Ja, maar wel zwaar als je de dag erop om 10 uur weer moet openen.quote:
Hihi! Nouja, is echt al heel lang geleden dat ik echt GOED ben wezen stappen. Heb niet meer zoveel vrienden over van de middelbare en die ik over heb, hebben allemaal een kerel die ze moeten neuken op zaterdagavond. En ik heb niet heel veel met mijn klas van HBO + ik woon niet in Utrecht.quote:[..]
Hé bezet kutje. Maar niet zo saai, toch?
Wie denk je.quote:
Ook als je reageert, zie je ook de meest rare namen voorbij komen. Ik zou ze niet verzinnenquote:Omschrijving:
mooie je kamer
Feesten met gezellige mensen die je niet kent zijn vet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar wel zwaar als je de dag erop om 10 uur weer moet openen.
[..]
Hihi! Nouja, is echt al heel lang geleden dat ik echt GOED ben wezen stappen. Heb niet meer zoveel vrienden over van de middelbare en die ik over heb, hebben allemaal een kerel die ze moeten neuken op zaterdagavond. En ik heb niet heel veel met mijn klas van HBO + ik woon niet in Utrecht.
Daarom heb ik wel zin in een meet, lekker los gaan met mensen die ik nog nooit heb gezien maar wel goede vrienden mee zou kunnen worden.
Ik stem ook voor een goede meetquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar wel zwaar als je de dag erop om 10 uur weer moet openen.
[..]
Hihi! Nouja, is echt al heel lang geleden dat ik echt GOED ben wezen stappen. Heb niet meer zoveel vrienden over van de middelbare en die ik over heb, hebben allemaal een kerel die ze moeten neuken op zaterdagavond. En ik heb niet heel veel met mijn klas van HBO + ik woon niet in Utrecht.
Daarom heb ik wel zin in een meet, lekker los gaan met mensen die ik nog nooit heb gezien maar wel goede vrienden mee zou kunnen worden.
Kijk je op Kamernet?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:20 schreef yosander het volgende:
Waarom heb ik 't idee dat bijna alle kamerverhuurders buitenlanders zijn?
[..]
Ook als je reageert, zie je ook de meest rare namen voorbij komen. Ik zou ze niet verzinnen.
Ja bedoel ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:20 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Feesten met gezellige mensen die je niet kent zijn vet.![]()
Ik moest hardop lachen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Ook als je reageert, zie je ook de meest rare namen voorbij komen. Ik zou ze niet verzinnen.
Investeerders hequote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Uhu, ik ben ouder dan jij.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:22 schreef Joosterd het volgende:
Als Junkie ook komt ben ik niet de oudste.
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:22 schreef Joosterd het volgende:
Als Junkie ook komt ben ik niet de oudste.
Ja en IBB (makelaardij). Had eerst de perfecte kamer gevonden met een vriend van me: twee kamers kwamen vrij en je deelde de keuken en badkamer alleen met de andere bewoner. Alleen die flapdrol heeft tot op heden nog niet terug gemaild. Is al 1,5 maand geledenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kijk je op Kamernet?
[..]
Ja bedoel ik.
Hé wat?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:20 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
er staat voorzitter zeehondendub in je ondertitel: zeehondendubstep?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hé wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hé wat?Wat is dat voor een clubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Jeetje, klinkt wel ideaal ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja en IBB (makelaardij). Had eerst de perfecte kamer gevonden met een vriend van me: twee kamers kwamen vrij en je deelde de keuken en badkamer alleen met de andere bewoner. Alleen die flapdrol heeft tot op heden nog niet terug gemaild. Is al 1,5 maand geleden.
Ja, zo dom zijn ze nog niet.quote:
You've got to be kidding mequote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, zo dom zijn ze nog niet.
Waarom heb ik geen rijke ouders die even een grachtpandje kopen of zo voor mij en m'n vrienden;'(.
Ik niet nietquote:
Speciaal voor jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je zo de stoere boy wilt uithangen.![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Speciaal voor jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je zo de stoere boy wilt uithangen.![]()
[..]
Speciaal voor jou.Nu snap ik er nog minder vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je zo de stoere boy wilt uithangen.?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Ik wil dat wel dusquote:
[..]
Speciaal voor jou.Ik dacht hij zet een walrus onder die spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je zo de stoere boy wilt uithangen.![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
HET O ZO GROTE BEGIN VAN DE ZEEHONDENCLUB.
jordyqwerty:
Ik lach ook echt als een gehandicapte zeehond naar mijn telefoon af en toe![]()
Ezell:
Hier meldt zich een andere zeehond..________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:28 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik dacht hij zet een walrus onder die spoiler.
Wacht ff ik zoek ff leuke clip van ze op.quote:
Snap er nog minder vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |