Je bent net Hermelien Griffel, alles willen weten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat boeit niet zo. Dat had ik voor mezelf erbij gezet...
Hermelienquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent net Hermelien Griffel, alles willen weten.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Saturos het volgende:
[..]
Toen we dit jaar naar Duitsland gingen met school was letterlijk het eerste wat sommige meisjes riepen: OMG WAAR IS DE STARBUCKS DAN GAAN WE DAAR KOFFIE DRINKEN LOLZZ
Nee, echt niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent net Hermelien Griffel, alles willen weten.
IK GA HEM ZIEN JONGUHquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:43 schreef Etsu het volgende:
SUZANNE, HOOR JE DAT, DRACO MALFIDUSTom Felton
quote:
quote:
IK WIL MEE.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
7 juli, ik ga naar de red carpet in Londen.
Nja verder niks mis met starbucks, zal wel goed spul zijn wat ze verkopen. Maar dat gehypte gedoe voor een kop koffie, damnnnquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:43 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]____!
Al wil ik dan ook meestal nog wel langs de Starbucks als we er toch al langs komen
Alleen als ze lang haar heeft.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik zal foto's voor je maken Oscar! En ook van Emma als ze er is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:45 schreef Ezell het volgende:
Etsu en Junkie..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is nogal overdreven iddquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:45 schreef Saturos het volgende:
[..]
Nja verder niks mis met starbucks, zal wel goed spul zijn wat ze verkopen. Maar dat gehypte gedoe voor een kop koffie, damnnn
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:47 schreef Ezell het volgende:
Wat sommige mensen wel niet photoshoppen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:47 schreef Ezell het volgende:
Wat sommige mensen wel niet photoshoppen..Ken ik al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jordy valt op meisjes.quote:
Kan daar geen SC van worden geopend? Nadat deze sluit?quote:
Zullen wij zo gaan liggen? Samen met Drakeeeeeypooh?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook, toch ben ik er niet vies van, maarja, dat wordt blijkbaar raar gevonden door Joost.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zullen wij zo gaan liggen? Samen met Drakeeeeeypooh?
Waar zeg ik dat het raar is?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook, toch ben ik er niet vies van, maarja, dat wordt blijkbaar raar gevonden door Joost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |