Ze heeft wel een gezicht voor zo'n serie, maar dan als heks of iets dergelijks. Het is toch frappant dat de hoertjes in de serie lekkerder zijn dan de mooiste vrouw van het koninkrijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:03 schreef planethugo het volgende:
vind 'r wel een gezicht hebben voor zo een serie. Van die poppetjes die je in een FOX serie tegenkomt passen hier niet bij
Die serie bestaat toch maar uit twee delen? Of komt er nu een derde deel?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Er is ook alweer een nieuwe reeks "The Rain Wild Chronicles", die zich weer in (de buurt van) het gebied van de Liveship Chronicles afspeelt. Maar daar moet deel 3 nog van uitkomen. Inderdaad erg goed leesvoer allemaal
de koningin wordt in de boeken, als ik het hier goed gelezen heb, ook omschreven als een femme fatale en bloedmooi? Dat is Lena Headey ook niet bepaald. HBO series hebben in elke serie niet de standaard beauty's maar een meer realistische cast kwa uiterlijk. Vind dit daar wel bij aansluiten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ze heeft wel een gezicht voor zo'n serie, maar dan als heks of iets dergelijks. Het is toch frappant dat de hoertjes in de serie lekkerder zijn dan de mooiste vrouw van het koninkrijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Hoewel je daar zo je vraagtekens bij kunt zetten, ik zie iets heel raars in haar gezicht, kan het niet goed onder woorden brengen.
Maar goed, het kan nog erger, ze hadden aanvankelijk Tamzin Merchant gecast voor Daenerys.
Hehe ja dan kunnen ze wel geen nee zeggen... al zullen ze wel hun vraagtekens zetten bij de wijze waarop die fanbase de serie volgt...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:06 schreef Northside het volgende:
Nou, mailtje sturen dan. Namens 'de omvangrijke Nederlandse fanbase' zouden wij graag zien dat...
Mwah, zo specifiek ook weer niet hoor. Als ze maar groot genoeg is, verder kom je met make-up een heel eind. Zie ook: alle oogverblindende actrices die met een keertje lelijk doen meteen Oscars in de wacht slepen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:17 schreef Jester65 het volgende:
Ik neem dat ze zulke types in de VS ook wel kunnen vinden. Maar het is natuurlijk een heel specifiek soort actrice dat je zoekt, net als voor de rol van Tyrion.
Die wil je ook niet naakt zien, twee slappe theezakjesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als dat de mooiste vrouw in het koninkrijk is, wil ik niet in dat koninkrijk leven.Wat een mormel.
ja maar wat kan de Nederlandse fanbase eraan doen dat we niet in NL zo'n serie krijgen uitgezonden...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:20 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Hehe ja dan kunnen ze wel geen nee zeggen... al zullen ze wel hun vraagtekens zetten bij de wijze waarop die fanbase de serie volgt...
Eensch. Lekker wijf.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:14 schreef Jivis het volgende:
Ik stem voor Minka Kelly.
Dan moet ze alleen wel een Brits accent faken, weet niet of ze daar toe in staat is.
Als Peter Dinklage geen Emmy krijgt voor zijn vertolking van Tyrion is dat ronduit misdadig.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:08 schreef Jester65 het volgende:
Gaat GoT Emmys winnen?
http://www.hollywoodrepor(...)-game-thrones-205208
Zelfde voor Book Depositoryquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:27 schreef Orbis het volgende:
Ah, blijkbaar heeft Bol.com een nieuwe lading boeken binnen, want mijn Game of Thrones-set is verzonden.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:07 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Als Peter Dinklage geen Emmy krijgt voor zijn vertolking van Tyrion is dat ronduit misdadig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |