Two Tribesquote:
Trailer? Welke? Waarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rayman is exclusief. Ik kan de trailer niet c/p vanaf mn telefoon maar je ziet het aan het einde
quote:
Ze willen eerst de 3DS XL en Mario 2 een kans geven, en dan alles richten op de Wii U. Ik weet niet of het slim is. Ben wel benieuwd of er net zoveel chaos gaat zijn als destijds met de Wii.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:09 schreef Aether het volgende:
Had het idee dat er bij de DS, 3DS en Wii meer info beschikbaar was de laatste maanden.
Verwacht het niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:12 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ze willen eerst de 3DS XL en Mario 2 een kans geven, en dan alles richten op de Wii U. Ik weet niet of het slim is. Ben wel benieuwd of er net zoveel chaos gaat zijn als destijds met de Wii.
Was ook een Engelse site die het meldde, ik zal ff zoekenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het frappant dat zij de enige zijn die dat melden? Maar goed, 13 sept is bijna dus dat zou mooi zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |