eetsequote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:32 schreef Beatles het volgende:
Eetsmakelijk, ik log nu uit zodat ik niet meer kan posten.
quote:
sorry, maar daar vind ik dus echt geen ruk aanquote:
Meningen verschillen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, maar daar vind ik dus echt geen ruk aan
vanalles eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:02 schreef FreezePop het volgende:
Vertel mij Gianni61, welke muziek luister jij zoal.
De jaren 80quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vanalles eigenlijk wel.
van hardstyle/hardcore, tot rock en punk, beetje metal, af en toe r&b, nederlandstalig ook soms.
klassiek ook nog wel.
maar deze jaren 80 meuk gaat me te ver
nog precies 1 maand en dan ben ik ook vrijquote:
Succes.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog precies 1 maand en dan ben ik ook vrij
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:08 schreef FreezePop het volgende:
[..]
De jaren 80Ik wil niet fanboyish overkomen maar godsamme man
Ik zit hier ook in de trein zonder touchscreenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:45 schreef Oceanview het volgende:
In de trein zit ik met mn miezerige telefoon en iedereen met die koelkasten met minstens 3.5 inch touchscreen
Ja maar dit is mijn vervangend toestel waar ik niet mee om kan gaanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zit hier ook in de trein zonder touchscreenMaar eigenlijk prefereer ik gewoon knopjes
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:48 schreef sharr het volgende:
Ik heb nu 3 inch touchscreen en mijn telefoon valt uit als je een headset aansluitHaal het weg
In mijn jeugd hadden we nog geen mobiele telefoons. En waar je ze dan nu allemaal over hoort klagen..te materialistisch deze dagen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja maar dit is mijn vervangend toestel waar ik niet mee om kan gaan, ik moet nog wachten op mijn vader tot dat hij mijn telefoon besteld.
normaal ben ik de gene die hier klinkt als een ouwe zak.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
In mijn jeugd hadden we nog geen mobiele telefoons. En waar je ze dan nu allemaal over hoort klagen..te materialistisch deze dagen.
toen je nog de hele dag snake kon spelen en je accu het toch nog een week volhieldquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:00 schreef HappyBob het volgende:
Mijn eerste telefoon was de nokia 3210..vroeger waren die Nokia telefoons niet kapot te krijgen
Innovatie, verandering, nieuwe generatie. Deze generatie gaat het niet redden in deze samenleving.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
In mijn jeugd hadden we nog geen mobiele telefoons. En waar je ze dan nu allemaal over hoort klagen..te materialistisch deze dagen.
was dat dat depressief typje met dat rood haar?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:03 schreef gianni61 het volgende:
even wat anders:
ik zag vandaag voor het eerst op mtv "my life as liz"
volgens mij ben ik verliefd![]()
![]()
Zo scripted als de pest.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:03 schreef gianni61 het volgende:
even wat anders:
ik zag vandaag voor het eerst op mtv "my life as liz"
volgens mij ben ik verliefd![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:03 schreef Beach het volgende:
Lief Dagboek,
Vandaag gingen we ergens eten maar ik weet niet meer waar. En dat meisje dat helpt wilde maar niet zeggen waar we waren.
Verder wilde ik nog iets schrijven maar ik ben het alweer vergeten.
Nel de Vries
vertelquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:04 schreef Oceanview het volgende:
Lief dagboek,
Vandaag ging ik zomermeisje meeten, het was echt heel leuk.
Hete Pako
oew oew,quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:02 schreef sharr het volgende:
Lief Dagboek,
Ik ben vandaag met de bejaarden pannenkoeken eten en dat was heel leuk, vooral de dementen. Er vroeg iemand de gehele tijd 'waar zijn we eigenlijk' - 'in het pannenkoekenhuis.' - 'oh, en waar zijn we dan nu?' etc etc
Leuk leven.
Gr, Sharon.
En je je eigen beltonen kon maken door wat cijfertjes in te typenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen je nog de hele dag snake kon spelen en je accu het toch nog een week volhield
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
was dat dat depressief typje met dat rood haar?
ja, en jaquote:
Nah, viel wel mee hier. Lagen gewoon twee soorten stukjes pannenkoek, naturel en appel. Verder heel veel patatquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oew oew,
ik heb jaren lang in een pannenkoekenhuis gewerkt.
altijd terror als zo'n bus verschrompelde veenlijken aan kwam rijden.
ze bestellen altijd iets wat ze niet lekker vinden of waar ze allergisch voor zijn
quote:
gr gr fatimaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:04 schreef Oceanview het volgende:
Lief dagboek,
Vandaag ging ik zomermeisje meeten, het was echt heel leuk.
Hete Pako
Was je al niet geweest?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:07 schreef HappyBob het volgende:
Lief dagboek,
Ik voel mij gay wegens het hebben van jou.
Kusje, Bob.
Ps; MORGEN NAAR PORTUGAL!!!
bij ons kreeg je geen patat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:06 schreef sharr het volgende:
[..]
Nah, viel wel mee hier. Lagen gewoon twee soorten stukjes pannenkoek, naturel en appel. Verder heel veel patat- wat. Slechte zaak, alleen het ijs was wel lekker.
nepperdquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:12 schreef gianni61 het volgende:
heh, kut.
moet ik alweer bier gaan drinken
wordt net gebeld dat een vriend vandaag jarig is..
Vervelendquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:12 schreef gianni61 het volgende:
heh, kut.
moet ik alweer bier gaan drinken
wordt net gebeld dat een vriend vandaag jarig is..
1.95quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wat zijn die Plus reclames toch kut![]()
Idd, tering manquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
QFTquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
om eerlijk te zijn ga ik de rest van de avond snikkend in bed liggen omdat niemand mij belt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:13 schreef Beach het volgende:
[..]
nepperdons een beetje in de steek laten
je echte vrienden zitten hier hoor
Het was maar een grapje.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:13 schreef sharr het volgende:
[..]
Idd, tering man
Erger me dood aan al die wijven en het is gewoon kut
nu 50% korting blablalaquote:
Zelfde bank?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:23 schreef sharr het volgende:
Mijn salaris is nog niet gestort, en dat van mijn moeder wel(zelfde bedrijf)
Ik kom niet uit mijn stoelquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:32 schreef FreezePop het volgende:
[..]
masseer met je nek mijn rug en vice versa
Dit jaar Portugal nog niet gezien..vorige keer was het naar Engeland.quote:
Kusjes terug.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit jaar Portugal nog niet gezien..vorige keer was het naar Engeland.
Nu in Utrecht..dus ben er weer even vandoor. Kusjes en alles..en tot vanavond of morgen ofzo..![]()
Haha, die is wel vrolijk jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:41 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Pssst vrolijk liedje kopen?
Als ik mij down voel luister ik altijd dit liedje
Salaris niet gestort, ik heb het echt nodig. 100 euro voor mijn telefoon binnen 2 dagen nodig, 150 euro teruggeven aan iemand voor Pinkpop.quote:
Awwww zag er echt uit als een lief beestjequote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:50 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, pas over vier weken, ze is nu nog maar vier weken
Gelukkig hebben ze die weggehaald.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ze is geboren met een piemeltje toch ?![]()
![]()
![]()
Oh?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:53 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Shar, we moeten je wat vertellen...
Pizzahutquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:49 schreef sharr het volgende:
[..]
Salaris niet gestort, ik heb het echt nodig. 100 euro voor mijn telefoon binnen 2 dagen nodig, 150 euro teruggeven aan iemand voor Pinkpop.
Hé piraatje! Gaat wel redelijk en met u? Niet zo vaak meer aanwezig hier, merk ik! Betekent dat dat het werk goed bevalt?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:33 schreef JanPiraat het volgende:
appeltje![]()
hoe gaat het met u jongedame ?
Ja dat bevalt heel erg goed jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hé piraatje! Gaat wel redelijk en met u? Niet zo vaak meer aanwezig hier, merk ik! Betekent dat dat het werk goed bevalt?
Wel goed morgen weer werken weer 3 tot 5.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wel oké en met u meneer de collega?
[..]
He freezen.
Ach, dit is iets wat je nog wel kunt missen. Werk en liefde enzo is belangrijker.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja dat bevalt heel erg goed jaen met mij gaat het ook goed
maarja het Fok!ken lijdt er zwaar onder
2 uur lang spiegelen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wel goed morgen weer werken weer 3 tot 5.
En Doerakquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ach, dit is iets wat je nog wel kunt missen. Werk en liefde enzo is belangrijker.
Nee gister moest ik 5 min spiegelen en daarna 2 karren vol met sla en maaltijden vullen.quote:
Versquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee gister moest ik 5 min spiegelen en daarna 2 karren vol met sla en maaltijden vullen.
I admit it.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:37 schreef FreezePop het volgende:
jullie kunnen niet zonder mij, geef maar toe
Versquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee gister moest ik 5 min spiegelen en daarna 2 karren vol met sla en maaltijden vullen.
Was wel makkelijk vond ik, want geen dozen openen enzquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
I admit it.
[..]
VersIk faal daar altijd zooooo hard.
Dozen openen moeilijk vinden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Was wel makkelijk vond ik, want geen dozen openen enz
Sla is kut want FiFo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niet moeilijk maar sla is makkelijker want geen dozen.
FIFOquote:
Ik wil de koekjes altijd zelf opeten. Dan denk ik: 'Oh, roze koeken, zooo lekker! Omg, chocolate chip cookies, ook lekker! Oh en stroopwafels, nice!'quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Bloempje. het volgende:
Hihi vakkenvullenDaar ben ik heel snel mee gestopt
Je bent niet dik en dat had ik ook altijd jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik wil de koekjes altijd zelf opeten. Dan denk ik: 'Oh, roze koeken, zooo lekker! Omg, chocolate chip cookies, ook lekker! Oh en stroopwafels, nice!'
Ik voel me dik.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
FIFOhele tijd achter proppen.
Bij sommige deed ik gwn erbij stoppen en dan 1e rij allemaal oude
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je bent niet dik en dat had ik ook altijd ja
Toen ging ik achter de kassa werken, kwam helemaal allemaal lekkers langs heel de dag
Niet werken is nog beterquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Haten op mensen die in ieder geval ergens werken.
Tot ze je ze laat vallen, maar sla was ingang van winkel dus ik moest telkens netjes houden enzoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]Foei!
Het enige wat ik leuk vind van de dingen die FiFo gevuld moeten, vind ik de eieren. Niemand vindt het leuk, maar ik wel.
quote:
Kom ik met m'n één jaar dat ik er nu werk.quote:
Ik laat eigenlijk nooit iets vallen... Meestal is het zo dat een klant iets omver stoot ofzo. En eieren laat ik sowieso niet vallen!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Tot ze je ze laat vallen, maar sla was ingang van winkel dus ik moest telkens netjes houden enzo
First in First Out.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
First in First Out.
Wat je als eerst vult( dus de houdbaar datum die het snelst verloopt) moet vooraan staan en de nieuwere dingen daarachter.
Lekker alles wat morgen verloopt helemaal achteraan zetten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
First in, First out.
Op datum weetjewel.
Ik moest vorige week een halve winkelwagen met eieren afboeken omdat een aantal kneuzen niet aan FiFo vullen dedenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]Foei!
Het enige wat ik leuk vind van de dingen die FiFo gevuld moeten, vind ik de eieren. Niemand vindt het leuk, maar ik wel.
Die hebben dan sowieso 35% sticker.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:51 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
[..]
Lekker alles wat morgen verloopt helemaal achteraan zetten.
100% sticker.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Die hebben dan sowieso 35% sticker.
Joah, ik mocht uiteindelijk hoofdcaissière worden, anders was ik ook eerder weggeweestquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
Kom ik met m'n één jaar dat ik er nu werk.Waarschijnlijk word ik er voor die vier jaar al uitgeschopt. Iets met te duur.
[..]
Ik laat eigenlijk nooit iets vallen... Meestal is het zo dat een klant iets omver stoot ofzo. En eieren laat ik sowieso niet vallen!
Yoda.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:54 schreef sharr het volgende:
De poes gaat Toos heten, of weet iemand iets beters?
Panter of Doerakquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:54 schreef sharr het volgende:
Kneuzen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:52 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik moest vorige week een halve winkelwagen met eieren afboeken omdat een aantal kneuzen niet aan FiFo vullen deden
Maar waarom vind je eieren zo leuk dan?
Ik heb een hekel aan groenterconcerven spiegelen
Kaas. Zo wilde ik mijn cavia ook noemen, maar dat mocht niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:54 schreef sharr het volgende:
Bestaat nietquote:
Fetishquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kneuzen.
Ja, dunno. Die dozen ruiken zo lekker.![]()
Slaan. Meteen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:54 schreef dralion13 het volgende:
Wat ik vandaag had
Ik moest spiegelen, vraagt een klant iets, kom ik terug bij de stelling waar ik bezig was, is een 8 jarig jochie alle producten aan het terugduwen
Oh, wat houdt dat in? Gewoon teamleider van VA?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Joah, ik mocht uiteindelijk hoofdcaissière worden, anders was ik ook eerder weggeweest
NIET TOOSquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:54 schreef sharr het volgende:
Je zou haar toch Hond noemenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:54 schreef sharr het volgende:
Je ziet altijd precies hoe groot ze dan zijn. Alles op kindhoogte is naar achter geduwd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:54 schreef dralion13 het volgende:
Wat ik vandaag had
Ik moest spiegelen, vraagt een klant iets, kom ik terug bij de stelling waar ik bezig was, is een 8 jarig jochie alle producten aan het terugduwen
Moment dan.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kaas. Zo wilde ik mijn cavia ook noemen, maar dat mocht niet.
Dan zou ik gezeik krijgen met mn baas denk ik, ik heb bij de kassa een ballon gehaald zodat hij zich daarmee kon vermakenquote:
VA?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, wat houdt dat in? Gewoon teamleider van VA?
Va kan verwijzen naar:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
VA?
Ik moest gewoon 's avonds de kluis tellen en geld opruimen en winkel sluiten en kassameisjes zeggen wat ze moesten doen enzulks.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
VA?
Ik moest gewoon 's avonds de kluis tellen en geld opruimen en winkel sluiten en kassameisjes zeggen wat ze moesten doen enzulks.
Verkoop Afhandeling. Kassa dus.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:57 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Va kan verwijzen naar:
* Va (volk), een etnische groep in de Volksrepubliek China.
Va, VA of va kan de afkorting zijn van:
* Virtueel analoge synthesizer, een aanduiding van bepaalde synthesizers,
* De staat Virginia (staat) in de Verenigde Staten van Amerika,
* De IATA-code voor Volare Airlines,
* .va, de ISO-landcode en top-level-domain van Vaticaanstad,
* Voltampère, de eenheid voor schijnbaar vermogen.
* VA Software.
Hoogvlietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
Verkoop Afhandeling. Kassa dus.
Maar oh, dus een soort van teamleider wel denk ik? Wat voor winkel dan?
JA DAT WEET IK TOCH NIETquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
Verkoop Afhandeling. Kassa dus.
Maar oh, dus een soort van teamleider wel denk ik? Wat voor winkel dan?
Zo kansloos. Ik drukte altijd op de knopjes van al die zingende en pratende beesten. Tot ze het niet meer deden. FML.quote:
wat is dat?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:59 schreef Beach het volgende:
Heeft één van jullie weleens gestolen van de supermarkt tijdens/na werk?
Jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:59 schreef Beach het volgende:
DOMMERIK.quote:
Neen. Wel gehoord dat iemand dat had gedaan, die werd meteen ontslagen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:59 schreef Beach het volgende:
GROFquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
DOMMERIK.![]()
![]()
[..]
Neen. Wel gehoord dat iemand dat had gedaan, die werd meteen ontslagen.
jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee, kun je het in je mond stoppen?
Je kan beter voor de kassa zitten, dan zie je het scherm tenminste nog.quote:
Ballonnen zijn echt ideaal, is een kind druk, duw je zn handen vol met ballonnen en je hebt er geen last meer vanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:57 schreef Omdatappel het volgende:
Fuck, wij moeten ook ballonnen vind ik.
We hebben wel dranghekken overigens, in verband met die dierenplaatjes.
WUPS, ballon langs de potgroente. KAPUT.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:01 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ballonnen zijn echt ideaal, is een kind druk, duw je zn handen vol met ballonnen en je hebt er geen last meer van
Tja, ik wil 32 uur per week werken, en er is 's middags geen fuck te doen als vakkenvuller in de winkel waar ik werk (alle vracht zit er om 10 uur al in voor die dag, en dan rond 5 uur nog een keer restanten doen)quote:
Die vrouw kan goed zingen ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:03 schreef FreezePop het volgende:
Ik haat de muziek maar die vrouw is wel een goede sopraan
Nozem.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:03 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik heb weleens drinken gestolen in de supermarkt na het kranten bezorgen, telt dat ook?
MAAR ZO BEN IKquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:09 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat je dat zou bevestigen.
Slaap zacht lieve Bloempjequote:
Ah. Succes met je slapeloze nachtquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:06 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nou kijk, morgen 11 tot 16.30 werken. 16.55 SLB eindgesprek. Ik moet nog mijn portfolio daarvoor maken. En die moet ik nog in elkaar flansen en uitprinten (inkt op thuis, dus op werk printen denk ik maar)
Hoi, een neger Clarence.quote:
En dit is al de herkansing slb, en dan heb ik me maandag al ziekgemeld voor dit gesprekquote:
Oh grutjesquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
En dit is al de herkansing slb, en dan heb ik me maandag al ziekgemeld voor dit gesprek
OH JEE FIJN DAT JE DAT EVEN ZO NEERZET DAN WEET IEDEREEN DATquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh grutjesik ben blij dat mijn eindslb gesprek niet zo veel voorstelt
IETS
Oepsquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:09 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
OH JEE FIJN DAT JE DAT EVEN ZO NEERZET DAN WEET IEDEREEN DAT
Oh, spannendddquote:
ik herken jullie toch nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, spannendddhet zou ook zomaar kunnen dat ik je totaal niet zie hoor
dan moet je maar even hysterisch Bloempje!!!!! roepen... Of je moet me eng vinden, dan gewoon verstoppen achter de rookworsten.
Print 2 foto's van ons uit en kijk er om de 5 minuten naar.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik herken jullie toch nietik herken mijn eigen moeder nog niet als ze voor mijn neus zou staan dan
Hahahahahahhaquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik herken jullie toch nietik herken mijn eigen moeder nog niet als ze voor mijn neus zou staan dan
Dat vind ik een beetje engquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:13 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Print 2 foto's van ons uit en kijk er om de 5 minuten naar.
ach, gewoon zoeken naar een hardwerkend iemand. En niet ineens achter me staan en 'Hey Cosmo' zeggen zoals Franneh eens gedaan heeftquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahahahahahhamorgenavond hier in arg: ja, ik zag je niet! ik jullie ook niet! En dan blijkt dat we naast elkaar gestaan hebben ofzo
Oke, ik zeg wel 'Hey Pieter-Jan-Roderick'quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ach, gewoon zoeken naar een hardwerkend iemand. En niet ineens achter me staan en 'Hey Cosmo' zeggen zoals Franneh eens gedaan heeft
Dan hoor je me zuchten, steunen, kreunen, vermoeilijkt omdraaien en zie je me boos kijken met een blik van 'wat moet je ik ben niet klantvriendelijk, ga kijken ipv vragen'quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke, ik zeg wel 'Hey Pieter-Jan-Roderick'.
En dan staan Klips en ik zo:quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dan hoor je me zuchten, steunen, kreunen, vermoeilijkt omdraaien en zie je me boos kijken met een blik van 'wat moet je ik ben niet klantvriendelijk, ga kijken ipv vragen'
Of dan mensen een geen mandjes of paraplu's kunnen vinden die bij de ingang staan t.tquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En dan staan Klips en ik zo:![]()
Mag ik u vragen waar de *insert willekeurig voorwerp waar we recht naar kijken* ligt?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Of dan mensen een geen mandjes of paraplu's kunnen vinden die bij de ingang staan t.t
ik ook, maar toch gaat de wekker om 6:15quote:
Gniffel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, maar toch gaat de wekker om 6:15
Hete pako!quote:
Was ook sarcastisch bedoeld.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hete pako!
ik ben heul niet autistisch (net wikipedia doorgelezen)
hoewel ik me in sommige puntjes wel kan vinden..
geeft niet, vraag de zuster maar voor je pilletjesquote:
Zal ik doenquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geeft niet, vraag de zuster maar voor je pilletjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |