Ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:36 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Lekker licht voor het racefietsen iddmaar heb je echt 2 van die setjes met 5 glazen en 2 monturen ontvangen?
ah thanks. Da's wel weer minderquote:Op woensdag 22 juni 2011 02:32 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ja, op andere site's heb ik inderdaad genoeg filters en shit gezien..
en ook afstandsbedieningen idd, infrarood.
die met veel knoppen werken helaas niet zo goed, alleen de "meteen afdrukken" en de "2 seconden vertraging" knop werken, de rest werkt niet.
dan weet je dat alvast..
dus beter 1 met minder knoppen en wel een 2 sec. knop er op, dan hebbie het meeste voor het minste
Zat ik ook al naar te kijken maar vond die dan wel weer duur.. maar.. @DX:quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja.Al had ik liever m'n item ontvangen van een tijd geleden ontvangen dat er altijd nog niet is en dus opnieuw verzonden zal worden bij m'n volgende aankoop daar.
@ neo: een Romisen T6 dan.6 x CREE led dus megaveel licht, ook nog eens waar en groot.
Misschien hier nog iets leuks bij? Heb ik de mijne vandaan (8/10/2010), al hebben ze die Romisen niet meer... Oh toch wel.
Ja, ik zag dat shipping inderdaad fucked was. Maar bij ebay waarsch. wel snellere verzending dan bij DX.quote:
Ja, ze claimen dat sommige CREE LEDs 1000 lumen in hun eentje (1x CREE LED dus) kunnen opbrengen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:36 schreef monkeybrain het volgende:
Een fatsoenlijke zaklamp is ook een laatste item op mijn lijstje. Alleen zo moeilijk om te bepalen hoe en wat... Max $100. Ik zoek wel gewoon een beest, dit lijkt me wel wat 6 leds.
Shiznuts, kun je aan de kop draaien om de bundel te spreiden en focussen?
Hm ja, als de 1e kapot gaat heb ik er nog 3quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:02 schreef neo2000 het volgende:
[..]
En of ze van ellende niet kraken en uit elkaar vallen in je handen.
Is het al kerst? Of weer die tijd van het jaar om naar eieren te gaan zoeken?
Ik vond 'em wel mooi gevonden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:12 schreef monkeybrain het volgende:
Scooters aan elkaar lassen, echt een wetenschappelijke vergelijking ghehe![]()
Ik zat nog naar deze Duitser te kijken, dan is de T6 een kaarsje vergeleken met de G&P scorpion![]()
Die Scorpion is een HID. Maar daar zit dan ook een ander prijskaartje ($195,-) aan.quote:Wil je uit een enkel element zoveel output halen, dan moet je naar andere technologieën kijken (HID, Xenon, etc). Denk dat de Romisen qua betaalbaarheid en kwaliteit (ja, ik ben een fan van dingen die een optimum prijs/kwaliteit-verhouding hebben) er goed bij zit.
Ik wil die kleine chinees welquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:12 schreef monkeybrain het volgende:
Ik zat nog naar deze Duitser te kijken, dan is de T6 een kaarsje vergeleken met de G&P scorpion![]()
Ik weet dat je ergens een link had geplaatst, maar ik kan het zo snel niet meer terug vinden. Waar had je ze nou gekocht?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:38 schreef sciter het volgende:
Kanen Km92 oordopjes binnen. Iets meer dan 2 weken na bestellen
Goed geluid, erg goeie bass, en dat voor 4.5$.
Op het punt waar mijn sennheissers een trilling in het geluid kregen, slaan deze de bass er gewoon doorheen.
Over dat pakje gesproken:quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]En ik heb me de pleuris gezocht, het twee keer uit weten te spellen, twee brillen ontvangen, maar zal ze nooit dragen omdat ik ze vet lelijk vind. Van die wielrenachtige dinkies. Leuk misschien voor die mensjeswielerenners hier die het de hele tijd over hun strakke pakkies hebben.
Nadeel is dat die Duitse dingen naar verloop van tijd 2 x zo zwaar worden vanwege bierbuik.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:12 schreef monkeybrain het volgende:
Aahhh stop is met het praten over die verdomde zaklampenquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:00 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Nadeel is dat die Duitse dingen naar verloop van tijd 2 x zo zwaar worden vanwege bierbuik.
Overigens, T6 van ebay -> Score!Laat hier nog wel een review achter nadat ik het ding getest heb. Lees: een paar gangsta's uit de hood hun harses ermee ingeslagen heb, na ze verblind te hebben met de bak licht uit de zaklamp.
En je hebt altijd baas boven baas. Qua prijs in het segment is die t6 toch wel een van de betere. Ik kwam de andere 2 zaklampjes op DX tegen omdat ik veel bang for the buck wilde hebben, maar deze verbleken bij de Romisen t6 als ik alle reviews mag geloven, ook qua build quality. Het ding is gewoon net chlamidia, denk je er eindelijk vanaf te zijn, blijkt ie toch weer in een comment of review voorbij te komen.
Enige jammere ervan vind ik de batterijen, weer een aparte lader en aparte batterijen. Aan de andere kant, bij de ebay shop in het linkje van Shizz worden deze ook geveild, dus die heb ik ook voor weinig kunnen scoren. In 1 pakketje, batterijen en lader. SCORE!
Ik kan ook wel even wat linkjes geven, de Kanen KM-92 is o.a. hier en hier te koop. Ik kan 'm zo niet voor de beloofde $4,50 vinden, hoewel $0,43 verschil nou ook niet echt een ramp is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 07:05 schreef Morri het volgende:
[..]
Ik weet dat je ergens een link had geplaatst, maar ik kan het zo snel niet meer terug vinden. Waar had je ze nou gekocht?
Ja, zo leren ze het jagen nooit...quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:24 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik kan ook wel even wat linkjes geven, de Kanen KM-92 is o.a. hier en hier te koop. Ik kan 'm zo niet voor de beloofde $4,50 vinden, hoewel $0,43 verschil nou ook niet echt een ramp is.![]()
Ook een aanrader is de Kanen KM-928, o.a.hier en hier te koop.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:51 schreef shiznuts het volgende:
Ughem... wijst naar OP...
[..]
Hulpjes:
› http://chinaprices.us
› http://chinacheep.com
Alternatief zoeken: http://ebay.com
Dank...Ja, ik was die prijsvergelijkingssites even helemaal vergeten. Sorryquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:24 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik kan ook wel even wat linkjes geven, de Kanen KM-92 is o.a. hier en hier te koop. Ik kan 'm zo niet voor de beloofde $4,50 vinden, hoewel $0,43 verschil nou ook niet echt een ramp is.![]()
Ook een aanrader is de Kanen KM-928, o.a.hier en hier te koop.
Zou zoiets, zoiets of zoiets nou wat zijn?quote:Op donderdag 23 juni 2011 02:03 schreef Iemand91 het volgende:
hmm... ook wel geinig.
Voor op Schiphol ofzo, als ik geen zware verrekijker mee wil...
Morgen maar eens wat gaan rondloeren op internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |