annie's snackbal?
GEFELICITEERDquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa
Fuck, die ontlading
Voor als het bij de politie niks wordtquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en je was al op zoek naar een baan aan je post van gisteren te zien?
wanneer begin je met dat traject?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Voor als het bij de politie niks wordt
ahquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je loopt achter, ik moet er volgende week weer heen voor het vervolg
wat heb je al gehad dan? en aj, een intelligentietest voor -_Guitarist_-quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goed
Volgende week sporttest en intelligentietest
Heb de "motivatietest" en "integriteitstest" gehadquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat heb je al gehad dan? en aj, een intelligentietest voor -_Guitarist_-![]()
al uitslag van beide testen? of krijg je dat pas na alle 4?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb de "motivatietest" en "integriteitstest" gehad
En ik ben niet bang voor die intelligentietest
De eerste twee ben ik doorgekomen, de andere moet ik dus nog doenquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
al uitslag van beide testen? of krijg je dat pas na alle 4?
nice!quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De eerste twee ben ik doorgekomen, de andere moet ik dus nog doen
Hoor het volgende week meteen
Daar zou ik ook niet bang voor zijn. Zo bijster intelligent komen agenten niet op mij overquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb de "motivatietest" en "integriteitstest" gehad
En ik ben niet bang voor die intelligentietest
Whehehehe, ik weet gewoon van mezelf dat ik niet dom benquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar zou ik ook niet bang voor zijn. Zo bijster intelligent komen agenten niet op mij over
Je beroepskeuze doet anders vermoedenquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehehe, ik weet gewoon van mezelf dat ik niet dom ben
quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, wéér 2 uurtjes liggen slapen
dat hoop ik ook, maar dat is vanwege Defqon.1 zaterdagquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat deze week gauw voorbij is
Jaquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat hoop ik ook, maar dat is vanwege Defqon.1 zaterdagjouw reden is vast heel anders...
Eentje alleen, en één is een toneelpresentatie.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:32 schreef Under_Score het volgende:
presentaties zag ik altijd enorm tegen op, nog steeds wel. maar als je eenmaal bezig bent is de stress op zich zo weg. helpt wel als je het met een klein team mag doen.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja
Nog 2 presentaties en 1 herkansing te gaan. Zit mega in de stress voor deze 3.
heel veel succes dan maar!!quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eentje alleen, en één is een toneelpresentatie.
Die alleen, daarvoor schijt ik zeven kleuren in mn broek. Maar de toneelpresentatie wordt een eitje. Dat is het ook niet
Een toneelpresentatie? Een toneelstuk? Een theatervoorstelling?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:38 schreef Under_Score het volgende:
wat moet ik me bij een toneel presentatie voorstellen eigenlijk?
een presentatie op het toneel, een presentatie over toneel, een presentatie in costuum etc etcquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een toneelpresentatie? Een toneelstuk? Een theatervoorstelling?
Wat moet je je er anders bij voorstellen?
Dat zijn dingen waar ik niet aan zou denken als ik denk aan een toneelpresentatiequote:Op woensdag 22 juni 2011 16:53 schreef Under_Score het volgende:
[..]
een presentatie op het toneel, een presentatie over toneel, een presentatie in costuum etc etc
ik welquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zijn dingen waar ik niet aan zou denken als ik denk aan een toneelpresentatie
quote:
AHHAHA!quote:
the fuck?!quote:
mooiquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:28 schreef ReMcOrE het volgende:
goedenavond
Haase in 4 sets door naar de 3e ronde van Wimbledon
[..]
the fuck?!![]()
Ivoquote:
tussentijdse evaluatie op het werkquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:07 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik weet niet wat voor evaluatie je hebt gehad, maar toch gefeliciteerd hoor!
ga je gang...quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:09 schreef 100% Tukker het volgende:
Is het trouwens een goed plan een keer een nieuwe OP te maken? Net even wat gelikter. Kan gelijk de bezem door de lijst van ToF'ers...
Dat is altijd positief.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:11 schreef ReMcOrE het volgende:
tussentijdse evaluatie op het werk
[..]
ga je gang...
Sanquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:29 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Ik ben goed bezig vandaagEen tekening afgerond en begonnen met de volgende. Hoppa!
Davidquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Joooo
Laatste toets ook gehad
Heb zeker wel hoger dan een 1.3 gehaald, dus ben ik nu (zo goed als) geslaagd
Zodra ik die heb, jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
San
pics van de afgeronde tekening!
[..]
Davidmooi werk
Wat moest je nog maken?quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Joooo
Laatste toets ook gehad
Heb zeker wel hoger dan een 1.3 gehaald, dus ben ik nu (zo goed als) geslaagd
Burgerschapquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:10 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Wat moest je nog maken?
Ik heb morgen nog 1 tentamen en dan vakantie!
whehehequote:Op donderdag 23 juni 2011 12:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Geachte Heer/Mevrouw,
Hierbij wil ik u laten weten dat ik mijn abonnement op uw "Belastingdienst" op wil zeggen. Na een jarenlang lidmaatschap is mij gebleken dat de voordelen duidelijk niet opwegen tegen de nadelen. De kosten van het lidmaatschap zijn doorgaans erg onvoorspelbaar. En eerlijk gezegd heb ik het meestal ook te druk om de door u toegestuurde lectuur, die bijzonder veel tijd en energie van de abonnee vergt, te lezen. Mede hierdoor lijkt een continuatie van een dergelijk abonnement in deze toch al dure tijden voor mij eigenlijk ook niet langer zinnig. Hierbij verzoek ik u dan ook vriendelijk mijn gegevens per direct uit uw bestanden te verwijderen, zodat ik uw blauwe enveloppen voortaan niet meer zal ontvangen.
Bij voorbaat dank.
Ow, ik dacht nog iets veel ergers. SCB ofzoquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Geachte Heer/Mevrouw,
Hierbij wil ik u laten weten dat ik mijn abonnement op uw "Belastingdienst" op wil zeggen. Na een jarenlang lidmaatschap is mij gebleken dat de voordelen duidelijk niet opwegen tegen de nadelen. De kosten van het lidmaatschap zijn doorgaans erg onvoorspelbaar. En eerlijk gezegd heb ik het meestal ook te druk om de door u toegestuurde lectuur, die bijzonder veel tijd en energie van de abonnee vergt, te lezen. Mede hierdoor lijkt een continuatie van een dergelijk abonnement in deze toch al dure tijden voor mij eigenlijk ook niet langer zinnig. Hierbij verzoek ik u dan ook vriendelijk mijn gegevens per direct uit uw bestanden te verwijderen, zodat ik uw blauwe enveloppen voortaan niet meer zal ontvangen.
Bij voorbaat dank.
Neuquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:47 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ow, ik dacht nog iets veel ergers. SCB ofzo
ik ook goed te pas, vanavond lekker trainen (wel op tijd naar huis), morgen kort dagje want halfjaarsafsluiting en zaterdag Defqon.1quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:33 schreef norich het volgende:
[..]
Zeker, mooi rustig dagje
Jij ook gtp?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:33 schreef ACT-F het volgende:
Vanavond begint School & Volksfeest in Goor
Die is wel héél erg 1999...quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Geachte Heer/Mevrouw,
Bij voorbaat dank.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oei! Een 9 voor mijn toneelpresentatie!!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
nice Nathalie, nice!quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
jeujquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Yess..
Gisteren ook goed bezig geweest voor mijn herkansing van morgen.
Van de 12 hoofdstukken heb ik er al 6 compleet samengevat. Vanmiddag de andere 6 hoofdstukken. Dus die herkansing van morgen komt ook helemaal goed!![]()
Ik durf bijna te zeggen dat ik mijn propedeuse in de pocket heb![]()
In Nijverdal is het altijd feestquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:06 schreef sjoemie1985 het volgende:
volgende week is het feestweek in vriezenveen![]()
quote:
Goed gedaanquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
ik heb macaroniquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:02 schreef Under_Score het volgende:
wat eten we vandaag? ik zit zonder inspiratie.
Bamiquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben niet de beroerdste, dus nog wat suggesties; bami / spaghetti?
Lasagne met spinazie of canneloni, gnocchi met zongedroogde tomaten, spinazie en rode saus, gevulde tomaat uit de oven, quiche, google.comquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:02 schreef Under_Score het volgende:
wat eten we vandaag? ik zit zonder inspiratie.
Dude, wat heb jij gebruikt om zulke humor te produceren?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:49 schreef sjoemie1985 het volgende:
waar smaakt google.com naar?
kun je zeker oneindig veel eten.
misschien is hij wel vergeten iets te gebruikenquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dude, wat heb jij gebruikt om zulke humor te produceren?
Kan ook jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
misschien is hij wel vergeten iets te gebruiken
sorry, ik heb nog maar weinig zout gehad vandaag dus ben daardoor wat flauw denk ikquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dude, wat heb jij gebruikt om zulke humor te produceren?
quote:
quote:
dat was ik gister ook vergeten, dus vandaag laatste sneeën brood voor lunch, morgen gelukkig om 12 uur al vrijquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zometeen maar even naar de winkel, anders heb ik morgen geen brood
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:48 schreef omearos het volgende:
[..]
[..]
dat was ik gister ook vergeten, dus vandaag laatste sneeën brood voor lunch, morgen gelukkig om 12 uur al vrijontbijt is wel nog steeds op
waarom dat dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:21 schreef omearos het volgende:
[..]
daar was vandaag al ME bij aanwezig
quote:
Is in Spakenburg ook niet zo heel moeilijk. De rest is allemaal inteeltquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, net terug van boodschappen doen. Er stonden 3 auto's met FC Twente-sjaaltjes op de parkeerplaats, eindelijk (meer) goed volk in Spakenburg
True, true. Dik de helft hier heet De Graaf of Koelewijnquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:52 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Is in Spakenburg ook niet zo heel moeilijk. De rest is allemaal inteelt
quote:
peter?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
True, true. Dik de helft hier heet De Graaf of Koelewijn
JA, OOK DE MEISJES JA! ALLEMAAL PETER, JA!quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
peter?
en ze zingen ook allemaal?
geen idee, stond op 112twente.nlquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waarom dat dan?
ik kan nergens iets vinden over ongeregeldheden oid
Niemand heeft iets geconstateerdquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:31 schreef rulerofdeath het volgende:
waarom dat dan?
ik kan nergens iets vinden over ongeregeldheden oid
daarom komt hij ook van wins.failblog.orgquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:17 schreef GimmeGore het volgende:
Hahahaha die vind ik dus niet echt fail
quote:Lopen twee Britse soldaten door het bos, zegt de een tegen de ander "we're under a tack''
what do you say?quote:
how do you do and how do you do your wife?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:21 schreef sjoemie1985 het volgende:
morguh
[..]
what do you say?![]()
I say gras zoad.
Ik heb het iemand horen zeggenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
how do you do and how do you do your wife?
They suckquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alles uit die boekjes zijn ooit eens door iemand gezegd
What do you do for a living?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |