quote:Op zondag 31 juli 2011 14:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Robben is na Messi en CR7 de beste ter wereld.
Nee, dat is echt de meest kansloze uitspraak ooit. De beste ter wereld worden gaat niet alleen over talent of een goed seizoen. Dat is meerdere seizoenen op rij aantonen dat je zo'n 3 klasses beter dan je eigen team/andere teams bent. Iets wat Ronaldo, Messi en Cruijff wel lukten. Robben is het niet. Hij heeft ongetwijfeld klasse, maar jankt, valt, voelt zich niet begrepen en is in het veld een mietje. Dan verdien je sowiezo niet in het zelfde rijtje genoemd te worden als de overige twee.quote:
Jij gaat beweren dat je Messi wilt vergelijken met het kutje van Groningen?quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:29 schreef KingRoland het volgende:
Ik wil messi wel eens een keer zien in een ander team en niet in Barcelona.
Ow wacht.. WK..
Dank uquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:10 schreef Saekerhett het volgende:
Ik gok dat hij voor 1 november weer minimaal twee weken geblesseerd is.
quote:Robben begint ook zaterdag op de bank bij Bayern
Arjen Robben moet bij Bayern München even genoegen nemen met een reserverol.
Trainer Jupp Heynckes passeert de Nederlander voor de thuiswedstrijd tegen 1. FC Kaiserslautern van zaterdag. Robben deed woensdag ook al niet mee in het bekerduel met VfB Stuttgart.
''Als Arjen in vorm is, is hij een speler van wereldklasse'', aldus Heynckes vrijdag. De coach zegt dat Robben zo weer in de basis kan staan.
''De volgende keer kan het een andere speler treffen. Er is daarom wat mij betreft ook geen reden om zoveel lawaai te maken over dit onderwerp.''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |