SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
..![]()
Geef ik je een keer de kans om te openen, grijp je m nietquote:
hahah ik heb m afgestaan, omdat ik inspiratieloos was. En bovendien zou ik het niet eens in de gaten hebben gehad als ik er niet op geattendeerd werdquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Geef ik je een keer de kans om te openen, grijp je m niet!
Ja. Ik had haar nog wel een DM gestuurd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Geef ik je een keer de kans om te openen, grijp je m niet!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:10 schreef maen het volgende:
ik vind het lief dat jullie zo aan me denken!
en nu ga ik even werken. of beter gezegd, koffie drinken
Kom maar halenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Koffie drinken is altijd goed. Mag ik ook een kop?
Werk ze...
Ik zat er op het laatst van verschillende tentamenperiodes altijd aardig doorheen. Op een gegeven moment wat het gewoonweg op.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:59 schreef .ZilveR. het volgende:
Schatjes
Het collegejaar zit er gelukkig bijna op, laatste dingen afronden en dan rust
Ja, een raam moeten ingooien om binnen te komen en terwijl je naar binnenkruipt aangevallen worden door een grote groep wespen....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:45 schreef Argo het volgende:
Hallo, wat een dag, de deur buitengegaan met de verkeerde sleutel, omdat de klippen nog op de achterdeur zaten. Kwam ik niet binnen, en om het af te maken een wespen nest in mijn tuin! Kan het nog erger ?
De rek is er nu idd een beetje uit, kan het nog net opbrengenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zat er op het laatst van verschillende tentamenperiodes altijd aardig doorheen. Op een gegeven moment wat het gewoonweg op.
Geen tentamens meer?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:36 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
De rek is er nu idd een beetje uit, kan het nog net opbrengen
Neen op mijn zus gewacht die om 6 uur klaar was met werken! Maar ondertussen zit ik wel met een wespen plaag! En ze zitten in zon hol in de grond. Ik moet ze dan ook laten zien dat indringen op mijn terrein niet ongestraft gaat!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:11 schreef Frishe het volgende:
[..]
Ja, een raam moeten ingooien om binnen te komen en terwijl je naar binnenkruipt aangevallen worden door een grote groep wespen....
Maare kut voor je.... Had je je verslapen?
Dat wordt een imker bellen die de hele riedel komt ophalen, of een ongediertebestrijder het nest in brand laten zetten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Neen op mijn zus gewacht die om 6 uur klaar was met werken! Maar ondertussen zit ik wel met een wespen plaag! En ze zitten in zon hol in de grond. Ik moet ze dan ook laten zien dat indringen op mijn terrein niet ongestraft gaat!
Normaal zou ik dat holletje in plassen, maar ik ben erg bang dat ze mijn plasser aanvallen!
Het zit onder de grond, dus dat is nogal een probleem. Ik heb er ook iets overheen gelegd, ze kunnen nu nog naar binnen en ook naar buiten. Maar op zijn minste kunnen ze niet met grote aantallen. Ik zal dan ook vanavond kijken of die beesten slapen en het helemaal afdekken. Met grof geschut.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat wordt een imker bellen die de hele riedel komt ophalen, of een ongediertebestrijder het nest in brand laten zetten.
Ook onder de grond wordt het in brand gezet. Gewoon even een professional bellen morgen, dat helpt je een hoop problemen te voorkomen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:02 schreef Argo het volgende:
[..]
Het zit onder de grond, dus dat is nogal een probleem. Ik heb er ook iets overheen gelegd, ze kunnen nu nog naar binnen en ook naar buiten. Maar op zijn minste kunnen ze niet met grote aantallen. Ik zal dan ook vanavond kijken of die beesten slapen en het helemaal afdekken. Met grof geschut.
Via: http://asp05.asperience.n(...)CD85C1257421005D9CFDquote:Stop nooit de opening van het nest dicht! De kans is groot dat de wespen via een nieuwe uitgang naar binnen vliegen.
Ik heb het half dicht gemaakt, ze kunnen erdoor maar niet in grote getallen, dit heb ik dan ook gedaan voor als ik het ga bestrijden ik dat kan doen vanuit die kleine opening, en niet van alle kanten word gestoken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
En deze even:
[..]
Via: http://asp05.asperience.n(...)CD85C1257421005D9CFD
Succes ermee in ieder geval. Toch zou ik iemand laten komen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb het half dicht gemaakt, ze kunnen erdoor maar niet in grote getallen, dit heb ik dan ook gedaan voor als ik het ga bestrijden ik dat kan doen vanuit die kleine opening, en niet van alle kanten word gestoken.
Waar is je UI?..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:11 schreef Frishe het volgende:
[..]
Ja, een raam moeten ingooien om binnen te komen en terwijl je naar binnenkruipt aangevallen worden door een grote groep wespen....
Maare kut voor je.... Had je je verslapen?
Dat sowieso alleen 40-100 euro is duur, en mijn ouders zijn op vakantie.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Succes ermee in ieder geval. Toch zou ik iemand laten komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |