Nee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:03 schreef Saturos het volgende:
Is toch de bedoeling dat je met de laatste post een nieuw deel opent, of? :p
Dat was nog voor het reeksensysteemquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:03 schreef Saturos het volgende:
Is toch de bedoeling dat je met de laatste post een nieuw deel opent, of? :p
Niet alle reeksen doen het zoals hier.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:05 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Dat was nog voor het reeksensysteem
Denken dat exa alleen uit geslaagde mensen bestaatquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:07 schreef Saturos het volgende:
Oke, dacht me dat te herinneren...
Anyways, zijn er enkel geslaagden hier of gaan er nog mensen herkansen?
Welk vak had je? Frans?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:07 schreef searchanddestroy het volgende:
Volgens mij heb ik zojuist voor een nieuw record gezorgd.![]()
![]()
Ik lach mezelf uit.
Definitief gezakt dus.
Oh shit.... Maarja frans is sowieso een klote vak. Ik was er wel goed in in de 2equote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:10 schreef searchanddestroy het volgende:
[..]
Ja. 9 punten (in totaal) van de 47.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik gewoon wat meer had geleerd voor PTA's (woordjes stampen.. maar ik ben lui) dan was ik nu gewoon geslaagd. Ik heb ook duits inderdaad, sta er wel een 8 voor. Maar ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:11 schreef Saturos het volgende:
[..]
Oh shit.... Maarja frans is sowieso een klote vak. Ik was er wel goed in in de 2eBen echt blij dat ik duits heb gekozen though.
Nederlands herkansenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:20 schreef Etsu het volgende:
Kan ik juichen dat ik heb gekozen om gs te herkansen, en niet Nederlands?
Ik door jou op Last.fmquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:22 schreef Beatles het volgende:
Ik voel me gestalkt door Flitskikkaaah D:
Ah nee, balen man!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:17 schreef Flitskikker het volgende:
Zo, Engels verkloot.
Zelfs nog lager dan de vorige keer. 22 punten nu, 27 vorige keer, 30 nodig.
Ja maar maar jouw last.fm staat hier zo op de foks man man manquote:
GS is goed te doen ja, als je goed leert kun je daar zelfs een 8 voor halen. Nederlands is een stuk meer afhankelijk van je vermogen om teksten goed te begrijpen, wat je niet echt kunt trainen in 4/5 dagenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:20 schreef Etsu het volgende:
Kan ik juichen dat ik heb gekozen om gs te herkansen, en niet Nederlands?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |