Ja, kleintjes zijn ook wel lekker maar ik heb het liefste grote.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja alles is met een sausje zegmaar. Droge rijst.
Nog nooit gegeten, wel paella met garnalen. Maar dat zijn van die kleintjes.
Bij wat voor iets werk je danquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, kleintjes zijn ook wel lekker maar ik heb het liefste grote.Op mijn werk hebben ze zulke lekkere
Ziet er netjes uit! Restaurant?quote:
Heb je geaccepteerd dit dat.quote:
Aah tofquote:
Bediening is chill enzo, alleen je moet wel kunnen incasseren.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Heb je geaccepteerd dit dat.
[..]
Aah tof! Wij zijn nu bezig met verhuizing naar een volwaardig restaurant, lijkt me tof werken in een restaurant
.
Hier en daar oke zie hetquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Heb je geaccepteerd dit dat.
[..]
Aah tof! Wij zijn nu bezig met verhuizing naar een volwaardig restaurant, lijkt me tof werken in een restaurant
.
Ja, bediening of bar wordt 't dan voor mijquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Bediening is chill enzo, alleen je moet wel kunnen incasseren.
Oh, vaste bar ook echt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, bediening of bar wordt 't dan voor mij.
Mja, wij hebben momenteel nogal veel tjappies op het werk (bezorgers hè, vanavond kwam d'r een terug met 120 euro boete voor door rood licht rijdenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh, vaste bar ook echt.Ja bij ons wisselt dat maar af wie er achter de bar gaat staan.
Hahaha, oh vreselijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Mja, wij hebben momenteel nogal veel tjappies op het werk (bezorgers hè, vanavond kwam d'r een terug met 120 euro boete voor door rood licht rijden). Maar die vertrouwt m'n baas niet achter de bar dit dat. Die mogen afwassen
.
Ja, gelukkig ziet m'n baas dat in. 't Is dat we die mensen nu nodig hebben, maar anders lagen ze d'r allang uitquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hahaha, oh vreselijk.Ja, kan ik begrijpen dan ja. Bediening en bar moet je wel mensen achter hebben werken die ook netjes zijn enzo en met mensen kunnen omgaan, anders faalt je zaak hard.
Sander.quote:
Misschien als jullie een echt restaurant hebben dat ze er uitgaan!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:41 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, gelukkig ziet m'n baas dat in. 't Is dat we die mensen nu nodig hebben, maar anders lagen ze d'r allang uit. Heeft de boterham gesmekt
?
Nee.quote:
muss ich auch tunnquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:52 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nee.
Voor hier beneden: Nu is er een grote kans dat jij het topic killed.
EXA baard behouden of nietquote:
Appelstroopquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Misschien als jullie een echt restaurant hebben dat ze er uitgaan!Maar ik ben hem nog aan het eten, appelstroop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |