Goed idee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:53 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Kan daar geen SC van worden geopend? Nadat deze sluit?
Ach joh, je moet toch wat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:54 schreef Etsu het volgende:
Ezell, dat jij al die overbodige informatie weet joh
Zekers.quote:
Leuke informatie om te weten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Jezus ik moet de laatste tijd echt iedere keer pissen.
Laten wij het anders hebben over de verdwenen dualis in het Latijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:57 schreef ViaRegnum2 het volgende:
De SCSuperrustig en het gaat nergens over
ik ook donderdag. Ik twijfel nog of ik op kom dagen. Achja.quote:
In het Grieks kwam die trouwens nog best vaak voor in die Homerus-teksten in de vijfde.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:58 schreef Dastan het volgende:
Laten wij het anders hebben over de verdwenen dualis in het Latijn.
Dag.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:59 schreef Joosterd het volgende:
Ik ben er even vandoor ben rond half 11 , 11u wel weer terug.
Nee. Slecht van je.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:01 schreef Ezell het volgende:
Had ik jullie al verteld dat ik niet vandaag Duits had, maar morgen?
Tof.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:59 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
In het Grieks kwam die trouwens nog best vaak voor in die Homerus-teksten in de vijfde.Mijn leraar liet ons zelfs nog die uitgangen leren voor een voortgangstoets.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kwam er ook pas laat achter. Helemaal niets voor niets om kwart voor acht opgestaan.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kwam er ook pas laat achter. Helemaal niets voor niets om kwart voor acht opgestaan.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:03 schreef Ezell het volgende:
Zal ik het verhaal nog lachwekkender maken? Ik was helemaal naar school gefietst en daar kreeg ik te horen dat ik 's middags mijn toets had. Eenmaal thuis kreeg ik te horen dat ik de toets morgen pas heb. Grrr.. Ik had zo lekker kunnen slapen.
Haa die Junkiequote:
Ik heb dat ook wel eens gehad, maar dan met een gewone toets geloof ikquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:03 schreef Ezell het volgende:
Zal ik het verhaal nog lachwekkender maken? Ik was helemaal naar school gefietst en daar kreeg ik te horen dat ik 's middags mijn toets had. Eenmaal thuis kreeg ik te horen dat ik de toets morgen pas heb. Grrr.. Ik had zo lekker kunnen slapen.
Dat is echt stom hè. Maar ja, liever veel te vroeg dan te laat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:06 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens gehad, maar dan met een gewone toets geloof ik
Qua bestellingen middelmatig, maar wat een chaos al dat papierwerk. Je moet tegenwoordig al een vergunning hebben om te praten zowatquote:
Ja, dat is ook zo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Qua bestellingen middelmatig, maar wat een chaos al dat papierwerk. Je moet tegenwoordig al een vergunning hebben om te praten zowat
Zal even een pic posten van mijn lekkere etenquote:
Doe maar eens posten ja! Ik ga zo een boterham smeren alleen vriendjelief zeurt dat dat slecht is. ;')quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Zal even een pic posten van mijn lekkere eten.
Maar serieus, gaan nu verhuizen en een restaurant open en wat een bureaucratie;').
Sinds wanneer is een boterham slechtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Doe maar eens posten ja! Ik ga zo een boterham smeren alleen vriendjelief zeurt dat dat slecht is. ;')
Meer door de tijd wanneer je het eet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een boterham slecht?
Langer opblijvenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Meer door de tijd wanneer je het eet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |