is belachelijk ditquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, nog niet, ze heeft donderdag uiteindelijk een afspraak. Vrijdag is ze bij de huisarts geweest om de wond op haar rug opnieuw te laten verbinden. Heeft ze gelukkig haar gal gespuid over het lange wachten. Huisarts heeft toen meteen ZH gebeld, echter, haar behandelend arts was op vakantie en niemand wilde huisarts meer info geven. Ze wacht nu de afspraak van a.s. donderdag af. Alweer aangeboden mee te gaan, ze willen het niet. Als ze donderdag nog niets weet, ga ik met Mark naar dat ziekenhuis. Dit duurt veel te lang, m'n moeder is hartstikke over de rooie inmiddels
niet in ene hoorquote:
echt wel, was zo gefocussed op het verhaal over mijn moeder, dat ik er echt geen erg in hadquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
echt wel, was zo gefocussed op het verhaal over mijn moeder, dat ik er echt geen erg in had
maakt niet uit, wist alleen niet zo'n pakkende TT te bedenken, sorryquote:
ik ook niet, en heb de laatste tijd genoeg geopend, dus daaromquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maakt niet uit, wist alleen niet zo'n pakkende TT te bedenken, sorry
hoe is 't met kokje? Of is die ook niet meer geweest?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ook niet, en heb de laatste tijd genoeg geopend, dus daarom
we wachten nog wel 2 dagen afquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
heb trouwens wel mijn broer gesproken maar niet nagevraagd. Gaat daar ook niet helemaal goed dus was niet het juiste moment om te vragen
gister kort bliksem bezoekje, heeft 't druk en problemen met zijn hoofdquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hoe is 't met kokje? Of is die ook niet meer geweest?
mooi, zat effe nieuwe contactlenzen te bestellen, sorry, was er effe niet bij.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
zo, nu heb ik een mooi en strak fok lay-outje
je was in ene wegquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mooi, zat effe nieuwe contactlenzen te bestellen, sorry, was er effe niet bij.
en applaus voor je layoutje (denk ik, kan t nie zien hè)
ow, met 100 lenzen doe ik een jaarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:03 schreef Ceetje.. het volgende:
nee hoor, doe ik nie, alleen die site wilde nie helemaal meewerken, heb je wel eens (die vond dat ik maar ineens 100 lenzen tegelijk moest bestellen, ik vind voor een half jaar wel zat, zijn er een stuk minder, ook in de portemonnee)
ik heb maandlenzen, doe ik met 12 paar een jaar hè, bestel ik er nog 8 paar extra, is voor mij zatquote:
daglenzen en draag ze alleen in het weekendquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb maandlenzen, doe ik met 12 paar een jaar hè, bestel ik er nog 8 paar extra, is voor mij zat
ik heb al tijden maandlenzen, bevallen me prima, daglenzen ooit een maand geprobeerd, maar dat was me iets te duur in m'n portemonneequote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
daglenzen en draag ze alleen in het weekend
maar jij draagt ze dagelijks, ik kan dat niet (vanwege het werkklimaat) dus voor mij goedkoper om daglenzen te dragenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb al tijden maandlenzen, bevallen me prima, daglenzen ooit een maand geprobeerd, maar dat was me iets te duur in m'n portemonnee
vandaag kon ik 't ook niet vanwege het werkklimaat, hahahaha, alles sloeg aanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar jij draagt ze dagelijks, ik kan dat niet (vanwege het werkklimaat) dus voor mij goedkoper om daglenzen te dragen
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
'k ga zo mijn tandenpoetsen. Denk niet dat kok of bol nog komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |