quote:
quote:
Heerlijkquote:
Dat zei ik net jah want het lijkt alsof zoiets in je ondertitel staat maar ik typte ook maar gewoon wat in.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:32 schreef jordyqwerty het volgende:
Wattes? Zeehondenclub dubstep? Praat me bij.
KONINGquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:34 schreef Keauning het volgende:
DOE MIJ EENS SCHOUDERKLOPJE GEVEN STELLETJE GIEREN
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:34 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat zei ik net jah want het lijkt alsof zoiets in je ondertitel staat maar ik typte ook maar gewoon wat in.
Ik schreeuwde vrijdag het hele huis bij elkaar. Mark kwam echt zo kijkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Nee, maar ik zing wel eens onder de douche..
Lekker boeiend. Zolang jij het leuk vindt hhihihihiquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik schreeuwde vrijdag het hele huis bij elkaar. Mark kwam echt zo kijken
Bong zul je bedoelenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee grapje, ik heb geen waterpijp, je kan er wel eentje zelf bouwen met een lege fles
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:34 schreef Keauning het volgende:
DOE MIJ EENS SCHOUDERKLOPJE GEVEN STELLETJE GIEREN
Hij zegt niet de buurman wakker maken. :")quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Zolang jij het leuk vindt hhihihihi
Klopt maar normaal staan ze er gewoon.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee grapje, ik heb geen waterpijp, je kan er wel eentje zelf bouwen met een lege fles
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hij zegt niet de buurman wakker maken. :")
Beer bong.quote:
Wikipediaquote:
Ik wou er één kopen vorige zomer, maar zou niet meer in de auto passen op weg naar NLquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nouquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Wel doen joh! Ze verdienen jouw zangkunst
Je doet er water in.. obiousquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Wikipedia.
Maar wel voor andere doeleinden.
Dankjewel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:34 schreef yosander het volgende:
[..]
KONINGGeniet extra van je vakantie in Sunny Beach
!
Ben net iets over de helft met m'n verslag
ha hah wa un lijpo g3k h@ sie m g@an jongu xPpquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:37 schreef Gitaarmat het volgende:
Kyk die niggah d@n die mee gaat singu!111 Hahaaa
met syn milkshake nog hahaa
Ik wouquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:37 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ik wou er één kopen vorige zomer, maar zou niet meer in de auto passen op weg naar NL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Hij ziet er 4 jaar nu. Iets langer dan ik. Maar errr, rode vuist?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:38 schreef yosander het volgende:
MarkM, da's wel een oldbie of niet? Had niet niet altijd een rode vuist als UI?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:38 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik wou
wij woudenIs dat een wout?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooh. Dan haal ik 'm vast met iemand anders door elkaarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hij ziet er 4 jaar nu. Iets langer dan ik. Maar errr, rode vuist?Weet niet, hij heeft lang in PUB SC gezeten.
och te godquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:39 schreef Keauning het volgende:
Chinese meisje van de friettent is gezakt.
Hij was fobohosselaar. Ging om met mash_ en liiszle.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh. Dan haal ik 'm vast met iemand anders door elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |