geen probleem jongen!quote:
Beerenburg.quote:
gewoon tijdens het werk?quote:
Ja, natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:23 schreef Bravebart het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kankerhard tentamen verkloot godverdommeSorry voor m'n taalgebruik
quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:26 schreef The_Dean het volgende:
Als je hier Dokkum binnenrijd/fietst staat er een lekkere aanmoediging op het infobord: Alle geslaagden gefeliciteerd! Een her? Succes volgend jaar!
Alles kan daar in Frieslandquote:
Vaker oefenenquote:Op donderdag 23 juni 2011 08:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Goedemorgen...
Nou dean, gisteravond 2 longdrinkglazen naar binnen gewerkt, heb het idee dat het niet echt heeft geholpen... mn koppijn is zelfs nog wat erger geworden ook...
Beerenburg Cola...!quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vaker oefenen
En puur eh, niet met cola.
Je weet maar nooit!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Beerenburg Cola...!Ga je mond eens speoelen man!
Omg, je hebt gegroetquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:31 schreef Piles het volgende:
Als jij er blij van wordt maak ik wel een uitzondering hoor
Oh sorry, ik zal het nooit meer doenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeg, we gaan niet jaloers lopen doen hè.
Heyquote:
*kuchquote:
Nice! ocarina is geniaalquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Hey
Ben net weer begonnen met Zelda: Ocarina of Time(al was die voor de Gamecube, en niet voor de Wii)
Ach johquote:
Tja, als er niks anders op tv isquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:53 schreef Bravebart het volgende:
Ik vertrouw je niet meer, ik wil het niet meer, je stikt in het vet van jouw leugens!
Dat zijn toch teksten mensenThomas Bergje doet dat gewoon ff
Of naja, z'n achtergrondzangeressen, hij loopt zelf meer het publiek op te zwepen
Waarom kijk ik dit?
Julie & Julia en Die Hard 4.0quote:
Niet best neequote:
Jonge stop met haten anders plaats ik een TR hoorquote:
5 euro bluf.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jonge stop met haten anders plaats ik een TR hoor!
Kom maar door met die 5 euro!quote:
Wajoooquote:
In m'n decolletéquote:
En A&dM!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:25 schreef PieterBas het volgende:
uhm, vreemde teksten kunnen alleen JvT en Blof maken..
Hij moet ook zoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:12 schreef Bravebart het volgende:
Als Isdatzo het pand de tent verlaat wordt de DJ manager kwaad!
Ja, dat is de originele versie jaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:35 schreef jna het volgende:
[..]
Hij moet ook zoDaarom kon Google niks vinden!
Mijn ideequote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:57 schreef jna het volgende:
[..]
Google kende de remix niet? Wat een prutsers
Ga jij eens een doos knoeperts kopen voor Dean. Hij heeft voor jou ook een Wii gekochtquote:
Ik mis dequote:
Geen Makro pasquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:52 schreef jna het volgende:
[..]
Ga jij eens een doos knoeperts kopen voor Dean. Hij heeft voor jou ook een Wii gekocht
Of juist een voordeel dat je de mogelijkheid hebt om up te daten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:16 schreef The_Dean het volgende:
Voordat je GT5 kan spelen eerst nog 3 4 updates installeren.
Dat is wel een klein nadeel van de PS3
Dat is weer de andere kant jaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:30 schreef jna het volgende:
[..]
Of juist een voordeel dat je de mogelijkheid hebt om up te daten.
Andere videokaart.quote:
quote:Morgen weer nieuwe afleveringen Top Gear op de BBC![]()
Ik ben n00b, dus ik heb geen idee, maar zou best goed kunnen.quote:
Ja, dat bedoel jequote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben n00b, dus ik heb geen idee, maar zou best goed kunnen.
Alleen is het kwaad dan al geschied en los je er niks mee op. Dat heeft alleen zin als 'ie nog werktquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel jeDie kan je ook gewoon vervangen trouwens, gewoon ff een nieuwe erop solderen
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Alleen is het kwaad dan al geschied en los je er niks mee op. Dat heeft alleen zin als 'ie nog werkt.
De meeste condensators op een moederbord / videokaart worden gebruik voor het afvlakken van een eventuele rimpel over de uitgangsspanning die veroorzaakt kan worden door het eventuele schakelgedrag.quote:
Weet ik, maar als je er een stuk of 30 op hebt zitten (zoals bij mijn videokaart) gaat hij niet kapot als er 1 faaltquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De meeste condensators op een moederbord / videokaart worden gebruik voor het afvlakken van een eventuele rimpel over de uitgangsspanning die veroorzaakt kan worden door het eventuele schakelgedrag.
Uuuh, als je condensator vervangt is de kans er toch dat je videokaart het weer doet, of snap ik je nu niet?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:45 schreef Isdatzo het volgende:
Precies. Dus als 'ie wel kapot is heeft het vervangen van die condensator ook weinig zin meer. Daarmee wek je hem niet meer tot leven.
Ennnehhh..
WADDUN HELD
Als je je auto tegen een boom parkeert en je bent KEIDOOD omdat de veiligheidsriem stuk was en ze monteren een nieuwe veiligheidsriem, dan heb je daar bartjeuhhhhh nog steeds niet meer terug.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:52 schreef Bravebart het volgende:
&fs
[..]
Uuuh, als je condensator vervangt is de kans er toch dat je videokaart het weer doet, of snap ik je nu niet?
Mwa, hoeft niet, je condensator kan ook gewoon fucked zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:57 schreef Isdatzo het volgende:
Maw: dat 'ie het niet doet betekent dat er ook iets anders dan een condensator kapot is. Van een kapotte condensator merk je niks tot 't te laat is.
Te makkelijkquote:
Deed 'ie het dan niet meer voordat je de condensator verving?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, hoeft niet, je condensator kan ook gewoon fucked zijnMijn videokaart doet het nog steeds, dus het kan blijkbaar wel
Exactemundo, condensator was gaan lekker, dus vervangenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Deed 'ie het dan niet meer voordat je de condensator verving?
Idd, toen ik ging informeren naar luchtverkeersleider bij de luchtmacht kreeg ik te horen dat ik dan eerst een jaar met de landmacht mee mocht het bos in met m'n tentje. No way dat hij dat ook gedaan heeftquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:19 schreef Bravebart het volgende:
Keihard tot zeemaarschalk gepromoveerd binnen 3 weken waarschijnlijk
Ik ben ook een echte held met de soldeerbout.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel jeDie kan je ook gewoon vervangen trouwens, gewoon ff een nieuwe erop solderen
Hehehehehehehe ik had ook mooi bedankt jaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, toen ik ging informeren naar luchtverkeersleider bij de luchtmacht kreeg ik te horen dat ik dan eerst een jaar met de landmacht mee mocht het bos in met m'n tentje. No way dat hij dat ook gedaan heeft
Je zal maar markies van Vlissingen zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:29 schreef Bravebart het volgende:
Willem-Alexander is nu titularis of erfgenaam van de volgende dynastieke, erfelijke of vorstelijke titels:
Koning der Nederlanden (titel die hij logischerwijs voert zodra hij koning wordt)
Prins van Oranje (titel wordt doorgegeven aan volgende troonopvolger zodra hij koning wordt)
Prins der Nederlanden (dragen ervan komt tijdelijk te vervallen in de periode dat hij koning is)
Prins van Oranje-Nassau
Markies van Veere
Markies van Vlissingen
Graaf van Katzenelnbogen, Vianden, Diez, Spiegelberg, Buren, Leerdam en Culemborg
Burggraaf van Antwerpen
Baron van Breda, Diest, Beilstein, de stad Grave, het Land van Cuijk, IJsselstein, Cranendonck, Eindhoven, Liesveld, Herstal, Waasten, Arlay en Nozeroy
Vrijheer van Ameland
Heer van Borculo, Bredevoort, Lichtenvoorde, Loo, Geertruidenberg, Klundert, Zevenbergen, Hooge en Lage Zwaluwe, Naaldwijk, Polanen, Sint-Maartensdijk, Soest, Baarn, Ter Eem, Willemstad, Steenbergen, Montfoort, St. Vith, Bütgenbach, Niervaart, Daasburg, Turnhout, Besançon
Jonkheer van Amsberg.
Idd, lijkt me een helquote:
Slijmbalquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, lijkt me een helMiddelburg daarentegen!
Wordt Antwerpen dan Nederlands grondgebied?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:29 schreef Bravebart het volgende:
Willem-Alexander is nu titularis of erfgenaam van de volgende dynastieke, erfelijke of vorstelijke titels:
Koning der Nederlanden (titel die hij logischerwijs voert zodra hij koning wordt)
Prins van Oranje (titel wordt doorgegeven aan volgende troonopvolger zodra hij koning wordt)
Prins der Nederlanden (dragen ervan komt tijdelijk te vervallen in de periode dat hij koning is)
Prins van Oranje-Nassau
Markies van Veere
Markies van Vlissingen
Graaf van Katzenelnbogen, Vianden, Diez, Spiegelberg, Buren, Leerdam en Culemborg
Burggraaf van Antwerpen
Baron van Breda, Diest, Beilstein, de stad Grave, het Land van Cuijk, IJsselstein, Cranendonck, Eindhoven, Liesveld, Herstal, Waasten, Arlay en Nozeroy
Vrijheer van Ameland
Heer van Borculo, Bredevoort, Lichtenvoorde, Loo, Geertruidenberg, Klundert, Zevenbergen, Hooge en Lage Zwaluwe, Naaldwijk, Polanen, Sint-Maartensdijk, Soest, Baarn, Ter Eem, Willemstad, Steenbergen, Montfoort, St. Vith, Bütgenbach, Niervaart, Daasburg, Turnhout, Besançon
Jonkheer van Amsberg.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, lijkt me een helMiddelburg daarentegen!
Huh?quote:
Belgie wordt toch verdeeld tussen Nederland en Frankrijk binnenkort? Krijgen wequote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wordt Antwerpen dan Nederlands grondgebied?
En Vermaelen en Alderweireld.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:52 schreef jna het volgende:
[..]
Belgie wordt toch verdeeld tussen Nederland en Frankrijk binnenkort? Krijgen weVertonghen
in het Nederlands elftal
Alderweireld kan op de bank als reserve voor Heitinga en Vermaelen kan wel op linksback ipv Pieters (quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En Vermaelen en Alderweireld.
Iedereen kan als linksback ipv Pietersquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:56 schreef jna het volgende:
[..]
Alderweireld kan op de bank als reserve voor Heitinga en Vermaelen kan wel op linksback ipv Pieters (__!)
Ik zocht de like-knop, maar die heb je hier natuurlijk nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iedereen kan als linksback ipv Pieters
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iedereen kan als linksback ipv Pieters
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wooohooooquote:
Die drie zijn toch voldoende?quote:Op zondag 26 juni 2011 10:44 schreef PieterBas het volgende:
Kwalificeert Vlaanderen zich ook nog eens voor een hoofdtoernooi...
Behalve Vermaelen, Alderweireld en Vertonghen vraag ik mij toch af, welke Vlaamse spelers nu een toevoeging voor het Nederlands elftal kunnen zijn
Chadli misschien?
Ja, ik verachtte die mensen ook altijd, maar muis- en mugtechnisch heeft het zeker wel voordelenquote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 20:29 schreef PieterBas het volgende:
Verwachte oneliners
• POWER!!!!!!!!!!!
• oh god all mighty.... this is quick
• How hard can it be?
• On that bombshell
en ook gewoon geen vriend in common hebben en zelfs niet eens zelfde intresses... Facebook gaat steeds verder... Zouden ze mijn internet geschiedenis bijhouden?quote:
Gewoon als tekst meesturen: Hoi met Kuno, groetjens!quote:Op zondag 26 juni 2011 20:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Nu zit er ik er toch een beetje mee... Zou ik haar toevoegen? Maar ze weet niet wie ik ben...!
Blijkbaar! Geen idee wat die Zuckerberg aan het doen isquote:Op zondag 26 juni 2011 20:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en ook gewoon geen vriend in common hebben en zelfs niet eens zelfde intresses... Facebook gaat steeds verder... Zouden ze mijn internet geschiedenis bijhouden?
ik hoop dat die geniet van de laatste paar Redtube filmpjes die ik gisteravond even langs liet komen!quote:Op zondag 26 juni 2011 22:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Blijkbaar! Geen idee wat die Zuckerberg aan het doen is
ga je die gebruiken als donormotor?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:48 schreef Isdatzo het volgende:
Mine mine mine mine.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk volgend weekend ophalen.
Gelukkig heb ik sinds kort een auto met aircoquote:Op maandag 27 juni 2011 13:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
je zou maar een auto hebben zonder airco...![]()
![]()
![]()
Nee. Om op tequote:Op maandag 27 juni 2011 07:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ga je die gebruiken als donormotor?
Ik was met de fiets, heb 't maar rustig gedaanquote:Op maandag 27 juni 2011 13:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
je zou maar een auto hebben zonder airco...![]()
![]()
![]()
Erg hequote:Op maandag 27 juni 2011 19:06 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb de airco op het werk op 22/23 graden, heerlijk. Tot je buiten komt. En dan stap je in de auto.
Dat kan ik niet doen, sta op een openbare parkeerplaatsquote:Op maandag 27 juni 2011 19:19 schreef The_Dean het volgende:
Had gelukkig het raam wat open de hele dag, scheelt nogal. Maar zo snel mogelijk de ramen open en zo snel mogelijk de snelweg op
Niks. Is toch pas 's avonds pas?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat kan ik niet doen, sta op een openbare parkeerplaatsAltijd in de volle zon...
Ik weet nog niet of ik morgen op de fiets durfHeen gaat wel, maar weet niet wat er morgenmiddag allemaal gaat gebeuren
In het hoge Noorden misschien wel, maar hier gaat het eerder beginnenquote:
Cool, veel plezier alvastquote:Op maandag 27 juni 2011 19:29 schreef Piles het volgende:
[..]
In het hoge Noorden misschien wel, maar hier gaat het beginnen
Oh, ik was een woordje vergetenquote:
Doe rustig aan, morgen is het pasquote:Ga ik nu nog snel even grasonkruidmaaien afmaken
Wat tofquote:Op maandag 27 juni 2011 19:24 schreef vencodark het volgende:
Kijk nou wat ze op mijn stage voor me gemaakt hadden voor het afscheid. Door bewoners en collega's. Ik ben fan van The Doors en achter elke deur zit een berichtje van de makers.
[ afbeelding ]
Coolquote:Op maandag 27 juni 2011 19:24 schreef vencodark het volgende:
Kijk nou wat ze op mijn stage voor me gemaakt hadden voor het afscheid. Door bewoners en collega's. Ik ben fan van The Doors en achter elke deur zit een berichtje van de makers.
[ afbeelding ]
Dat zal ie best welquote:Op zondag 26 juni 2011 23:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik hoop dat die geniet van de laatste paar Redtube filmpjes die ik gisteravond even langs liet komen!![]()
![]()
Ik heb uiteindelijk Yesse toch niet durven toevoegenquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 21:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk Yesse toch niet durven toevoegen
Laf!quote:Op maandag 27 juni 2011 21:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk Yesse toch niet durven toevoegen
ja maar... ja maar... ik heb alleen maar Dean op facebook, straks denkt ze dat ik haar stalk enzo...!quote:
Jonge, zo evil denkt ze niet!quote:Op maandag 27 juni 2011 23:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja maar... ja maar... ik heb alleen maar Dean op facebook, straks denkt ze dat ik haar stalk enzo...!![]()
Doel je ergens op?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen: ze is wel wat gewend
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou niet durven...
Hoezo, heb je iets in gedachten dan?
Laat maar horen!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:18 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb het er morgen wel ff over Kuno, ze wil je vast welOp FB.
ja maar... misschien wel over mij...?!quote:
ik zou het ook weigeren...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:10 schreef Isdatzo het volgende:
Terecht wel trouwens, die klant die geen senseo hoeft.
Win ik de jackpot komende 10 juli, koop ik een eigen koffiebranderij...!quote:
Ik ga maar gewoon oploskoffie meenemen, veel erger dan senseo kan het niet worden...quote:
Ja goed puntquote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja maar... misschien wel over mij...?!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
nicequote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:01 schreef Bravebart het volgende:
Idd
Ben net wel ongeveer tussen de buien doorgefietst
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
sterf, rotaircoquote:
In de UB ook altijd een steady 20 graden, des zomers en des wintersquote:
Hier in Boven-Noord-Dood-Saai-Groningen volgens mij nog geen druppel gevallen...!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:58 schreef Bravebart het volgende:
Wtf zijn dit voor grappenVanmorgen hoost het met bliksem en weet ik wat voor ongein allemaal, nu ga ik weer dood van de hitte en fiets ik mooi voor gek met m'n plu
Ik hoorde dat veel mensen hun paraplu overal meeslepen uit voorzorg. Dus je staat iig niet voor gek.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:58 schreef Bravebart het volgende:
Wtf zijn dit voor grappenVanmorgen hoost het met bliksem en weet ik wat voor ongein allemaal, nu ga ik weer dood van de hitte en fiets ik mooi voor gek met m'n plu
Mmh, dan hebben jullie geluk gehadquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hier in Boven-Noord-Dood-Saai-Groningen volgens mij nog geen druppel gevallen...!
Al?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:05 schreef Lithia het volgende:
Hier in Fryslân komen de wolken al.
[ afbeelding ]
Logisch, ik danste me verrot om die wolken hier te laten komen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, dan hebben jullie geluk gehad
[..]
Al?Hier zijn ze juist weggegaan
hey lith je begrijpt wel dat het warmer en drukkender word he, als het gaat regenen? ;-) helemaal niet koeler...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:08 schreef Lithia het volgende:
[..]
Logisch, ik danste me verrot om die wolken hier te laten komen.
Ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hey lith je begrijpt wel dat het warmer en drukkender word he, als het gaat regenen? ;-) helemaal niet koeler...
Laat die regen dan weg...!!!quote:
ok! dat is goed! Daar heb ik toch op het moment geen visum voor!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:28 schreef Lithia het volgende:
Neuh ik heb het alleen voor Noord Friesland besteld.
Sorry, de wolken vlogen langs mijn huis zonder regen. volgens mij vliegt het richting groningenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ok! dat is goed! Daar heb ik toch op het moment geen visum voor!!
hihi, jna lulquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:40 schreef jna het volgende:
Ja heb ik verdomme vanochtend mn afspraak afgezegd omdat het zou gaan donderen, bliksemen en meters bier zou gaan regenen. En de treinen zouden ook niet meer rijden.
mooi voor jna lul gedaan dus
HAHAHAHAHAHA!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:40 schreef jna het volgende:
Ja heb ik verdomme vanochtend mn afspraak afgezegd omdat het zou gaan donderen, bliksemen en meters bier zou gaan regenen. En de treinen zouden ook niet meer rijden.
mooi voor jna lul gedaan dus
Ah godver, nee hèquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:30 schreef PieterBas het volgende:
Het noodweer.. nou ja het uitblijven van het noodweer, was voornamelijk het gesprek van de dag.
Maar goed, het gaat gebeuren zo rond 19:00 in de omgeving van Den Haag
Ik hoop het ja!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:30 schreef PieterBas het volgende:
Het noodweer.. nou ja het uitblijven van het noodweer, was voornamelijk het gesprek van de dag.
Maar goed, het gaat gebeuren zo rond 19:00 in de omgeving van Den Haag
Bitch.quote:
En het was nog wel naar Artisquote:
Komen als het goed is in de Microzoooo, en die is pas 2012 af geloof ikquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:47 schreef jna het volgende:
[..]
En het was nog wel naar Artis![]()
Zijn die lichtgevende bacterieen van jou daar nog te zien trouwens?
Aapjes kijken! En chillen. Ik kom voor 2,50 binnen ipv 18,50, dus dat maakt Artis tot een uitstekende chillplek met de homies en bitches. Jwt!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Komen als het goed is in de Microzoooo, en die is pas 2012 af geloof ik
Wat zou je in Artis gaan doen dan?
Aaight!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:52 schreef jna het volgende:
[..]
Aapjes kijken! En chillen. Ik kom voor 2,50 binnen ipv 18,50, dus dat maakt Artis tot een uitstekende chillplek met de homies en bitches. Jwt!
Eisen! Anders begin je voor de ingang zelf een standje met je lichtgevende vriendenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aaight!
Ja ik hoop nog steeds op een gratis jaarabbo, maar tot nu toe niks
Mwa, dat is niet echt toegestaan denk ik, iets met een contractquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:01 schreef jna het volgende:
[..]
Eisen! Anders begin je voor de ingang zelf een standje met je lichtgevende vrienden
Nog steeds blaaaauuuwwwww!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:09 schreef Lithia het volgende:
[..]
Sorry, de wolken vlogen langs mijn huis zonder regen. volgens mij vliegt het richting groningen
Er is maar een manier om dat zeker te wetenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:46 schreef Bravebart het volgende:
Mijn plu is naast stormproof ook vast bliksemproof
Mwa, ik pas daarvoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er is maar een manier om dat zeker te weten
Ik las het jahquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:56 schreef PieterBas het volgende:
uhm, toch stiekem te denken om een weekend Stockholm te boeken
I approve this message!quote:
Welkom terugquote:
Mark Zuckerberg approves this message!quote:
Hoe gaat het met je?quote:
Hebben jullie vandaag in Zeeland gehad toch? Wegen en tunnels afgesloten vanwege blank staan? Dat hoorde ik tenminste.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer komt dat noodweer trouwens?
Mooizoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Goed! Heel druk gehad met stage en beetje gedoe geweest. Nu gaat het weer prima!
In Terneuzen een beetje onweer, maar niet echt regen. Geloof maar één buitje. De zon heeft zelfs geschenen. Dus ik weet niet waar in Zeeland die wegen en tunnels blank zijn komen te staan. Misschien in het dorpje Zeeland in Noord-Brabant.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hebben jullie vandaag in Zeeland gehad toch? Wegen en tunnels afgesloten vanwege blank staan? Dat hoorde ik tenminste.
Nu is het hier flink aan het regenen en onweren, maar niks schokkends.
Het is nog steeds warm inderdaad. Te warm om iets te doen. Zelfs te warm om te gaan slapen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:53 schreef The_Dean het volgende:
Ik hoorde het, weet het verder ook niet, zal ook wel deels gezwets zijn geweest
Heb zin om er op uit met de auto, maar de luiheid door de warmte wint het van me
Wat houdt je tegen jongen! Denk aan al die geile zweedse chickies die daar nu in de zomer rondlopen!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:56 schreef PieterBas het volgende:
uhm, toch stiekem te denken om een weekend Stockholm te boeken
hihihihquote:
Nu weet je 496 niet meer?quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:22 schreef Bravebart het volgende:
Volgens mij is de bliksem in m'n hoofd ingeslagen
Wattuh?quote:
regel mij anders ook even zo'n blauwe kleur?quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja ik ook! Verbaas me er nog iedere dag over.
wajooooo what the fuck...! wat is dat voor raar bericht...!!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:28 schreef Bravebart het volgende:
Yesse is now friends with Kuno_van_Dijk
2 hours ago
Wajoooo!
Ja geen idee :s :S ;Squote:Op woensdag 29 juni 2011 11:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wajooooo what the fuck...! wat is dat voor raar bericht...!!!
Ik ga ekt wel keihard mn facebook verwijderen! als zelfs jij al kan zien dat ik Yenice heb toegevoegd...!quote:
Dan is het wel heel erg jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik ga ekt wel keihard mn facebook verwijderen! als zelfs jij al kan zien dat ik Yenice heb toegevoegd...!![]()
![]()
moet niet gekker worder hoor... kheb nu 4 fokkers op facebook! strax word het nog een community dat profiel van mij...!quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan is het wel heel erg jaIk wist ook niet wat me overkwam!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |