of een automaterialen zaak die zetten er dan ook wel even een nieuwe inquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
een accu kan er overigens niet goed tegen als 'ie leeg geweest is, de accuplaten trekken dan krom. laat je accu even doormeten bij de garage.
Hoe kom je hierbij? Een auto accu merkt daar niet veel van. Tenzij je hem lang <1 maand leeg laat staan dan zal de chemische reactie afnemen. Of extreem snel on/oplaad.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
een accu kan er overigens niet goed tegen als 'ie leeg geweest is, de accuplaten trekken dan krom. laat je accu even doormeten bij de garage.
de accu kan wel sulfateren en dat is bij diepontladen het gevalquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:22 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Hoe kom je hierbij? Een auto accu merkt daar niet veel van. Tenzij je hem lang <1 maand leeg laat staan dan zal de chemische reactie afnemen. Of extreem snel on/oplaad.
Het kan inderdaad ook de dynamo zijn. Daar ben je snel genoeg achter als je de smart hebt gestart met startkabels maar de accu niet wil bijladen. Normaliter gaat er dan wel een lampje branden op je dashboard.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:18 schreef Aloria het volgende:
Haha en mijn vriend roepen tegelijk dat dat wel geweldig nieuws zou zijn als dit het is !!!
Dit proberen we morgen gelijk !
Of dynamo, want er zit net een acuu in van vorig jaar. Toen was die kapot gevroren......
Ja daarom weet ik dat hij nu NIET kotsleeg kan zijn. Helaas heb ik met eigen ogen het verschil kunnen zien. Maar dan ben ik benieuwd waar de rest van het stroom gebleven is. Alles stond wel netjes uit denk ik zelf. De radio stond ook niet aan vanochtend. Dushja...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:43 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Er is ook een verschil tussen kotsleeg zijn, en niet genoeg vermogen kunnen opwekken om de motor te laten starten.
welk merk accu is het, want een wanchang of changchong accu kan het al opgeven als je 3 keer je auto hebt gestartquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:26 schreef Aloria het volgende:
Gister zat er nog wat stroom in.Vriend komt net thuis en nu is de acuu dus echt helemaal leeg.
Helaas regent het nu heel hard dus we kunnen hem ook niet jumpstarten. Maar dan is waarschijnlijk de acuu alweer kapot....
Alleen waaraan gaat een acuu zo snel kapot ?
Geen idee, kan ook zo snel de bon niet vinden...quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:54 schreef densmee het volgende:
[..]
welk merk accu is het, want een wanchang of changchong accu kan het al opgeven als je 3 keer je auto hebt gestart
quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:25 schreef El_Liberaliste het volgende:
'kotsleeg'? heb ik onder een steen gelegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zie ook nergens dat ze hem gaat aanduwen, overal heeft ze het over jumpstartenquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:28 schreef Palomar het volgende:
Kun je een smart wel aanduwen? Zo'n ding heeft toch een automatische versnelling zonder koppeling? Zou daar wel even mee oppassen, voordat je nog meer sloopt.
Je kunt het denk ik het beste met startkabels doen.
oh ja iddquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:29 schreef densmee het volgende:
[..]
ik zie ook nergens dat ze hem gaat aanduwen, overal heeft ze het over jumpstarten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |