Wat een heerlijke foto's Free! Wat is dat water fel van kleur.

Fijn dat het zo goed ging.
Seilram, als ik moe ben kosten dat soort dingen hier ook extra energie. Dat is inderdaad goed om voor ogen te houden, anders zie je misschien alleen maar lastig gedrag.

Ik ben denk ik best makkelijk in dingen. Als Ko in bad zit, laat ik hem erin zitten tot hij er zelf uit wil. Dat scheelt hier een hoop gedoe. Kan soms wel anderhalf uur zijn.
Daarna mag hij nog lekker in zijn blootje rondrennen, hij heeft namelijk een hekel aan afdrogen. Ik wikkel hem even in de handdoek en dan wurmt hij zich los en gaat heen en weer rennen door de woonkamer.
Nouja, zo wordt je ook droog.

Maar gister in de spelotheek wilde hij ook niet weg. En ik wel. Eerste keer gaf ik toe, goed je mag nog even spelen, maar we gaan zo weg. En de tweede keer kreeg ik weer protest, maar met het dag zeggen krijg ik hem gelukkig toch nog snel uit zijn overstrek/huil/driftbui.
Dat vindt hij net als Ivan erg leuk om te doen namelijk.
Poeh, een lange vergadering gehad gister, maar ik vond het erg leuk om zo lang over elk kindje te praten.
Het is fijn om met zoveel ouders, die je kind goed kennen, over je kind te praten.
Met Ko gaat het erg goed op de Kresj. Een paar stukjes uit zijn maandelijks verslag:
quote:
Hij maakt een vrolijke en gelukkige indruk. Luistert erg goed naar verhaaltjes. Gek op de schommel en de glijbaan. Buiten rent hij lekker rond en gaat ook op de trampoline.
Als L. hem probeert te aaien, roept hij weleens 'au' bij wijze van afweer. Met T (het oudste kindje) doet hij weleens spelletjes zoals kikkerspringen.
Met de komst van Z zijn Ko, Z en W een hecht vriendentrio. Hij is natuurlijk van de drie jongetjes de meest ervaren Kresjer en dat merk je af en toe wel. Hij geeft dan aan wat er gaat gebeuren.
Hij is gek op ouderwetse slapstick, daar kan hij een echte lachstuip van krijgen. Vallen en schrikken en dat soort humor.
Hecht erg aan het dagritme en kan erg chagerijnig worden als het niet gaat zoals het hoort. Bv naar buiten gaan op het moment van de cracker. Dan zit hij er al helemaal klaar voor. Hij klaart dan wel helemaal op als hij mag helpen de tafel te dekken buiten.
Hij praat steeds meer en steeds verstaanbaarder.
Ik vond het zo herkenbaar.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir