Nee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:03 schreef Saturos het volgende:
Is toch de bedoeling dat je met de laatste post een nieuw deel opent, of? :p
Dat was nog voor het reeksensysteemquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:03 schreef Saturos het volgende:
Is toch de bedoeling dat je met de laatste post een nieuw deel opent, of? :p
Niet alle reeksen doen het zoals hier.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:05 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Dat was nog voor het reeksensysteem
Denken dat exa alleen uit geslaagde mensen bestaatquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:07 schreef Saturos het volgende:
Oke, dacht me dat te herinneren...
Anyways, zijn er enkel geslaagden hier of gaan er nog mensen herkansen?
Welk vak had je? Frans?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:07 schreef searchanddestroy het volgende:
Volgens mij heb ik zojuist voor een nieuw record gezorgd.![]()
![]()
Ik lach mezelf uit.
Definitief gezakt dus.
Oh shit.... Maarja frans is sowieso een klote vak. Ik was er wel goed in in de 2equote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:10 schreef searchanddestroy het volgende:
[..]
Ja. 9 punten (in totaal) van de 47.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik gewoon wat meer had geleerd voor PTA's (woordjes stampen.. maar ik ben lui) dan was ik nu gewoon geslaagd. Ik heb ook duits inderdaad, sta er wel een 8 voor. Maar ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:11 schreef Saturos het volgende:
[..]
Oh shit.... Maarja frans is sowieso een klote vak. Ik was er wel goed in in de 2eBen echt blij dat ik duits heb gekozen though.
Nederlands herkansenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:20 schreef Etsu het volgende:
Kan ik juichen dat ik heb gekozen om gs te herkansen, en niet Nederlands?
Ik door jou op Last.fmquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:22 schreef Beatles het volgende:
Ik voel me gestalkt door Flitskikkaaah D:
Ah nee, balen man!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:17 schreef Flitskikker het volgende:
Zo, Engels verkloot.
Zelfs nog lager dan de vorige keer. 22 punten nu, 27 vorige keer, 30 nodig.
Ja maar maar jouw last.fm staat hier zo op de foks man man manquote:
GS is goed te doen ja, als je goed leert kun je daar zelfs een 8 voor halen. Nederlands is een stuk meer afhankelijk van je vermogen om teksten goed te begrijpen, wat je niet echt kunt trainen in 4/5 dagenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:20 schreef Etsu het volgende:
Kan ik juichen dat ik heb gekozen om gs te herkansen, en niet Nederlands?
Sorry maijngquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:23 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ah nee, balen man!
[..]
Ja maar maar jouw last.fm staat hier zo op de foks man man man
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:24 schreef Beatles het volgende:
Haha Martijn, wat een poepie ben jij toch![]()
'poepie'quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:24 schreef Beatles het volgende:
Haha Martijn, wat een poepie ben jij toch![]()
Ik heb een vierdaagse herexamencursus op zitten. Kan geen geschiedenis meer zien.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:23 schreef Saturos het volgende:
[..]
GS is goed te doen ja, als je goed leert kun je daar zelfs een 8 voor halen. Nederlands is een stuk meer afhankelijk van je vermogen om teksten goed te begrijpen, wat je niet echt kunt trainen in 4/5 dagen
Oscarquote:
Moet wel goedkomen dan, ik denk dat je je verbaast over hoe het gaat meevallen als je zoveel geoefend hebt. Had hetzelfde met GS dit jaar. Ging met een 4.5 het examen in, haalde een 7.5 door een paar dagen flink te oefenenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb een vierdaagse herexamencursus op zitten. Kan geen geschiedenis meer zien.spotprenten blijven kut maar denk wel dat ik het verhaal ken.
Het is idd gewoon woordjes en zinsverbanden, maarja, jammerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:13 schreef searchanddestroy het volgende:
[..]
Als ik gewoon wat meer had geleerd voor PTA's (woordjes stampen.. maar ik ben lui) dan was ik nu gewoon geslaagd. Ik heb ook duits inderdaad, sta er wel een 8 voor. Maar ja.
300 euro ofzo D:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:30 schreef Saturos het volgende:
Btw, is dat zo'n cursus waar je 50 euro voor meot betalen? Meen dat we daar ooit een brief over hebben gehad.
Nee, Leiden dinges, ¤395,- voor 4 dagenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:30 schreef Saturos het volgende:
Btw, is dat zo'n cursus waar je 50 euro voor meot betalen? Meen dat we daar ooit een brief over hebben gehad.
Dat hoeft toch niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:30 schreef searchanddestroy het volgende:
Ik schaam me zelfs een beetje.Benieuwd wat school zegt, vraag me af of iemand het ooit zo slecht heeft gemaakt.
Jezus wat een geldquote:
De 4e? Hoe komen jouw ouders wel niet aan al dat geld dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
en dit is mijn 4de keer...
Je krijgt er iets voor terug en ik ben er tevreden mee.
Ik sta er niet tussen maar ik stuur je wel weg. Doeiquote:
Haha klopt, maar had voor tijdvak I een 5,1. En nu waarschijnlijk niet eens een 3.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet.Niet iedereen is even goed in een vak.
En wat moest je halen?? Als ik kon ruilen met je had ik dat gedaan, was ik toch geslaagd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:34 schreef searchanddestroy het volgende:
[..]
Haha klopt, maar had voor tijdvak I een 5,1. En nu waarschijnlijk niet eens een 3.
Hmm nou vooruit, ook al stond er alleen Ezell en Etsu.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik sta er niet tussen maar ik stuur je wel weg. Doei
Je moest eens weten op welke school ik zit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
De 4e? Hoe komen jouw ouders wel niet aan al dat geld dan?![]()
Dat is wel balen ja. Gelukkig kan je cijfer niet dalen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:34 schreef searchanddestroy het volgende:
[..]
Haha klopt, maar had voor tijdvak I een 5,1. En nu waarschijnlijk niet eens een 3.
Geen idee. Waarschijnlijk ergens tegen een boom aan plassen of zo..quote:
6 ofzo volgens mij.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
En wat moest je halen?? Als ik kon ruilen met je had ik dat gedaan, was ik toch geslaagd.
wie is emmaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:35 schreef Beatles het volgende:
[..]
Hmm nou vooruit, ook al stond er alleen Ezell en Etsu.
Die Emma is helemaal kansloos zeg.
Die zit hier anders al langer dan jij hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:35 schreef Beatles het volgende:
[..]
?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je moest eens weten op welke school ik zit.
Kuch. En je Giraffe UI?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is wel balen ja. Gelukkig kan je cijfer niet dalen.
[..]
Geen idee. Waarschijnlijk ergens tegen een boom aan plassen of zo..
Emzorquote:
Paas mij even ¤300 ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je moest eens weten op welke school ik zit.
Wegwezen jij!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:35 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ik wissel ze af.quote:
16 zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Met dat armoedig loontje verdiende ik zo'n ¤15 per 2 weken.
Wtf, dat verdien ik met 3 uur werk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Met dat armoedig loontje verdiende ik zo'n ¤15 per 2 weken.
Daarom ben ik gestopt, die vent meende zich iets teveelquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wtf, dat verdien ik met 3 uur werk.
Ik met 2,5 uur zelfsquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wtf, dat verdien ik met 3 uur werk.
Alsof je ooit van plan was om in Leiden te studerenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kreeg niet meer werk. Vergeet Leiden maar
Nun niet meer nee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof je ooit van plan was om in Leiden te studeren
Groningen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Bij Sander en Koffiebeaun is het ook gezellig.
Psst psst Utrecht..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Bij Sander en Koffiebeaun is het ook gezellig.
Ezell snapt wel wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou en, het gaat toch om het studeren, niet om de huizen.
SSH?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:51 schreef Kaasrol het volgende:
Ezell, er was zo'n vereniging waar je je in kon schrijven voor appartementen in Utrecht, weet jij toevallig hoe die heet..?
Jup. Enne.... vooroordelen he.quote:
Deze? http://www.sshxl.nl/quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:51 schreef Kaasrol het volgende:
Ezell, er was zo'n vereniging waar je je in kon schrijven voor appartementen in Utrecht, weet jij toevallig hoe die heet..?
quote:
Die was het, bedanktquote:
Shopverslaafd?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:51 schreef Etsu het volgende:
Huisje hebben
Als ik groot ben, wil ik een penthouse met een inloopkast
Hoezo..?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:52 schreef Heroinjunk het volgende:
Een kamer of whatever in Utrecht zoeken is echt een crime.
Niet Amsterdam?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Omdat Utrecht de stad is met het grootste kamertekort.
Eerst een koelkast.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:51 schreef Etsu het volgende:
Huisje hebben
Als ik groot ben, wil ik een penthouse met een inloopkast
vooroordelenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:54 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb het niet zo op Utrecht, geen idee waarom
Foto?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik allemaal heb qua kleding
Mij hatenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:54 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb het niet zo op Utrecht, geen idee waarom
Daarom begin ik alvast, het eerste jaar (of iig halfjaar) ben ik van plan om thuis te blijven dus ik begin gewoon vroeg.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Omdat Utrecht de stad is met het grootste kamertekort.
Utrecht heeft voornamelijk tijdelijke kamers waar je binnen een jaar of halfjaar weer uitgeflikkerd wordt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:54 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Daarom begin ik alvast, het eerste jaar (of iig halfjaar) ben ik van plan om thuis te blijven dus ik begin gewoon vroeg.
Ik denk het wel. Nu kraken 'echt' verboden is wordt het steeds moeilijk om als student in Amsterdam te wonen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, Utrecht was het vorig jaar. Misschien is het dit jaar Amsterdam.
Serieus..?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Utrecht heeft voornamelijk tijdelijke kamers waar je binnen een jaar of halfjaar weer uitgeflikkerd wordt.
Nijmegenquote:
Als jij daar het geld voor hebt, by all means, doe hetquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:56 schreef Etsu het volgende:
Op kamers gaan
Koop gewoon meteen een huis, heb je dat ook weer gehad
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mij haten
Niet in Utrecht geboren worden
Jezelf andermans bezit toeëigenenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:56 schreef Ezell het volgende:
Ik denk het wel. Nu kraken 'echt' verboden is wordt het steeds moeilijk om als student in Amsterdam te wonen.
Happenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als jij daar het geld voor hebt, by all means, doe het
Ja veel klasgenoten hebben er moeite mee.quote:
Ja laten we meteen een huis kopen met een dikke hypotheek erop waarvoor je 40 uur per week moet werken naast je studie. Dan zal het ongetwijfeld goed verlopen met je studie.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:56 schreef Etsu het volgende:
Op kamers gaan
Koop gewoon meteen een huis, heb je dat ook weer gehad
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Ja laten we meteen een huis kopen met een dikke hypotheek erop waarvoor je 40 uur per week moet werken naast je studie. Dan zal het ongetwijfeld goed verlopen met je studie.
quote:
Maakt niet uit, het is iets belachelijks om te zeggen. Ga zelf maar eens op zoek naar een kamer in een stad waar amper kamers zijn te vinden.quote:
Rotterdamquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil je vechten? Kom godverdomme naar Rotterdam.
quote:
Inderdaad. Ik snap dat het moeilijk is om in Amsterdam een plek te vinden om te wonen, maar kraken...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:58 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Jezelf andermans bezit toeëigenenGoed dat dat verboden is.
Maar ze zouden wel voor meer studentenwonngen moeten zorgen ja.
Bufkesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:59 schreef searchanddestroy het volgende:
Ik heb zin in Bufkes.En ik ben benieuwd of ik nog wat van m'n niet-meer-toekomstige-school hoor over de toelating.
* searchanddestroy kan nu dus afbellen.
Nee, tevens; Rotterdamquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil je vechten? Kom godverdomme naar Rotterdam.
Dit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:59 schreef Kaasrol het volgende:
Kraken_____________!
Respecteer andermans eigendom
Leuk om er te zijn niet om te wonen.quote:
Ditquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:06 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Leuk om er te zijn niet om te wonen.
quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:06 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Leuk om er te zijn niet om te wonen.
Jij mag altijd meelopen, want jij bent Joosterd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:07 schreef Joosterd het volgende:
Zal ik ook maar last.fm maken dan. Dan loop ik lekker mee.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij mag altijd meelopen, want jij bent Joosterd.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik allemaal heb qua kleding
quote:
Mumford & Sonsquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:13 schreef Joosterd het volgende:
Wil je vriendjes worden op last.fm ik heet "JoostPTM"
Imma be ur first friendquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:13 schreef Joosterd het volgende:
Wil je vriendjes worden op last.fm ik heet "JoostPTM"
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:15 schreef Etsu het volgende:
Sommige mensen hier.![]()
* Etsu bedoelt dus Jordy
Loveyoutoo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:16 schreef Ezell het volgende:
Sommige mensen hier.
* Ezell bedoelt dus hier Etsu
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:16 schreef Ezell het volgende:
Sommige mensen hier.
* Ezell bedoelt dus Etsu
Rotterdamquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je een bitchfight wil, kom dan naar Ro...
Ownee, ik weet het antwoord al.
Vertel vertel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:17 schreef Gitaarmat het volgende:
terug van de herkansing, redelijk goed gemaakt denk ik.
Direct nakijken!
Nou, je moet dan in het begin wat namen invullen enzo. Maar ik wil er nog wat toevoegen. En je kan dus gewoon via dat programmatje afspelen en niet zozeer van de site?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, dat snap. Wat snap je niet van Last.fm?
Ik las het ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:23 schreef Etsu het volgende:
VR2 is wel gegaan om Frans te herkansen, komt ie 0,1 punt te kort voor zijn doelcijfer.___________!
Als je dat programma (Scrobbler) download en muziek afspeelt komt het vanzelf op Last.fm te staan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:23 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Nou, je moet dan in het begin wat namen invullen enzo. Maar ik wil er nog wat toevoegen. En je kan dus gewoon via dat programmatje afspelen en niet zozeer van de site?
Ja, maar wat heb je daar aan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als je dat programma (Scrobbler) download en muziek afspeelt komt het vanzelf op Last.fm te staan.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:23 schreef Etsu het volgende:
VR2 is wel gegaan om Frans te herkansen, komt ie 0,1 punt te kort voor zijn doelcijfer.___________!
Heb me altijd al afgevraagd wat dat voor PI was.quote:
Superman-icoon.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:25 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Heb me altijd al afgevraagd wat dat voor PI was.
Leuk dat je het nog een keer zegt.quote:
Okiquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Muziek delen met elkaar en vanuit daar kun je op soortgelijke muziek komen.
Ja, voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:26 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Leuk dat je het nog een keer zegt.
Wat poëtisch.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil in je armen, vliegend over Nederland
kan iedereen zien wat voor hippe deuntjes je afspeelt in je vrije tijd, i guess?quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Muziek delen met elkaar en vanuit daar kun je op soortgelijke muziek komen.
+ Op een pagina je kan bijhouden welke artiesten (daar moet je dan wel naar hebben geluisterd) naar Nederland komen.quote:
eerst notefolio erop, en dan dat bestand eropquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:27 schreef Saturos het volgende:
[..]
kan iedereen zien wat voor hippe deuntjes je afspeelt in je vrije tijd, i guess?
Ik heb een USB-kabel gevonden, trouwens. Nu iets van Notefolio of zo erop pleuren en dan gewoon die samenvatting wat in het Economie topic staat erop?
Oh dat is wel tof!:Dquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
+ Op een pagina je kan bijhouden welke artiesten (daar moet je dan wel naar hebben geluisterd) naar Nederland komen.
+ lid worden van de FOK! Last.fm-group.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
+ Op een pagina je kan bijhouden welke artiesten (daar moet je dan wel naar hebben geluisterd) naar Nederland komen.
Merk er nog niet veel vanquote:
En btw de scrobbler werkt dan zelf niet he? Alleen het komt wel op de website zelf te staan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je moet iets aanvinken in Spotify ergens.
Nee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:33 schreef Flitskikker het volgende:
Ezell wil haar profiel natuurlijk niet geven?
Tuurlijk! Ik heb mijn bericht gewijzigd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:35 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Ohja Ezell, kun je die quote nog even editen voor naam
Dankje!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ik heb mijn bericht gewijzigd.
Geen zin.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:37 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Waarom ging je dan niet herkansen Dastan?
Welles, want want je raadt het nooit, maar ik heb op dit account ook een ban aangevraagd.quote:
Eet smakelijkquote:
Dan is dit je lapo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:38 schreef Beatles het volgende:
[..]
Welles, want want je raadt het nooit, maar ik heb op dit account ook een ban aangevraagd.
Kom dan gewoon niet meer op FOK!.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:38 schreef Beatles het volgende:
[..]
Welles, want want je raadt het nooit, maar ik heb op dit account ook een ban aangevraagd.
Of deze, maar ik weet niet of Smeg het wel door gaat geven aan achteren.quote:
Lukt me niet.quote:
Veel succes met school enzo KB!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:38 schreef Beatles het volgende:
[..]
Dankjewel Ezelll.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:38 schreef Beatles het volgende:
[..]
Terecht.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:43 schreef Joosterd het volgende:
Ik zie de meerwaarde nog niet van Last.Fm
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:43 schreef Joosterd het volgende:
Ik zie de meerwaarde nog niet van Last.Fm
quote:
quote:
NoteFolio?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:01 schreef Saturos het volgende:
Ik heb nu dus zon text bestandje op mn GR gezet, maar hoe kan ik die dan zien op mijn GR?
APPS -> notefolioquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:02 schreef Saturos het volgende:
[..]
Hoe open ik dat op mijn GR?De app staat erop, maar ik weet niet waar ik op moet drukken
Neem je laptop mee dan heb je heel EXA SC bij je!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik moet bloed prikken maar niemand wil met me mee. Ik wil niet alleen!!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:08 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Neem je laptop mee dan heb je heel EXA SC bij je!En dan tijdens het bloedprikken vragen of je mag blijven SC'en.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik me deze week echt nog een keer ga vervelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |