SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amsterdam Zuidoost - Arnhem 57 minuten.... 92,8kmquote:
Leuk theoretische kennis.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Amsterdam Zuidoost - Arnhem 57 minuten.... 92,8km
En vergeet de bal niet hequote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja dat is wel de basis van het spel ja.
Vaak genoegquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leuk theoretische kennis.![]()
Zelf wel eens structureel gereden?
nou en, psv doet niks, feyenoord doet niks, en zonder theo doet twente ook niks meer...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ga toch echt lachen als ie volledig uit vorm raakt ivm heimwee
Dan weet je dat je liegt en mooi weer aan het spelen bent.quote:
Ik zeg ook nergens dat je het op en neer in 1 uur redtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
En nog altijd 2 uur kwijt dus met heen en weer en je gaat het niet redden.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan weet je dat je liegt en mooi weer aan het spelen bent.
Of jij gaat altijd op maandagnacht om 04.00
Wat een zelfoverschatting weer.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
nou en, psv doet niks, feyenoord doet niks, en zonder theo doet twente ook niks meer...
Wij worden kampioen op onze sloffen
Helikopterquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
En nog altijd 2 uur kwijt dus met heen en weer en je gaat het niet redden.
is nog steeds de euforie van eindelijk weer eens ietsquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat een zelfoverschatting weer.
Transferperiode duurt nog even he
En Rotterdam is de ontslag ronde begonnen. De leegloop (wijnaldum, Fer, etc) begint volgende week.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
nou en, psv doet niks, feyenoord doet niks, en zonder theo doet twente ook niks meer...
Wij worden kampioen op onze sloffen
Waar wil je het over hebben dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik begrijp t wel, jullie willen geen vrouwen hier.
NEEEEEE!!! Vraag dat nou niet!!!!quote:
Schoenen mag ook! Ik ben nog steeds op zoek naar mooie nude pumps.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
NEEEEEE!!! Vraag dat nou niet!!!!
Nu willen ze het over koters hebben.....
Opgelostquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schoenen mag ook! Ik ben nog steeds op zoek naar mooie nude pumps.
Maar nog geen mooie gevonden dusquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schoenen mag ook! Ik ben nog steeds op zoek naar mooie nude pumps.
Ik ben wel een vrouw jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mooi was je criterium. Ik ga aan het werk en daarna ga je opeens de voorwaarde aanpassen.
PVDAquote:De Partij van de Arbeid heeft per ongeluk een wetsvoorstel van de SGP gesteund dat netneutraliteit inperkt. Het is nog onduidelijk of de fout kan worden gecorrigeerd. Dinsdag stemde de Tweede Kamer over netneutraliteit.
Uit een helicopter gooien!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
PVDA.
Kan iemand die breinlozen even uit hun lijden verlossen?.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:14 schreef HeatWave het volgende:
PVDA.
Hoe kun je nu per ongeluk een wetsvoorstel steunenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
PVDA.
Een PVDAér kan alles (fout doen)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kun je nu per ongeluk een wetsvoorstel steunen
In rood zijn ze wel tofquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je wilde wat goedkoper. Niet snel te vreden.
Onderstaande vrouwen wilde ze wel even showen
[ afbeelding ]
Ze moeten x keer stemmen achter elkaar. Nummertje verwisselen en je bent er.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kun je nu per ongeluk een wetsvoorstel steunen
Zeker door de vrouw er in.quote:
Sex mag niet meer op fokquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Haar, kleren, sex, het nieuws... alles beter dan voetbal.
Laatst was er in het nieuws dat voetballers met kort haar over het algemeen beter seks hebben.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Haar, kleren, sex, het nieuws... alles beter dan voetbal.
Jawel. Ik vind 't model ook leuk, maar het lakleer niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker door de vrouw er in.![]()
Je bent toch een vrouw? Je kan toch wel door een kleurtje heen kijken?
ik wil ook wel weer nieuwe schoenen voor bij mn nieuwe jurkjequote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker door de vrouw er in.![]()
Je bent toch een vrouw? Je kan toch wel door een kleurtje heen kijken?
Dat moest ik allemaal halen uit:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Ik vind 't model ook leuk, maar het lakleer niet.
Je bent bekend met het fenomeen "vrouw"?quote:
Alsjeblieftquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik wil ook wel weer nieuwe schoenen voor bij mn nieuwe jurkje
Ja godverdomme! Vrouwen!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die staan er niet bij en je weet toch nog wel n beetje wat ik leuk vind?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja godverdomme! Vrouwen!![]()
![]()
![]()
Jullie roepen iets. Ik doe mijn best en dan is het weer gvd niet goed.
je doet je best, daar gaat het misquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is toch standaardquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is het enige spel wat ik niet wil uitspelenquote:
Dat soort borden heb ik door mn hele huis hangenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:09 schreef Spezza19 het volgende:
Hey Royco.... is dit niet wat voor in je kroeg?
[ afbeelding ]
Wat is er met whatsapp?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:38 schreef xFriendx het volgende:
Stil hier....iedereen in de rouw om Whatsapp
Oh, ik dacht dat het aan mij lagquote:
Doe nou niehiet!!!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dood
Niet dat het uitmaakt, die van jou heb ik toch niet
Ik kan me jou niet in een jurkje voorstellenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:41 schreef Memento-Mori het volgende:
*belbelbel* vanmiddag 2 jurkjes gekocht
Jij belhamel!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:41 schreef Memento-Mori het volgende:
*belbelbel* vanmiddag 2 jurkjes gekocht
ik heb nu niet aan en zit op mn werkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik kan me jou niet in een jurkje voorstellenFoto's!
Of je belt gewoonquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het aan mij lagKennis van me is ziek en ik had gevraagd of ie wel iets te eten in huis had. Maar nu ben ik alweer terug van de supermarkt dus hij zoekt het maar uit
![]()
Ja hallo, de meeste zijn hier niet zo snelquote:
Nee het moet gewoon werken, mijn levenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit. Tevens heb ik geen Whatsapp dus zal het mij aan mijn achterste oxideren.
coke dan maar?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:44 schreef missbehavin het volgende:
Ik geef het op, hoeveel ibu ik ook neem, het werkt niet.
Het begint steeds beter te klinken ja.quote:
Misschien eens de dokter bellen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:44 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:44 schreef missbehavin het volgende:
Ja dat is op zich niet zo vreemd, naar het schijnt. Maar dat de ibu gewoon niks doet snap ik nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien eens de dokter bellen?
Je loopt al bijna een week ermee nu...
Hehe nee niks.quote:
Ja dag. Als ik nu bel mag ik straks terug naar de supermarkt. Hij zoekt het maar lekker uit!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of je belt gewoon
[..]
Ja hallo, de meeste zijn hier niet zo snel
En is gewoon een vaststaand feit he
Omdat er misschien een ontsteking kan zitten, van wat ik lees als het met 5 dagen niet minder is > bellen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat is op zich niet zo vreemd, naar het schijnt. Maar dat de ibu gewoon niks doet snap ik niet
Anders mag je straks als whatsapp weer werktquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja dag. Als ik nu bel mag ik straks terug naar de supermarkt. Hij zoekt het maar lekker uit!
Werkt al lang weerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Anders mag je straks als whatsapp weer werkt
Wat hij zegt. En kennis vindt me erg lief en had gruwelijk misbruik van me gemaakt als hij op tijd was geweest. Zieke mannen zijn MIETJES! Stuk voor stukquote:
Nu net jaquote:
Daar hebben we jullie vrouwen toch voor om ons te vertroetelenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat hij zegt. En kennis vindt me erg lief en had gruwelijk misbruik van me gemaakt als hij op tijd was geweest. Zieke mannen zijn MIETJES! Stuk voor stuk
Tief op mallootquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nu net ja
[..]
Daar hebben we jullie vrouwen toch voor om ons te vertroetelen
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:58 schreef Memento-Mori het volgende:
ik had zonet een man van 84 aan de lijn met een ipad
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:58 schreef Memento-Mori het volgende:
ik had zonet een man van 84 aan de lijn met een ipad
Als ik ziek ben, wil ik écht niemand in mn buurt hebben hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet dan? Uiteraard hetzelfde dan als jullie ziek zijn he, dat nog weer net wel![]()
Spuit 11quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is er met whatsapp dan? kon net nog gewoon sturen.
nee hij snapt het welquote:
En dan achteraf zeuren dat je niet vertroeteld werd zekerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als ik ziek ben, wil ik écht niemand in mn buurt hebben hoorTenzij ik weer bijna beter ben, dan wil ik aandacht
Vrouwen zeuren altijd. Snap het nou eens!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dan achteraf zeuren dat je niet vertroeteld werd zeker![]()
Echt he, dat ie er nog over zeurt...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vrouwen zeuren altijd. Snap het nou eens!
Het lijkt wel een wijf.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt he, dat ie er nog over zeurt...
He, ik bevestig het alleen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vrouwen zeuren altijd. Snap het nou eens!
Jij, bellenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt he, dat ie er nog over zeurt...
Ja morgen, nu is ze er niet meer he.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
He, ik bevestig het alleen.
[..]
Jij, bellen
En ik BEN een zeur, zou jij moeten weten.
Ga je naar IJsland?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja morgen, nu is ze er niet meer he.Ms krijg ik wel extra zware pillen ofzo. Ik moet tenslotte nog tanzen, tanzen, tanzen zaterdag
Ja pillen zijn de oplossingquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja morgen, nu is ze er niet meer he.Ms krijg ik wel extra zware pillen ofzo. Ik moet tenslotte nog tanzen, tanzen, tanzen zaterdag
quote:
Ik zit in de sfeer van het Hollandse lied vandaagquote:
Ja maar dat is toch ook de enige link die je kunt leggen bij die zin!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zit in de sfeer van het Hollandse lied vandaag
Dansen op de vulkaan..
Mn nichtje postte vanmiddag op haar wall: we zijn het allebei, maar willen het niet zijn! Dus ik dacht meteen: songtekst van Acda en De Munnik! Maar ze wist niet eens wie dat zijn
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zit in de sfeer van het Hollandse lied vandaag
Misschien kun je daar alleen maar blij om zijn.quote:
Inderdaad!quote:
Op dit moment hier helaas wel en ook al veel te langquote:
Join the club!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:33 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Op dit moment hier helaas wel en ook al veel te lang
maar is dat dan een gebrek aan dat niet werkt voor je, of is het de liefde (relatie/onbereikbare persoon) zelf?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:33 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Op dit moment hier helaas wel en ook al veel te lang
en hier ookquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Als je het weet, laat je het dan weten
De liefde zelf! Huge crush op iemand die mij niet op die manier ziet en die ik te vaak tegenkom om makkelijk te vergetenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar is dat dan een gebrek aan dat niet werkt voor je, of is het de liefde (relatie/onbereikbare persoon) zelf?
Want in het geval van dat eerste is het dus niet de liefde dieis.
Dat is idd vervelend.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:39 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
De liefde zelf! Huge crush op iemand die mij niet op die manier ziet en die ik te vaak tegenkom om makkelijk te vergeten
Gebrek aan squash-buddies die meer dan 2x per week kunnen of willen squashen. Anders voelde ik me op dit moment inderdaad niet zo k**quote:
Oh dat is kutquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:39 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
De liefde zelf! Huge crush op iemand die mij niet op die manier ziet en die ik te vaak tegenkom om makkelijk te vergeten
Ga dan ook niet zo ver weg wonen!!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:40 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Gebrek aan squash-buddies die meer dan 2x per week kunnen of willen squashen. Anders voelde ik me op dit moment inderdaad niet zo k**
Ok, ik gun jullie lievequote:
Och, jij hebt tenminstequote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:41 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Ok, ik gun jullie lievesingles een glimlach op jullie gezicht: het is een collega...
Sterker nog, ik heb (naast deze vent) vreselijk fijne collega's. Als ik die collega's niet had ging ik nu gewoon een andere baan zoeken en was het probleem zo opgelostquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, jij hebt tenminstecollega's. Ik heb alleen een muts van 47 en mijn baas
Ja maar die collega vindt haar dus nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De dag dat jij gaat squashen is de dag dat er biggetjes zijn die vliegen en meteen maar op hun rug een fust bier meenemen, not gonna happen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:41 schreef missbehavin het volgende:
Zelfs frustratie in de liefde zorgt er nog niet voor dat ik wil squashen
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja maar die collega vindt haar dus niet
Neem eens een andere UI, ik verwar je steeds met M&Mquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
De dag dat jij gaat squashen is de dag dat er biggetjes zijn die vliegen en meteen maar op hun rug een fust bier meenemen, not gonna happen.
Ik heb ooit wel eens gesquasht hoor. Lang, lang geledenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
De dag dat jij gaat squashen is de dag dat er biggetjes zijn die vliegen en meteen maar op hun rug een fust bier meenemen, not gonna happen.
Niks positiefs aan, is gewoon kutquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Shhht, ik probeer het nog een beetje positief te laten lijken
quote:
Jij bent meer voor het kickboxen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:41 schreef missbehavin het volgende:
Zelfs frustratie in de liefde zorgt er nog niet voor dat ik wil squashen
Lang lang geleden, gezien je huidige leeftijd, dan was je dus net uit de wieg?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens gesquasht hoor. Lang, lang geleden
Wow, dat is het. Ik moet gewoon gaan (kick)boxen! Op dit moment ben ik daar een natuurtalent inquote:
Ik wist niet dat je al zo oud was.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:42 schreef missbehavin het volgende:
Even de agressie eruit meppen, heerlijkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:46 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Wow, dat is het. Ik moet gewoon gaan (kick)boxen! Op dit moment ben ik daar een natuurtalent in
Dat zou me idd meer trekkenquote:
quote:
As usual dus?quote:
Sinds ik kind ben spaar ik die al, maar jou heb ik nog niet in mijn verzameling.quote:
Mag ik mee?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
B-Rex.
En sporten, tot later weer mensen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds ik kind ben spaar ik die al, maar jou heb ik nog niet in mijn verzameling.
Geen idee. Hoe krijg ik je zo snel mogelijk alsnog in mijn verzameling zodat ik lekker met je kan spelen?quote:
Is goedquote:
Een ouderwetse krasser in Singles!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:50 schreef Eigenmijsje het volgende:
* Eigenmijsje zet voor de 10e keer I hate the world today op
Ik was okay.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een ouderwetse krasser in Singles!![]()
Ik mis Q.
Gotta catch 'em all?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. Hoe krijg ik je zo snel mogelijk alsnog in mijn verzameling zodat ik lekker met je kan spelen?
Man, je staat nog net niet met je broek op je knieën voorovergebogen om die klappen gewillig in ontvangst te nemen...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:56 schreef Royco1 het volgende:
Crap, ga ik weer klappen krijgen omdat ik onbewust inhou
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Man, je staat nog net niet met je broek op je knieën voorovergebogen om die klappen gewillig in ontvangst te nemen...
Mijn kont is gevoelig, ik vang ze op met mijn buikquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Man, je staat nog net niet met je broek op je knieën voorovergebogen om die klappen gewillig in ontvangst te nemen...
Ik las 'Mijn kont is geweldig'quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn kont is gevoelig, ik vang ze op met mijn buik
Geef toe, je bent nieuwsgierig.quote:
Natuurlijk ben ik nieuwsgierig! Die foto's mogen wel toch?quote:
Hier niet, in je PM box welquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:02 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik nieuwsgierig! Die foto's mogen wel toch?
Doe niet aan foto's, je komt zelf de boel maar inspecterenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:02 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat je er mee gaat doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:02 schreef Eigenmijsje het volgende:
Naar liggen kijken als ik vannacht wakker ligquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat je er mee gaat doen.
Billen tellen in plaats van schaapjes tellen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:04 schreef Eigenmijsje het volgende:
Naar liggen kijken als ik vannacht wakker lig
Jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Billen tellen in plaats van schaapjes tellen?
Nee fappen op een foto van jouw billen natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:06 schreef AirwiN het volgende:
Billen tellen in plaats van schaapjes tellen?
Dat mag, mits ik een foto van haar borsten krijg om op te fappen natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:07 schreef Techno het volgende:
Nee fappen op een foto van jouw billen natuurlijk.
virtueel groepsevenementquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heb je dan niet foto's van meerdere mannen nodig?
Geen vlees?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:16 schreef missbehavin het volgende:
Opgebakken aardappels met ui en knoflook
oe.. dat klinkt erg goed.. moet er alleen ff niet aan denken.. *burp* misselijkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:16 schreef missbehavin het volgende:
Opgebakken aardappels met ui en knoflook
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:19 schreef clevy het volgende:
[..]
oe.. dat klinkt erg goed.. moet er alleen ff niet aan denken.. *burp* misselijk
Neequote:
niet precies duidelijk.. denk kou gevat.. en oververmoeidquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:19 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]Een lotgenooot
Hoe kom jij misselijk?
Waar slaap je vannacht?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:20 schreef clevy het volgende:
[..]
niet precies duidelijk.. denk kou gevat.. en oververmoeid
ga je me een goed aanbod doen?quote:
Ik heb een heerlijk bed en wil jou best warm houden vannachtquote:
Nou clevy..... grijp je kans!!!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:25 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Ik heb een heerlijk bed en wil jou best warm houden vannacht
quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:25 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Ik heb een heerlijk bed en wil jou best warm houden vannacht
Ik welquote:
Reality bites huh?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja wat? Hoe makkelijk wil je ze krijgen tegenwoordig?
Tsss gewoon een vrouw met een normale eetlust. Het is ook nooit goed bij jullie mannen hequote:
quote:
Bedoel het ook niet negatiefquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:28 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Tsss gewoon een vrouw met een normale eetlust. Het is ook nooit goed bij jullie mannen he
ui zit vol vitamine c (ascorbinezuur) en knoflook is goed voor de doorbloeding.. kei gezond dusquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
4 kleine opgebakken aardappels en 1 uit. Plus 4 boterhammen vandaag. Zeikerd
Vergeet de zaanse mayo nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:30 schreef clevy het volgende:
[..]
ui zit vol vitamine c (ascorbinezuur) en knoflook is goed voor de doorbloeding.. kei gezond dus
Hap hapquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
4 kleine opgebakken aardappels en 1 uit. Plus 4 boterhammen vandaag. Zeikerd
quote:
das eieren.. goed voor de eiwit bouwstoffenquote:
Och ik hou sowieso van mayo. Maar alleen echte, 80%quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zaanse Mayo!!!
De enige lekkerste mayo die er is!!
Wees blij, dan bleef er niks van over!quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:36 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Wees blij, dan bleef er niks van over!
sorry
met sabbelen kun je ook veel slijtage veroorzakenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:36 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
sorry
Waar blijft niks van over?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:36 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
sorry
Oeh, ken ik nietquote:
quote:
owjee.. ik ook.. het zal toch niet besmettelijk zijn?quote:
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:40 schreef clevy het volgende:
[..]
owjee.. ik ook.. het zal toch niet besmettelijk zijn?
nou.. mag dat ook met een besmet vrouwmens?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Uit voorzorg moeten we in quarantine denk ik
Dat is zelfs aan te radenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:45 schreef clevy het volgende:
[..]
nou.. mag dat ook met een besmet vrouwmens?
dan is het niet zo erg om besmet te zijn.quote:
Waar smaakt het naar dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze hebben ook normal en mediumerg lekker
Heb die volgens mij nog nooit ergens gezienquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze hebben ook normal en mediumerg lekker
M&M zit in het buitenland hequote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb die volgens mij nog nooit ergens gezien
Hangover 2 gezien?quote:
ik heb geen Limburgs accentquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Limburg is wel leuk, alleen dat accent is stom
Heb hem zondag al gezienquote:
Wat heb je dan voor accent?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb geen Limburgs accentben van oosprong een Fries maar heb ook geen Fries accent
Geenquote:
vlekkeloos vloeibaar ABN.. make that the cat wisequote:
Boerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb geen Limburgs accentben van oosprong een Fries maar heb ook geen Fries accent
Ik praat redelijk accentloos geloof ikquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:11 schreef clevy het volgende:
[..]
vlekkeloos vloeibaar ABN.. make that the cat wise
dan hedde gij da heul goe onder controluh.. ik he' da zomoar nie in de pinken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik praat redelijk accentloos geloof ik
Voordeel van op diverse plekken gewoond hebben denk ikquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:14 schreef clevy het volgende:
[..]
dan hedde gij da heul goe onder controluh.. ik he' da zomoar nie in de pinken.
Bevestiging vanuit het Westen!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mengelmoes van allerlei accenten?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voordeel van op diverse plekken gewoond hebben denk ik
Je hebt niet echt een accent neequote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ach.. wat is een accent.. beetje dialect, beetje leenwoorden uit allerlei streken en dingen die je overneemt van vrienden, familie en bekenden.. taal is flexibelquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:17 schreef missbehavin het volgende:
En tja, mijn vader's accent heb ik sowieso niet he
Het is een buitenlanderquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:19 schreef clevy het volgende:
[..]
ach.. wat is een accent.. beetje dialect, beetje leenwoorden uit allerlei streken en dingen die je overneemt van vrienden, familie en bekenden.. taal is flexibel
ik ben een brabander.. nix mis mee schatquote:
Ik zeg ook niet dat er iets mis mee is. Mijn papa rocksquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:20 schreef clevy het volgende:
[..]
ik ben een brabander.. nix mis mee schat
Beter dan weer over tieten... Ow wacht...quote:
Wrijf het er maar weer inquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter dan weer over tieten... Ow wacht...
Soms is het wel klote, woorden die hier heel normaal zijn maar die verder niemand kent enzoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:19 schreef clevy het volgende:
[..]
ach.. wat is een accent.. beetje dialect, beetje leenwoorden uit allerlei streken en dingen die je overneemt van vrienden, familie en bekenden.. taal is flexibel
En soms is het gewoon grappig, als paps vloekend 'God heilige maria' wil zeggen, maar er 'God geile maria' uit komtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Soms is het wel klote, woorden die hier heel normaal zijn maar die verder niemand kent enzo
Heb jij eigenlijk nog een kicken achternaam?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er iets mis mee is. Mijn papa rocks
Geen idee of dat in de disclaimer van google staatquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We mogen het er niet eens over hebben, laat staan ze inwrijven
ja.. door schade en schande leert men.. ik zei vandaag ook dat ik "een half uur had staan schilderen in de apotheek" .. ik moest wachten op m'n pillen.. blijkbaar is dat een uitdrukking die in de familie normaal is maar anderen kennen t niet.. ik bedoelde ongeduldig staan wachten..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Soms is het wel klote, woorden die hier heel normaal zijn maar die verder niemand kent enzo
samequote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet zo een waar je je nek over breekt ofzo. Een hele zonnige, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk nog een kicken achternaam?
Dat heeft niks met accent te maken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En soms is het gewoon grappig, als paps vloekend 'God heilige maria' wil zeggen, maar er 'God geile maria' uit komt
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heeft niks met accent te maken.
Die is gewoon botergeil dan
Hier kunnen producten overstuur gaan, huppel heeft me flink belachelijk gemaakt toen ik dat zeiquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:24 schreef clevy het volgende:
[..]
ja.. door schade en schande leert men.. ik zei vandaag ook dat ik "een half uur had staan schilderen in de apotheek" .. ik moest wachten op m'n pillen.. blijkbaar is dat een uitdrukking die in de familie normaal is maar anderen kennen t niet.. ik bedoelde ongeduldig staan wachten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |