Begin er niet overquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:53 schreef Doublepain het volgende:
Ietjes meer naar links en we hadden die beker..
Welke bekerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:53 schreef Doublepain het volgende:
Ietjes meer naar links en we hadden die beker..
Donequote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:08 schreef KapiteinVaginaPijn het volgende:
Oh,kut,kan een MOD ff #8 van maken?
Bron: Teletekstquote:Arjen Robben heeft in het oefenduel van Bayern München met AC Milan een scheurtje in de rechterenkel opgelopen. Dat bleek woensdag uit een MRI-scan. Het is nog onduidelijk hoe lang Robben rust moet houden, maar hij is waarschijnlijk maandag niet inzetbaar in het bekerduel met Eintracht Braunschweig.
Spelers met een lichaam Verhoeven zijn niet gemaakt voor topsport. Robben is na Messi en CR7 de beste ter wereld.quote:Op zondag 31 juli 2011 03:16 schreef Jojoortje het volgende:
Nooit meer selecteren. Alleen maar risico's. Sommige lichamen zijn niet gemaakt voor topsport.
en dit ook ja.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Spelers met een lichaam Verhoeven zijn niet gemaakt voor topsport. Robben is na Messi en CR7 de beste ter wereld.
Ja wat? Ook als clubs zijnde is het een enorm risico wie hem wil kopen. Ik heb het niet over zijn kwaliteiten. Zijn kwaliteiten hebben er juist voor gezorgd dat hij toch geselecteerd werd ondanks zijn blessures altijd.quote:
Kijk eens wat hij allemaal doet als hij een goal gescoord heeft, dan gaat hij dus met 30 km/u sprinten naar de zijkant van het veld en gaat dan, terwijl het 30 graden is en het veld zo gortdroog als wat is, een lekkere sliding maken waardoor de hele boel weer overstrektquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:22 schreef Marktplaatsman het volgende:
Waarom is hij zo blessuregevoelig?
Meestal is dat ook zo in de jeugd en stoppen ze daar al met voetballen
Dat is een gedurfde uitspraak. Op basis van het eerste seizoen onder Louis van Gaal en zijn aandeel in de landstitel en Duitse beker?quote:Op zondag 31 juli 2011 14:06 schreef Doublepain het volgende:
Spelers met een lichaam Verhoeven zijn niet gemaakt voor topsport. Robben is na Messi
en CR7 de beste ter wereld.
Een fitte Robben is goud waard, voor elk team.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:32 schreef galtfactory het volgende:
[..]
Dat is een gedurfde uitspraak. Op basis van het eerste seizoen onder Louis van Gaal en zijn aandeel in de landstitel en Duitse beker?
Zeker. Jammer dat hij nooit een heel seizoen fit is.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een fitte Robben is goud waard, voor elk team.
quote:
quote:
Wel jammer ik wil Real - Ajax zien en Bayern - City...quote:Arjen Robben liet zich maandag op het trainingsveld van Bayern München zien. De aanvaller, die met een schaambeenblessure kampte en de laatste vijf duels van de Zuid-Duitsers miste, trainde met de bal en kan binnen afzienbare tijd worden ingezet. Coach Jupp Heynckes hoopt snel weer over de Nederlander te kunnen beschikken. "Hopelijk zaterdag tegen Bayer Leverkusen al en anders tegen Manchester City."
Ja idd.. Wou Real - Ajax kijken maar ik ga toch naar Bayern - City kijken , kijken wat voor mooie goals hij gaat maken.quote:Op maandag 19 september 2011 17:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel jammer ik wil Real - Ajax zien en Bayern - City...
Juist , Dat is gewoon echt bizar.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:36 schreef Tito_Makani het volgende:
Wat ik wel knap vind is dat Robben nog niet fysiek en mentaal versleten is door al die blessures. Na elke blessure haalt hij weer zijn oude niveau of hoger
quote:Robben doorstaat oefensessie en is klaar voor competitiekraker
Arjen Robben heeft zich weer laten zien op het trainingsveld van Bayern München, maakte de oefensessie naar tevredenheid af en dat is goed nieuws voor trainer Jupp Heynckes. De verwachting is dat de vleugelspeler, die kampte met een schaambeenblessure, zaterdag tegen Bayer Leverkusen weer inzetbaar is voor der Rekordmeister, meldt Sport1. Ook Mario Gómez en Luis Gustavo stonden weer op het veld.
hahaquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:23 schreef BB-King het volgende:
Stel Robben eens voor zonder blessures...
Hij zou zich dan moeiteloos kunnen meten met Messi en Ronaldo.
Het is zonde maar het is niet anders... ik hoop alleen dat hij niet versleten is voor z'n 30ste.
Idd. Als hij echt fit is kan hij meestal echt snel bewegen naar het doel en scoren ook. Concentreer je op Sneijder dan is je zorg Robben en andersom ook.quote:
Nee , helaasquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:08 schreef tochweerhenk het volgende:
Zonder Robben kunnen we het EK makkelijk winnen.
En... naar voren! Nee!quote:
Riberyquote:
Inderdaad. Een kwaliteit op zich.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:36 schreef Tito_Makani het volgende:
Wat ik wel knap vind is dat Robben nog niet fysiek en mentaal versleten is door al die blessures. Na elke blessure haalt hij weer zijn oude niveau of hoger
quote:Op zondag 31 juli 2011 14:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Robben is na Messi en CR7 de beste ter wereld.
Nee, dat is echt de meest kansloze uitspraak ooit. De beste ter wereld worden gaat niet alleen over talent of een goed seizoen. Dat is meerdere seizoenen op rij aantonen dat je zo'n 3 klasses beter dan je eigen team/andere teams bent. Iets wat Ronaldo, Messi en Cruijff wel lukten. Robben is het niet. Hij heeft ongetwijfeld klasse, maar jankt, valt, voelt zich niet begrepen en is in het veld een mietje. Dan verdien je sowiezo niet in het zelfde rijtje genoemd te worden als de overige twee.quote:
Jij gaat beweren dat je Messi wilt vergelijken met het kutje van Groningen?quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:29 schreef KingRoland het volgende:
Ik wil messi wel eens een keer zien in een ander team en niet in Barcelona.
Ow wacht.. WK..
Dank uquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:10 schreef Saekerhett het volgende:
Ik gok dat hij voor 1 november weer minimaal twee weken geblesseerd is.
quote:Robben begint ook zaterdag op de bank bij Bayern
Arjen Robben moet bij Bayern München even genoegen nemen met een reserverol.
Trainer Jupp Heynckes passeert de Nederlander voor de thuiswedstrijd tegen 1. FC Kaiserslautern van zaterdag. Robben deed woensdag ook al niet mee in het bekerduel met VfB Stuttgart.
''Als Arjen in vorm is, is hij een speler van wereldklasse'', aldus Heynckes vrijdag. De coach zegt dat Robben zo weer in de basis kan staan.
''De volgende keer kan het een andere speler treffen. Er is daarom wat mij betreft ook geen reden om zoveel lawaai te maken over dit onderwerp.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |