Hulpjes:quote:Hoe kan ik dan vinden wat ik zoek, moet ik dit in dit topic gaan vragen? NEE, gewoon zoeken dat doet iedereen. Alle webshops af gaan tot je het gevonden hebt en als je het dan nog niet kan vinden mag je het misschien in het topic vragen.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:51 schreef shiznuts het volgende:
Ughem... wijst naar OP...
[..]
Hulpjes:
› http://chinaprices.us
› http://chinacheep.com
Alternatief zoeken: http://ebay.com
Aha... maar ze hebben ze dus wel...quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:54 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Aha... maar ze hebben ze dus wel...
volledige stuk; hierquote:Hackers kraken websites van vermeende LulzSec-leden
Een aantal hackers die onder de bijnaam Teampoison opereren, claimen een aantal websites gekraakt te hebben die gelieerd zouden zijn aan LulzSec. Een van de sites is de weblog van een Nederlander die eerder met LulzSec in verband werd gebracht.
De WordPress-blog, die gekoppeld is aan de domeinnaam Sven-slootweg.nl, toont woensdagochtend een tekst waarin de eigenaar meldt dat zijn site korte tijd was gekraakt en defaced door hackers. Verder wordt in het statement gesteld dat de site-eigenaar geen banden heeft met LulzSec en dat de hackers die opereren onder het pseudoniem Teampoison slechts gebruik hebben gemaakt van bekende bugs in een verouderde WordPress-release.
De getroffen site is eigendom van de Nederlander met het alias Joepie91. Hij werd vorige week op de weblog LulzSec Exposed er van beschuldigd dat hij deel uit zou maken van de harde kern van LulzSec, maar Joepie91 ontkende dit zondag tegenover Tweakers.net.
8/10! omdat ik die piggetjesquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:54 schreef shiznuts het volgende:
http://www.lightake.com/d(...)rds_Board_Game-43200 Hoe grappig!?
Dan wil dat zeggen dat ze je pakketje als het goed is nog niet hebben gescannend.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
Lekker dan, betaal je extra voor verzending met een trackingnummer, is het nummer dat je krijgt niet bekend bij HongKong Post. Zelfs nu, tien dagen na verzending door BIC, niet
mss tegen gehouden door de outbound customs ?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
Lekker dan, betaal je extra voor verzending met een trackingnummer, is het nummer dat je krijgt niet bekend bij HongKong Post. Zelfs nu, tien dagen na verzending door BIC, niet
Eerste ervaring is echt heel goed, ze zijn netjes verpakt en zit lekker in je oren(vind ik dan). Er komt goed geluid uit, alleen de bass is iets minder maar daar stoor ik mij niet zo erg aan. Ik ga ze even een weekje gebruiken en kijken hoe ze verder bevallenquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de oortjes.
Let me know
Heb je toevallig ook de Alpha's? Zit daar veel verschil tussen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:13 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Eerste ervaring is echt heel goed, ze zijn netjes verpakt en zit lekker in je oren(vind ik dan). Er komt goed geluid uit, alleen de bass is iets minder maar daar stoor ik mij niet zo erg aan. Ik ga ze even een weekje gebruiken en kijken hoe ze verder bevallen
Nee had hier voor sennheisers uit Nederland, maar vond het sonde van het geld aangezien ze best snel kapot gaan bij mijquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook de Alpha's? Zit daar veel verschil tussen?
En of ze van ellende niet kraken en uit elkaar vallen in je handen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:40 schreef MacorgaZ het volgende:
PS3-controller origineel: ¤55,-
PS3-controller van DX: $17,99
Alleen even kijken of die controllers nu zijn geblokkeerd door firmware-updates of niet.
plz don't....quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:02 schreef neo2000 het volgende:
[..]
En of ze van ellende niet kraken en uit elkaar vallen in je handen.
Is het al kerst? Of weer die tijd van het jaar om naar eieren te gaan zoeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iboodquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:14 schreef H0D3NPYL het volgende:
Hoe heette die site nou waar elke dag een soort speciale aanbieding is? (geen Chinese site).
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:12 schreef Syphixx het volgende:
[..]
plz don't....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb me de pleuris gezocht, het twee keer uit weten te spellen, twee brillen ontvangen, maar zal ze nooit dragen omdat ik ze vet lelijk vind. Van die wielrenachtige dinkies. Leuk misschien voor die mensjes hier die het de hele tijd over hun strakke pakkies hebben.
iBood en andere dagaanbiedingenaanbieders #61quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:14 schreef H0D3NPYL het volgende:
Hoe heette die site nou waar elke dag een soort speciale aanbieding is? (geen Chinese site).The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Lekker licht voor het racefietsen iddquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]En ik heb me de pleuris gezocht, het twee keer uit weten te spellen, twee brillen ontvangen, maar zal ze nooit dragen omdat ik ze vet lelijk vind. Van die wielrenachtige dinkies. Leuk misschien voor die mensjes hier die het de hele tijd over hun strakke pakkies hebben.
[..]
Troost je, ik heb ook een trauma overgehouden aan het zoeken naar niet aanwezige letters op die site. je bent niet alleen. Misschien kunnen we een lotgenoten site opzetten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |