Als 1 van die 2 een launch title wordt, koop ik de Wii U op de eerste dag. Anders wacht ik wel even.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:41 schreef w0nderboi het volgende:
Ben benieuwd op de komende e3 naar de aangekondigde nieuwe mario game voor de Wii u en heb nu al zin in de nieuwe Pikmin.
Oww, kan ookquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:16 schreef speknek het volgende:
Is geen wii u exclusive toch? Alleen de extras.
Samenvatting? Want in het artikel staat niets en ik ga niet talloze forumpagina's doorlezenquote:
Die 2de pagina is wel tof met de specs van alle voorgaande Nintendo console'squote:Op woensdag 2 mei 2012 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Samenvatting? Want in het artikel staat niets en ik ga niet talloze forumpagina's doorlezen
All aboard!!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:33 schreef Aether het volgende:
[ http://img4.imageshack.us/img4/2733/basettachargerwiiu.png (copy/paste deze link) ]
http://m.neogaf.com/showthread.php?p=37526306#post37526306
PC-gamers die over een console praten. M.a.w. het gaat over megahertz, shaders en DirectX-versies in plaats van over gameplay.quote:
Niet interessant dusquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:53 schreef chibibo het volgende:
[..]
PC-gamers die over een console praten. M.a.w. het gaat over megahertz, shaders en DirectX-versies in plaats van over gameplay.
Ik zie een Monolith Soft. project staan.quote:
Dat zou inderdaad wel goed werken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:37 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik zie een Monolith Soft. project staan.
Een Baten Kaitos i.c.m. met het touchscreen zou echt geweldig werken.
Grafisch zag het er niet uit en de VA was om te huilen, dat klopt,maar de soundtrack vind ik een van de beste op de GC, de gameplay was erg verslavend (eerste JRPG waar de random encounters me niet te strot uitkwamen) en het verhaal was redelijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel goed werken.
Wel jammer dat het origineel zo slecht oud geworden is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |