Nee.quote:
muss ich auch tunnquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:52 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nee.
Voor hier beneden: Nu is er een grote kans dat jij het topic killed.
EXA baard behouden of nietquote:
Appelstroopquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Misschien als jullie een echt restaurant hebben dat ze er uitgaan!Maar ik ben hem nog aan het eten, appelstroop.
Ja ik werk ook alleen 's weekend omdat school, maar ach. Ik maak rond de 59 uur per maand en dat is wel mooi. Vakantie meer altijd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Appelstroopbazenbeleg!
En ja, ze gaan d'r dan waarschijnlijk wel uit haha. Helaas kan ik er dan minder werken omdat Groningen.
Ik moet me ook nog scheren dit datquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:52 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nee.
Voor hier beneden: Nu is er een grote kans dat jij het topic killed.
Omdat het kan.quote:
WAT?! 59 uur per maand. Best veel, maar jij zal wel langere werkdagen makenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik werk ook alleen 's weekend omdat school, maar ach. Ik maak rond de 59 uur per maand en dat is wel mooi. Vakantie meer altijd.
Hahaha, minimaal 8 uur per dag, soms 9 tot 11 dus ach.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:05 schreef yosander het volgende:
[..]
WAT?! 59 uur per maand. Best veel, maar jij zal wel langere werkdagen maken.
50 uur per week is ook wel redelijk veel hoor. Ik ben ook helemaal kapot als ik 10 uur heb gewerkt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:06 schreef Joosterd het volgende:
Ik vond vorig jaar 5 weken lang 50 uur per week werken al veel.
40u kantoorbaan alleen maar fokken en 10 uur in de supermarkt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
50 uur per week is ook wel redelijk veel hoor. Ik ben ook helemaal kapot als ik 10 uur heb gewerkt.
Oke, ik moet wel hard werken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:07 schreef Joosterd het volgende:
[..]
40u kantoorbaan alleen maar fokken en 10 uur in de supermarkt.![]()
![]()
Ik niet. Iedereen was bijna op vakantie bij het bedrijf.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oke, ik moet wel hard werken.Meestal.
Dat is wel makkelijk ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:08 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik niet. Iedereen was bijna op vakantie bij het bedrijf.
Woeiquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hahaha, minimaal 8 uur per dag, soms 9 tot 11 dus ach.En het ene weekend een dag en dan het andere weekend weer 2 dagen, ligt aan de drukte enzo. En fooi.
Altijd jwz behalve als ik al een kater hebquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:09 schreef Heroinjunk het volgende:
JONGENS ik heb echt zin om helemaal los te gaan. Tering zeg.
Donderdag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Haha naja ben het gewend. Werkte hiervoor bij een restaurant met een ENORM terras, lag ook naast de kroegen enzo. En wij hebben in juli en augustus op de vrijdag kasteeltuinconcerten, komt er een bandje gratis optreden in de tuin van het kasteel (duh) en daarna komt die hele meute naar het terras, stond ooit van 6 's avonds tot 5 uur 's ochtends te werken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Woei. Heb in de vakanties, zoals nu, werkdagen van meestal 5 uur en vind dat al lang zat
. Fooien zijn altijd fijn!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:11 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Donderdag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:11 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Donderdag.KEIHARDE NEUCKSEKS!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt toch ook een date Koffie?quote:
Anders ik welquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:09 schreef Heroinjunk het volgende:
JONGENS ik heb echt zin om helemaal los te gaan. Tering zeg.
Mijn vrienden zijn sowieso saai, allemaal bezette kutjes.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:14 schreef yosander het volgende:
[..]
Anders ik wel
Maar toetsweek en herkansing hier, dus bijna iedereen saai.
Dit jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:14 schreef yosander het volgende:
[..]
Anders ik wel
Maar toetsweek en herkansing hier, dus bijna iedereen saai.
Ga een keer mee koffie drinken?quote:
Pffquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Haha naja ben het gewend. Werkte hiervoor bij een restaurant met een ENORM terras, lag ook naast de kroegen enzo. En wij hebben in juli en augustus op de vrijdag kasteeltuinconcerten, komt er een bandje gratis optreden in de tuin van het kasteel (duh) en daarna komt die hele meute naar het terras, stond ooit van 6 's avonds tot 5 uur 's ochtends te werken.
Hé bezet kutjequote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mijn vrienden zijn sowieso saai, allemaal bezette kutjes.Nouja, ik ook en altijd werken om 11 uur op zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |