Huh, dat heb ik nou nog nooit meegemaakt jammer genoegquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:22 schreef NextTVH het volgende:
Ik krijg vandaag opeens een 4GB MicroSD kaart in de bus, nooit besteld,dit is al het 2e kadootje uit china
Dealextremequote:Op donderdag 23 juni 2011 14:30 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Huh, dat heb ik nou nog nooit meegemaakt jammer genoeg![]()
Welke shop? Wel leuk z'n cadeautje haha
Het systeem 'zou' in de komende weken weer werkend moeten zijn was 't laatste berricht.. mja dat was alweer een tijdje terugquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:36 schreef Koen. het volgende:
Is er al wat bekend over het coins systeem van BIC? Ik kan nog steeds niks uitgeven.
ze hopen 1 juliquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:39 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Het systeem 'zou' in de komende weken weer werkend moeten zijn was 't laatste berricht.. mja dat was alweer een tijdje terug
Als je scherm capacitive is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:38 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)gs-product-1313.html
Werkt dit op een Samsung Corby? Heb sinds kort zo'n toestel maar hij reageert niet op m'n koude vingers dus een nummer intoetsen is al een ramp.
Volgens tweakers welquote:
Daarom hebben we natuurlijk ook reviews van fokkertjes die er eentje besteld hebben zodra ie binnen is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:05 schreef mickeyD het volgende:
ik heb anders best wat reviews van die T6 gezien waar de helft of meer van die lampjes nooit aan willen (van de 6) of dat er maar 2 tegelijk willen branden
dan druk je, gaan er 2 aan, druk je nogmaals, gaan er 2 anderen aan ipv 4, und so weiter..
t is niet allemaal rozegeur en manenschijn "voor weinig"
dus let op welke batterijen configuratie je er in stopt, schijnt nogal uit te maken!
U ice queen you.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:38 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)gs-product-1313.html
Werkt dit op een Samsung Corby? Heb sinds kort zo'n toestel maar hij reageert niet op m'n koude vingers dus een nummer intoetsen is al een ramp.
Kom je nu mee. Ik heb net mijn Double Horse 9101 binnenquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:01 schreef RobertNL het volgende:
Voor de mensen die zelf niet willen kloten met cameratjes onder een (micro) helicopter: http://www.dealextreme.co(...)-remote-6-x-aa-66326
Not all is lost. Geheugen in die cameracopter is wat weinig. (of is het een coptercam?)quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:53 schreef BillsGate het volgende:
[..]
Kom je nu mee. Ik heb net mijn Double Horse 9101 binnen
300 kilopixels..quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:29 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Not all is lost. Geheugen in die cameracopter is wat weinig. (of is het een coptercam?)
1GB is niet veel, zul je net zien dat je bij de kleedkamer van het lokale zwembad boven de badhhokjes staat te filmen, net die ene hete chick zichzelf komt verkleden, haar topje uittrekt en dan.. Geheugen van camera vol.![]()
De resolutie is ook niet erg hoog. Zit je straks met je hoofd in je scherm omdat je anders d'r tepel niet van de rest van d'r tiet kan onderscheiden.
Aber.. Wir brauchen nur Full HD Tetten!quote:
http://lightake.com/detai(...)_Earphone_KM92-25633quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:24 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik kan ook wel even wat linkjes geven, de Kanen KM-92 is o.a. hier en hier te koop. Ik kan 'm zo niet voor de beloofde $4,50 vinden, hoewel $0,43 verschil nou ook niet echt een ramp is.![]()
Ook een aanrader is de Kanen KM-928, o.a.hier en hier te koop.
Oké, als het maar over 2 weken binnen is, dan ga ik met vakantie.quote:
Ik had eerder de 9100 of de 9104 gedaan. De coaxiale stap meteen overslaan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:53 schreef BillsGate het volgende:
[..]
Kom je nu mee. Ik heb net mijn Double Horse 9101 binnen
So ist es!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:05 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Aber.. Wir brauchen nur Full HD Tetten!
Lol, whut?!quote:Rose Shaped Imitated Diamond Metal Hair Pin Clips - Color Assorted (5-Pack)
Die laatste natuurlijk om mezelf mooi te maken voor monkeybrain.![]()
Hij is gewoon écht goed. Al betrap ik mezelf wel eens op het feit dat wanneer iemand ergens enthousiast over is, ik daar ook enthousiast over raak en het in m'n brein al helemaal ga voorstellen. Dat is vaak toch altijd net ff iets mooier dan de werkelijkheid. Je kunt beter met geen of heel weinig verwachting iets erg tofs krijgen, dan met ultra hoge (en misschien onrealistische) verwachtingen. Natuurlijk is er altijd beter te vinden, maar qua prijs/kwaliteit-optimum zit je hier denk ik op de piek van de curve. Denk niet dat je in het CREE LED-segment verder ook zo'n output krijgt, zoals eerder gezegd dan waarschijnlijk alleen met andere technologieën die vele malen duurder zijn. Dit is echt a lot of bang-for-the-money.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:54 schreef Downstar het volgende:
[..]
en stiekem ben ik ook wel benieuwd op shiz niet heeft overdreven over de kwaliteiten van t bestelde zaklampie!
Ik lees trouwens dat het bereik bij zo'n RC helicopter iets van 10 meter is (volgens beschrijvingen), da's toch bizar weinig?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:25 schreef shiznuts het volgende:
Ik had eerder de 9100 of de 9104 gedaan. De coaxiale stap meteen overslaan.Maar coaxiaal is natuurlijk wel lekker stabiel ende zo. Verder... die heli is Infrarood, daar heb je met daglicht dus niks aan, zonnestralen maken gauw een einde aan het bereik buiten. Hij is vrij klein ook. De camera is van niet echt noemenswaardige kwaliteit en is niet flexibel inzetbaar... dus denk ik dat je nog altijd beter af bent door zelf te creabeaën.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |