SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amsterdam Zuidoost - Arnhem 57 minuten.... 92,8kmquote:
Leuk theoretische kennis.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Amsterdam Zuidoost - Arnhem 57 minuten.... 92,8km
En vergeet de bal niet hequote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja dat is wel de basis van het spel ja.
Vaak genoegquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leuk theoretische kennis.![]()
Zelf wel eens structureel gereden?
nou en, psv doet niks, feyenoord doet niks, en zonder theo doet twente ook niks meer...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ga toch echt lachen als ie volledig uit vorm raakt ivm heimwee
Dan weet je dat je liegt en mooi weer aan het spelen bent.quote:
Ik zeg ook nergens dat je het op en neer in 1 uur redtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
En nog altijd 2 uur kwijt dus met heen en weer en je gaat het niet redden.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan weet je dat je liegt en mooi weer aan het spelen bent.
Of jij gaat altijd op maandagnacht om 04.00
Wat een zelfoverschatting weer.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
nou en, psv doet niks, feyenoord doet niks, en zonder theo doet twente ook niks meer...
Wij worden kampioen op onze sloffen
Helikopterquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
En nog altijd 2 uur kwijt dus met heen en weer en je gaat het niet redden.
is nog steeds de euforie van eindelijk weer eens ietsquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat een zelfoverschatting weer.
Transferperiode duurt nog even he
En Rotterdam is de ontslag ronde begonnen. De leegloop (wijnaldum, Fer, etc) begint volgende week.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
nou en, psv doet niks, feyenoord doet niks, en zonder theo doet twente ook niks meer...
Wij worden kampioen op onze sloffen
Waar wil je het over hebben dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik begrijp t wel, jullie willen geen vrouwen hier.
NEEEEEE!!! Vraag dat nou niet!!!!quote:
Schoenen mag ook! Ik ben nog steeds op zoek naar mooie nude pumps.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
NEEEEEE!!! Vraag dat nou niet!!!!
Nu willen ze het over koters hebben.....
Opgelostquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schoenen mag ook! Ik ben nog steeds op zoek naar mooie nude pumps.
Maar nog geen mooie gevonden dusquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schoenen mag ook! Ik ben nog steeds op zoek naar mooie nude pumps.
Ik ben wel een vrouw jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mooi was je criterium. Ik ga aan het werk en daarna ga je opeens de voorwaarde aanpassen.
PVDAquote:De Partij van de Arbeid heeft per ongeluk een wetsvoorstel van de SGP gesteund dat netneutraliteit inperkt. Het is nog onduidelijk of de fout kan worden gecorrigeerd. Dinsdag stemde de Tweede Kamer over netneutraliteit.
Uit een helicopter gooien!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
PVDA.
Kan iemand die breinlozen even uit hun lijden verlossen?.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:14 schreef HeatWave het volgende:
PVDA.
Hoe kun je nu per ongeluk een wetsvoorstel steunenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
PVDA.
Een PVDAér kan alles (fout doen)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kun je nu per ongeluk een wetsvoorstel steunen
In rood zijn ze wel tofquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je wilde wat goedkoper. Niet snel te vreden.
Onderstaande vrouwen wilde ze wel even showen
[ afbeelding ]
Ze moeten x keer stemmen achter elkaar. Nummertje verwisselen en je bent er.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kun je nu per ongeluk een wetsvoorstel steunen
Zeker door de vrouw er in.quote:
Sex mag niet meer op fokquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Haar, kleren, sex, het nieuws... alles beter dan voetbal.
Laatst was er in het nieuws dat voetballers met kort haar over het algemeen beter seks hebben.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Haar, kleren, sex, het nieuws... alles beter dan voetbal.
Jawel. Ik vind 't model ook leuk, maar het lakleer niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker door de vrouw er in.![]()
Je bent toch een vrouw? Je kan toch wel door een kleurtje heen kijken?
ik wil ook wel weer nieuwe schoenen voor bij mn nieuwe jurkjequote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker door de vrouw er in.![]()
Je bent toch een vrouw? Je kan toch wel door een kleurtje heen kijken?
Dat moest ik allemaal halen uit:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Ik vind 't model ook leuk, maar het lakleer niet.
Je bent bekend met het fenomeen "vrouw"?quote:
Alsjeblieftquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik wil ook wel weer nieuwe schoenen voor bij mn nieuwe jurkje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |