Kak zegquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:30 schreef oh-oh het volgende:
Juno is ook een flashing new toy that we like.
En echt, omg jezus fuck, ik ga een tenaladypismat nodig hebben geloof ik![]()
Mijn hond en ik
Eeeeeeeeeerst op een pismat gaan zitten, dan pas lezen , ok?quote:
voor ik een plasseplasje op de bankepank doequote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeerst op een pismat gaan zitten, dan pas lezen , ok?
Hoezo misschien kun je nog een nuttige bijdrage leveren, jij praat toch ook tegen je hondjesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:30 schreef oh-oh het volgende:
Mijn hond en ik
Uit je kutteputjequote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:32 schreef Nonneke het volgende:
[..]
voor ik een plasseplasje op de bankepank doe
Open je een nieuw topic: mijn kat en ikquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:33 schreef indaha het volgende:
[..]
Hoezo misschien kun je nog een nuttige bijdrage leveren, jij praat toch ook tegen je hondjes![]()
Ik mag niet meedoen ,ik praat alleen tegen katten
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:33 schreef indaha het volgende:
[..]
Hoezo misschien kun je nog een nuttige bijdrage leveren, jij praat toch ook tegen je hondjes![]()
Ik mag niet meedoen ,ik praat alleen tegen katten
Beterschap voor je teenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:31 schreef Ynske het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
je teen stoten aan je bureau is KUT!!!
Ik zal er eens over denkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Open je een nieuw topic: mijn kat en ik
quote:
Neuh, ik denk ook dat ze niet de enige is hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet zeker dat ik niet de enige ben zegt ze ook nog.
Ik hoop toch van wel![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:47 schreef Nonneke het volgende:
hier nog een halsband met van die knipperdingen oh-oh, vanaf 22-30cm
12,95, verzending wel gratis
http://www.hondenpenning.(...)gevende_led_halsband
Happiehappie doen dan he poppetjequote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:49 schreef Nonneke het volgende:
[..]
aaaaah heeft je buikiepuikie hongertjes
OMG hij is doorgeslagenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:53 schreef indaha het volgende:
OMG jullie draaien allemaal dooren mijn man heeft van onze kat een tweekoppig monster gemaaakt met zijn nieuwe camera
Kun je straks een mooie drolliewollie draaien doenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:55 schreef Ynske het volgende:
met een happiepappie van mn kiesequichke gaat ik mn buikebuikie vullen
dan wel op de weeceetiepetiequote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kun je straks een mooie drolliewollie draaien doen
Of kakkie in een bakkie he Oognippiewippie!quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of kakkie in een bakkie he Oognippiewippie!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of kakkie in een bakkie he Oognippiewippie!
Ja zegquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:01 schreef Maes het volgende:
Oh-oh heb je voor mij nog een keer de link van de dogtags op ebay??
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Ben ik in een kleuterklas terecht gekomen?
Voel je je al thuis?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben met verlofquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:04 schreef indaha het volgende:
[..]
Jamisschien dat jij ze weer in het gareel kunt krijgen
De kleinste doosjes altijd waar ze inkruipenquote:
Jep, morgenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:09 schreef indaha het volgende:
[..]
De kleinste doosjes altijd waar ze inkruipen,
Hoe gaat het met de kleintjes, kregen ze deze week de inenting?
Dan ga ik even spiekenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jep, morgenIk heb net toevallig ge-update
Thank you darlingquote:
Ouchquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:15 schreef Ynske het volgende:
hmm toch iets harder met mn teen geketst.... kan de nagel opklappen
Fiep heeft ook een gouden bij een superkitscherige wit leer met goud halsbandje.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet ook nog nieuwe taggeliewaggelies voor aan de panterprintbandjes.
Die gouden zijn daar wel nice voor he
Ja dat hebben wij hier ook welquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:31 schreef nokwanda het volgende:
Laatst was mijn telefoon, niet op slot, mijn vriendin gaan bellen in mijn tas net toen ik thuis kwam uit mijn werk. Ze hoorde net het heeeeeele begroetingsritueel van alle 8 kattekoppen die me altijd staan op te wachten in de gang
Second that. Doe ff een klein beetje volwassen allemaal. Of in elk geval 10+, zodat het nog een beetje leuk blijft voor iedereen. Echt, iemand belachelijk maken is niet zo moeilijk en als ik een paar F&F-ers optrommel, zetten we binnen twee pagina's jullie ook zonder problemen tot aan je blote bilnaad te kakken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:28 schreef senesta het volgende:
Kunnen we nu weer gewoon doen want ik begin het nu wat flauw en kinderachtig te vinden.
I cannot ride a bike, my knees keep on hitting my boobsquote:
Wauwquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:02 schreef Messina het volgende:
Ik heb zojuist een kater van 10 herenigd met zijn baasje.![]()
We kwamen hier thuis, en het diertje zat voor onze portiekdeur te miauwen. De manier hoe zinde me niet helemaal. Hij had zo'n kokertje om z'n halsband, en hij liet toe dat ik die eraf haalde. Telefoon werd niet opgenomen...
Dus via de telefoon op internet en zoeken naar het adres die op het papiertje uit kokertje stond. Niet heel erg ver, maar wel twee drukke wegen ertussen. Hmm.. Manlief op de fiets gesprongen en erheen gereden, ik bij de kat gebleven. Onze portiekdeur stond open, en daar ging 'ie naar binnen. Hij ging liggen slapen (wtf?) op een deurmat.
Manlief kwam terug met een (hele blije) eigenaar![]()
Kat (Mausie) was erg blij zijn baasje te zien. Wat bleek? Net verhuisd, en Mausie was dus na een week mooi naar buiten geglipt
Gelukkig hadden ze het adres in het kokertje al vernieuwd. Arme Mausie was al 3 dagen vermist.
Zo zie je maar, altijd op je gevoel vertrouwen als je denkt dat er iets niet 'juist' is
Goed gedaanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:02 schreef Messina het volgende:
We kwamen hier thuis, en het diertje zat voor onze portiekdeur te miauwen. De manier hoe zinde me niet helemaal. Hij had zo'n kokertje om z'n halsband, en hij liet toe dat ik die eraf haalde. Telefoon werd niet opgenomen...
Dus via de telefoon op internet en zoeken naar het adres die op het papiertje uit kokertje stond. Niet heel erg ver, maar wel twee drukke wegen ertussen. Hmm.. Manlief op de fiets gesprongen en erheen gereden, ik bij de kat gebleven. Onze portiekdeur stond open, en daar ging 'ie naar binnen. Hij ging liggen slapen (wtf?) op een deurmat.
Kat (Mausie) was erg blij zijn baasje te zien. Wat bleek? Net verhuisd, en Mausie was dus na een week mooi naar buiten geglipt
Gelukkig hadden ze het adres in het kokertje al vernieuwd. Arme Mausie was al 3 dagen vermist.
Zo zie je maar, altijd op je gevoel vertrouwen als je denkt dat er iets niet 'juist' is
joa, Merlijn is de Dorpsgek of gekkehuus, knurft, pantoffeldier. Poeska is Poesh of lekker wijf dajederbent of boterpoes. Donna is Donnetje of vriendonnetje of oorlogsalarm. Mudhle is mijn meisje, Mudhle Ntombazana of Poemetje (omdat ze vaak net een minipoema is). Kayleigh is Keetje knuffel of keilief. Purrr is gewoon Purrr en Kareltje is of Lieve jongen of Bin Laden/Osama bin Karel. Bijoux is vaak bougietje of engeltje.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat hebben wij hier ook wel,en ook als we thuiskomen kijken of de katten ook al thuis zijn.
Maar niet zo met die verkleinwoordjes, ze hebben wel allemaal bijnamen
Doe mij er ook ff een....en iets om m'n tenen te ontkrullenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:30 schreef oh-oh het volgende:
Mijn hond en ik
Ik zeg alleen 'Lafjoeeeeee' tegen Boor als ik naar bed gaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
joa, Merlijn is de Dorpsgek of gekkehuus, knurft, pantoffeldier. Poeska is Poesh of lekker wijf dajederbent of boterpoes. Donna is Donnetje of vriendonnetje of oorlogsalarm. Mudhle is mijn meisje, Mudhle Ntombazana of Poemetje (omdat ze vaak net een minipoema is). Kayleigh is Keetje knuffel of keilief. Purrr is gewoon Purrr en Kareltje is of Lieve jongen of Bin Laden/Osama bin Karel. Bijoux is vaak bougietje of engeltje.
En als ik 's ochtends weg ga zeg ik vaak: nou poezekindjes, pas goe op het huis, mamma gaat de kattebrokjes verdienen.![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:02 schreef Messina het volgende:
Ik zeg altijd "tot straks poesjes!" als ik ga werken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zeg alleen 'Lafjoeeeeee' tegen Boor als ik naar bed ga![]()
Omdat ik wil dat hij dat weet. Ja ja
En tegen Bink zeg ik altijd 'keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeurige puppy!', omdat ze daarvan gaat kwispelen omdat ik dat al sinds pup zeg
Ik moet vaak lachen om NokManda. Die kan Mudhle niet goed uitspreken en zegt dan Moekje. Maar daar luistert ze niet naar. Als ik het in goed Zulu uitspreek komt ze altijd, waar ze ook in huis is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zeg alleen 'Lafjoeeeeee' tegen Boor als ik naar bed ga![]()
Omdat ik wil dat hij dat weet. Ja ja
En tegen Bink zeg ik altijd 'keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeurige puppy!', omdat ze daarvan gaat kwispelen omdat ik dat al sinds pup zeg
Ik mik dr een snoepje in voor ik wegga, dat vinden ze wel primaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd "tot straks poesjes!" als ik ga werken.
Is een soort ritueel vergelijkbaar met niet op de voegen van de stoeptegels mogen lopen
Aardig! Wel een beetje aan de schijterij, dus dat moet ik even goed in de gaten houden.quote:
Ouwe taaie Puppyquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Aardig! Wel een beetje aan de schijterij, dus dat moet ik even goed in de gaten houden.
En morgen ben ik vrij en hoop ik op een droog uurtje, gaan we weer lekker even een (rustig) blokje om. Want daar geniet ze het meest van, ook al kan het geen groot blokje om meer zijn want dan gaat ze flink lopen puffen.
Keilief en Keetje, die ken ikquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
joa, Merlijn is de Dorpsgek of gekkehuus, knurft, pantoffeldier. Poeska is Poesh of lekker wijf dajederbent of boterpoes. Donna is Donnetje of vriendonnetje of oorlogsalarm. Mudhle is mijn meisje, Mudhle Ntombazana of Poemetje (omdat ze vaak net een minipoema is). Kayleigh is Keetje knuffel of keilief. Purrr is gewoon Purrr en Kareltje is of Lieve jongen of Bin Laden/Osama bin Karel. Bijoux is vaak bougietje of engeltje.
En als ik 's ochtends weg ga zeg ik vaak: nou poezekindjes, pas goe op het huis, mamma gaat de kattebrokjes verdienen.![]()
Go Binkie.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Aardig! Wel een beetje aan de schijterij, dus dat moet ik even goed in de gaten houden.
En morgen ben ik vrij en hoop ik op een droog uurtje, gaan we weer lekker even een (rustig) blokje om. Want daar geniet ze het meest van, ook al kan het geen groot blokje om meer zijn want dan gaat ze flink lopen puffen.
Ja, jij ookquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijn dat het goed gaat en dat je nog van haar kunt genietenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |