laat het lekker gaan books, je schiet er toch niks mee op. pretty is as pretty doesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:03 schreef Books het volgende:
Groofs, de reactie van Sly: ik, ik, ik en ik en dan erachter aan meteen vermelden dat je in het peutertopic op je woorden moet passen.
Ik heb helemaal niets tegen AP en het constante overleg tussen de ouders en kind maar het komt vaak bij bepaalde personen zo over alsof het het enige juiste is en als er een weerwoord komt dan is het meteen het grote slachtoffer spelen, daar kan ik niet zo goed tegen!
Hier wordt ook overlegt maar met sommige dingen is er niets te overleggen in de zin van wij gaan nu eten kom je aan tafel ajb en geen haar op mijn hoofd die dan denkt van: K. en E. als jullie er trek in hebben zouden jullie dan aub aan tafel willen komen eten. Ooit schreef Miss ergens dat Senna bepaald wanneer er gegeten wordt nu hier dus niet.
Helemaal gelijk Simmu.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:08 schreef simmu het volgende:
[..]
laat het lekker gaan books, je schiet er toch niks mee op. pretty is as pretty does
ieder zn eigen stijl he!
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:08 schreef lily het volgende:
[..]
Ik haat treuzelen en ik heb weliswaar geen peuter maar ik zet mijn 6 of 10 jarige gewoon in hun onderbroek in de auto als het zo uitkomt.
Laatst nog; ze hebben anderhalf uur de tijd om te eten en zich aan te kleden/tanden te poetsen. Hij stond nog steeds in zijn onderbroek te flauwekullen dus hup in de auto en broek/shirt/schoenen en tandenborstel/tandpasta in een tasje erachteraan. Klaar.
Zo probeer ik het hier ook.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:51 schreef She-Wolf het volgende:
Bij dingen zoals in de plassen stampen zeg ik meestal iets als: "ik begrijp dat je in de plas wilt stampen, want dat is hartstikke leuk. Het is nu alleen niet zo'n goed idee want dan worden je schoenen nat". En doet ze het dan wel, ja jammer dan. Natte schoenen en sokken, maar daar moet je niet over zeuren. I told you so, idd.
Ik probeer het wat positiever te brengen dan gelijk een verbod of een waarschuwing. Al gebeurt mij het ook wel eens dat ik gewoon roep:"niet doen!" oud. Meestal wanneer ik of zelf ergens van schrik of wanneer ik m'n dag niet heb. Maar dat is niet zo vaak.
Aan dingen als, de hoek, de trap of de gang doe ik niet. Dat past helemaal niet bij ons.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:37 schreef Brighteyes het volgende:
Hij trok nietsvermoedend de nooduitgang open bij de Lidl. Het is een gewone deur, met alleen helemaal hoog beveiligings-sensoren.Een pokkeherrie!
Hij schrok zich helemaal wezenloos en was totaal overstuur, arm kind.
Verdere geen man over boord, de kassiere zei dat het wel vaker gebeurd was.
Ik denk alleen dat Sasha het noooooooit meer doet!
Nu zegt ze de hele dag dat ze niet zal zeuren om een snoepje, omdat ze er anders straks geen krijgt. Het werktquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:02 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik dreig eigenlijk pas sinds kort een beetje. Maar misschien heet het geen dreigen als je het ook naleeft? (oké, oké, ik laat haar natuurlijk niet thuis als ze haar schoenen niet aan wil doen, maar verder...)
Mijn peuter weet precies wanneer ze een snoepje krijgt (als R slaapt). En toch kan ze soms uren bezig zijn over of ze een snoepje mag. Voorheen ging ik daar altjd netjes op in, zo van 'lekker hè, snoepjes, strakjes als R slaapt.' Maar ik weet 100% zeker dat ze precies weet wanneer ze er één krijgt en wil het gezeur nu ook een beetje de kop in gaan drukken zeg maar. Ik kies dus redelijk bewust nu wat dat betreft voor een minder 'begripvolle manier'. (Met in mijn achterhoofd 'wie vraagt, wordt overgeslagen'). En dan zeg ik na tien keer dat ik er niks meer over wil horen. En dat ze anders straks geen snoepje krijgt. Ze heeft al twee keer om die reden geen snoepje gehad.
ghehehe, dat wordt gewoon zo'n aktie als van kleine simmu ooit die van der mama op der falie kreeg dat ze niet mocht bedelen om snoepjes bij de buren: "ik mag van mijn mama niet om snoepjes vragen, maar snoepjes zijn wel heeeeeeeeeeel erg lekker hoor!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:10 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Nu zegt ze de hele dag dat ze niet zal zeuren om een snoepje, omdat ze er anders straks geen krijgt. Het werktdus niet, want het gaat nogsteeds de hele ochtend over snoepjes
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |