quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb het idee dat Hangover 2 maar kut is
Hey schoonheidquote:
Hoe ist?quote:
Jazeker. Zo slapenquote:
ik heb deel 1 nog niet eens gezien, ik loop dramatisch achter met films. komt ook omdat films tegenwoordig niet veel aan lijken te zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb het idee dat Hangover 2 maar kut is
Ik heb de NS altijd verdedigd, maar de vertragingen en uitvallen van treinen loopt nu echt de spuigaten uitquote:Op woensdag 22 juni 2011 07:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iets met open deur en intrappen
Nee, maar die is nu ergens rond Amersfoort of zoquote:
Als je het vergelijkt met bijvoorbeeld India, hebben wij het nóg knetter goed voor elkaarquote:Op woensdag 22 juni 2011 07:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb de NS altijd verdedigd, maar de vertragingen en uitvallen van treinen loopt nu echt de spuigaten uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 07:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met bijvoorbeeld India, hebben wij het nĂłg knetter goed voor elkaar
Zoiets als:Die vergelijking slaat natuurlijk als een tang op een varken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Daarentegen is de afbeelding wel hilarisch.quote:Op woensdag 22 juni 2011 07:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die vergelijking slaat natuurlijk als een tang op een varken.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:03 schreef Samzz het volgende:
Ik ben niet in de stemming voor hilariteiten. Kut koperdieven bezorgen me een uur (minimaal) vertraging
quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:53 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemorgen
en wat betreft The Hangover 2:
[..]
die 2equote:Op woensdag 22 juni 2011 09:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
goedemorgen suus(susanne/suzanne?
)
niet luisteren naar je echte naam, maar alleen naar de 'afkorting'quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:09 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
die 2e
maar zeg maar suus anders luister ik toch niet
ja, als iedereen je aanspreekt met Suus; dan weet je haast niet beterquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:15 schreef boterbloempie het volgende:
Ben t gewend.... dan krijg je dat
Puppy Powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Zo had ik een klasgenoot die Bas heette. We noemden 'm Fritsquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, als iedereen je aanspreekt met Suus; dan weet je haast niet beter
heb een kameraad die Tommie heet, die noemen we meestal Teun. andere kameraad heet Bart, noemen we meestal Bert
altijd leuk!!!quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo had ik een klasgenoot die Bas heette. We noemden 'm Frits
Jup, iedereen wist om wie het gingquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:24 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
altijd leuk!!!
en lekker duidelijk ook....
Davidquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo had ik een klasgenoot die Bas heette. We noemden 'm Frits
Zo is mijn bijnaam Sjonniequote:Op woensdag 22 juni 2011 09:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jup, iedereen wist om wie het ging
Hij zelf trouwens ook.
Valt nu nog wel mee, eigenlijk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Davidmoet jij niet zenuwachtig zijn?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo is mijn bijnaam SjonnieTegen mijn wil, dat moge duidelijk zijn
nou ben ik erg benieuwd; waar komt die bijnaam vandaan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo is mijn bijnaam SjonnieTegen mijn wil, dat moge duidelijk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |