SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
..![]()
Geef ik je een keer de kans om te openen, grijp je m nietquote:
hahah ik heb m afgestaan, omdat ik inspiratieloos was. En bovendien zou ik het niet eens in de gaten hebben gehad als ik er niet op geattendeerd werdquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Geef ik je een keer de kans om te openen, grijp je m niet!
Ja. Ik had haar nog wel een DM gestuurd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Geef ik je een keer de kans om te openen, grijp je m niet!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:10 schreef maen het volgende:
ik vind het lief dat jullie zo aan me denken!
en nu ga ik even werken. of beter gezegd, koffie drinken
Kom maar halenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Koffie drinken is altijd goed. Mag ik ook een kop?
Werk ze...
Ik zat er op het laatst van verschillende tentamenperiodes altijd aardig doorheen. Op een gegeven moment wat het gewoonweg op.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:59 schreef .ZilveR. het volgende:
Schatjes
Het collegejaar zit er gelukkig bijna op, laatste dingen afronden en dan rust
Ja, een raam moeten ingooien om binnen te komen en terwijl je naar binnenkruipt aangevallen worden door een grote groep wespen....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:45 schreef Argo het volgende:
Hallo, wat een dag, de deur buitengegaan met de verkeerde sleutel, omdat de klippen nog op de achterdeur zaten. Kwam ik niet binnen, en om het af te maken een wespen nest in mijn tuin! Kan het nog erger ?
De rek is er nu idd een beetje uit, kan het nog net opbrengenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zat er op het laatst van verschillende tentamenperiodes altijd aardig doorheen. Op een gegeven moment wat het gewoonweg op.
Geen tentamens meer?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:36 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
De rek is er nu idd een beetje uit, kan het nog net opbrengen
Neen op mijn zus gewacht die om 6 uur klaar was met werken! Maar ondertussen zit ik wel met een wespen plaag! En ze zitten in zon hol in de grond. Ik moet ze dan ook laten zien dat indringen op mijn terrein niet ongestraft gaat!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:11 schreef Frishe het volgende:
[..]
Ja, een raam moeten ingooien om binnen te komen en terwijl je naar binnenkruipt aangevallen worden door een grote groep wespen....
Maare kut voor je.... Had je je verslapen?
Dat wordt een imker bellen die de hele riedel komt ophalen, of een ongediertebestrijder het nest in brand laten zetten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Neen op mijn zus gewacht die om 6 uur klaar was met werken! Maar ondertussen zit ik wel met een wespen plaag! En ze zitten in zon hol in de grond. Ik moet ze dan ook laten zien dat indringen op mijn terrein niet ongestraft gaat!
Normaal zou ik dat holletje in plassen, maar ik ben erg bang dat ze mijn plasser aanvallen!
Het zit onder de grond, dus dat is nogal een probleem. Ik heb er ook iets overheen gelegd, ze kunnen nu nog naar binnen en ook naar buiten. Maar op zijn minste kunnen ze niet met grote aantallen. Ik zal dan ook vanavond kijken of die beesten slapen en het helemaal afdekken. Met grof geschut.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat wordt een imker bellen die de hele riedel komt ophalen, of een ongediertebestrijder het nest in brand laten zetten.
Ook onder de grond wordt het in brand gezet. Gewoon even een professional bellen morgen, dat helpt je een hoop problemen te voorkomen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:02 schreef Argo het volgende:
[..]
Het zit onder de grond, dus dat is nogal een probleem. Ik heb er ook iets overheen gelegd, ze kunnen nu nog naar binnen en ook naar buiten. Maar op zijn minste kunnen ze niet met grote aantallen. Ik zal dan ook vanavond kijken of die beesten slapen en het helemaal afdekken. Met grof geschut.
Via: http://asp05.asperience.n(...)CD85C1257421005D9CFDquote:Stop nooit de opening van het nest dicht! De kans is groot dat de wespen via een nieuwe uitgang naar binnen vliegen.
Ik heb het half dicht gemaakt, ze kunnen erdoor maar niet in grote getallen, dit heb ik dan ook gedaan voor als ik het ga bestrijden ik dat kan doen vanuit die kleine opening, en niet van alle kanten word gestoken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
En deze even:
[..]
Via: http://asp05.asperience.n(...)CD85C1257421005D9CFD
Succes ermee in ieder geval. Toch zou ik iemand laten komen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb het half dicht gemaakt, ze kunnen erdoor maar niet in grote getallen, dit heb ik dan ook gedaan voor als ik het ga bestrijden ik dat kan doen vanuit die kleine opening, en niet van alle kanten word gestoken.
Waar is je UI?..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:11 schreef Frishe het volgende:
[..]
Ja, een raam moeten ingooien om binnen te komen en terwijl je naar binnenkruipt aangevallen worden door een grote groep wespen....
Maare kut voor je.... Had je je verslapen?
Dat sowieso alleen 40-100 euro is duur, en mijn ouders zijn op vakantie.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Succes ermee in ieder geval. Toch zou ik iemand laten komen.
Is dat niet gevaarlijk ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:12 schreef nattermann het volgende:
Gewoon wat theedoeken door wasbenzine halen, met een stok in het gat stoppen en de fik d'r in
Tegen de tijd dat ik daar ben is het alleen geen koffietijd meer, maar tijd voor iets sterkersquote:
Lol, sucks maja hoe ga ik die beesten dan kapot maken!quote:
En filmen, voor de weblogquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het lijkt me wel humor anders... Gewoon een brandblussertje bij de hand en gaan met die banaan.
We komen wel kijken met een biertje en wat popcorn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:25 schreef Argo het volgende:
Lekker zijn jullie mij aan mijn lot overlaten. Maar ik zal wespenpoeder halen en ze afmaken. Dit is oorlog!
Ja dat trekt die beesten juist aan! Alhoewel dat biertje geen slecht idee is, ik was laatst al vergeten er een koud te leggen ik bedank je dan ook voor de herinnering.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
We komen wel kijken met een biertje en wat popcorn.
Ondanks dat ik dat niet drink en niet eet...
ik heb vieux hierquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik daar ben is het alleen geen koffietijd meer, maar tijd voor iets sterkers...
Maar eentje koud leggen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja dat trekt die beesten juist aan! Alhoewel dat biertje geen slecht idee is, ik was laatst al vergeten er een koud te leggen ik bedank je dan ook voor de herinnering.
Vieux....Omaatje!quote:
Enjoy. Ik moet weer wachten tot september voordat ik vakantie heb.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:26 schreef Gezicht het volgende:
Boh gek nog iets meer dan een week en dan ein-de-lijk vakantie. Nu alleen nog hopen dat het weer nog meewerkt.
hier nog zo eentje!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Enjoy. Ik moet weer wachten tot september voordat ik vakantie heb.
Dat betekent dat ik niet ervoor uit kan komen dat ik er meer dan 1 drink, want dan gaat mijn zus huilie huilie.quote:
:squote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik niet ervoor uit kan komen dat ik er meer dan 1 drink, want dan gaat mijn zus huilie huilie.
Ja alleen thuis zitten met mijn zus valt niet mee, das klaag, klaag, klaag. Ze heeft hooguit 4 x gekookt terwijl mijn ouders weg zijn, en dan nog klagen als ze een keer moet koken. En tja ik zelf ik kook niet. Omdat ik de laatste tijd toch geen honger heb en zelfs pannenkoeken mislukken mij!quote:
da's juist een goede reden om te oefenenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja alleen thuis zitten met mijn zus valt niet mee, das klaag, klaag, klaag. Ze heeft hooguit 4 x gekookt terwijl mijn ouders weg zijn, en dan nog klagen als ze een keer moet koken. En tja ik zelf ik kook niet. Omdat ik de laatste tijd toch geen honger heb en zelfs pannenkoeken mislukken mij!
Ik oefen dan ook, maar mijn zus vind pannenkoeken niet, en zanikt al als ze aan tafel komt. En dan zo ''geen zin om af te wassen'' en dan springt ze gelijk op om eraan te beginnen, dus heb ik maar gezegd dat ik wel deed afwassen en haar liever boven had zodat ik dat gemekker niet hoef aan te horen. Wat prima werkte!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:36 schreef maen het volgende:
[..]
da's juist een goede reden om te oefenenals je toch geen honger hebt maakt het niet uit als het mislukt
neequote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik oefen dan ook, maar mijn zus vind pannenkoeken niet, en zanikt al als ze aan tafel komt. En dan zo ''geen zin om af te wassen'' en dan springt ze gelijk op om eraan te beginnen, dus heb ik maar gezegd dat ik wel deed afwassen en haar liever boven had zodat ik dat gemekker niet hoef aan te horen. Wat prima werkte!
Maja nu is mijn vraag ook, zijn alle vrouwmenschen zo ?
nouja als je ons "vrouwmenschen" noemt, geef ik je niet veel kansquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:44 schreef Argo het volgende:
[..]
Gelukkig, dan hoef ik als laatste redmiddel toch geen homo te worden. :p
*opgelucht*
Sorry, mijn excuses, normaal gebruik ik den ook de term ''dames'' maar fok heeft slechte invloeden op mij. Maar ik bied mijn excuses bij deze aan mevrouw.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:45 schreef maen het volgende:
[..]
nouja als je ons "vrouwmenschen" noemt, geef ik je niet veel kanskun je beter nu al switchen
whahah wat een slechte smoesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Sorry, mijn excuses, normaal gebruik ik den ook de term ''dames'' maar fok heeft slechte invloeden op mij. Maar ik bied mijn excuses bij deze aan mevrouw.![]()
![]()
Maar ik ben blij dat er nog hoop is voor de jonge tedere god. Ik bedoel Argo.
Ik ga binnenkort naar London toe. Daarna Lowlands en dat was de vakantie wel zo'n beetje.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:26 schreef Gezicht het volgende:
Boh gek nog iets meer dan een week en dan ein-de-lijk vakantie. Nu alleen nog hopen dat het weer nog meewerkt.
Dit is fok, niks slechte excuses. En dank u voor het accepteren ervan. Het is best ironisch, ik kwam hier met de intentie om me als een gentleman te gedragen en geen slechte smoesjes te maken. En voor ik het weet heeft Fok me beïnvloed tot iets anders! Het is mijn zwakte, ik zal meer lezen en inzichten verkrijgen hoe ik mezelf weer terug krijg als de gentleman!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:51 schreef maen het volgende:
[..]
whahah wat een slechte smoes
maar ik accepteer je excuses
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik niet ervoor uit kan komen dat ik er meer dan 1 drink, want dan gaat mijn zus huilie huilie.
Lekker geslapen?quote:
Nog niet gekeken, ik denk zelfs dat ik ze een gunst bewezen heb door dot hol een beetje half dicht te maken. Want ze hebben geen regen aanvallen gekregen de krengen. Ik moet dan ook eens later de dag bellen, over die wespen. Eens kijken wat gedaan moet worden. Mijn ouders mailen gewoon niks terug.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je ongewenste huisdieren vandaag?
En dat gaat vaak mis. =pquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:18 schreef MPG het volgende:
Gewoon, de fik erin. Wat spiritus, lucifer, en gaan.
Ja, precies. Niet geschoten is altijd mis, wie niet waagt die blijft maagd, en meer van dat soort spreekwoordelijke clichésquote:
Goed bezigquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:44 schreef maen het volgende:
Boekje 1 is bij de drukker! Nu snel aan boekje 2 verder
Nergens, zo speciaal is het nietquote:
Je weet maar nooit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:47 schreef maen het volgende:
[..]
Nergens, zo speciaal is het nietbovendien zou je er niets aan vinden, er staat niets in wat jij zou kennen
Ik weet dat anders vrij zekerquote:
Klopt maar wagen betekent niet dat je, je rationeel denkvermogen moet verliezen dunkt me.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, precies. Niet geschoten is altijd mis, wie niet waagt die blijft maagd, en meer van dat soort spreekwoordelijke clichés.
Dat maken we zelf wel uit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:47 schreef maen het volgende:
[..]
Nergens, zo speciaal is het nietbovendien zou je er niets aan vinden, er staat niets in wat jij zou kennen
42 is een mooiere pagina...quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet dat anders vrij zeker.
Alhoewel... Pagina 13, bijvoorbeeld...
Elke pagina is mooi, zolang die geschreven word, met veel dedicatie, kracht, en kennis! Maar ik zou het boekje niet kunnen lezen, omdat ik nog op ruige schatting, in totaal zon 3000-4000 pagina's moet lezen aan boeken die ik al heb.quote:
het zijn er maar 28quote:
De tekst is zo helder dat die titel er helemaal niet bij hoeftquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:05 schreef maen het volgende:
[..]
het zijn er maar 28
en op pagina 13 staat de Arretjescake! al zie ik nu dat ik er geen titel bijgezet heb :s
die moet wel bekend zijn bij jullie ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:08 schreef MPG het volgende:
[..]
De tekst is zo helder dat die titel er helemaal niet bij hoeft![]()
...
voor jullie wel ja! Maar de Wageningers kenden het fenomeen niet, dus die zullen het zich afvragen... maar de cake staat wel ergens anders vernoemd, komt wel goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je meteen wie het boekje wel braaf helemaal leestquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:09 schreef maen het volgende:
[..]
voor jullie wel ja! Maar de Wageningers kenden het fenomeen niet, dus die zullen het zich afvragen... maar de cake staat wel ergens anders vernoemd, komt wel goed!
quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:08 schreef MPG het volgende:
[..]
De tekst is zo helder dat die titel er helemaal niet bij hoeft![]()
...
Een titel is niet altijd noodzakelijk, vooral niet in een boekje, wat in kleine kring word uitgedeeld en iedereen wel weet waar het over gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dat is dus hier niet het gevalquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:11 schreef Argo het volgende:
[..]
Een titel is niet altijd noodzakelijk, vooral niet in een boekje, wat in kleine kring word uitgedeeld en iedereen wel weet waar het over gaat.
hahah true!quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet je meteen wie het boekje wel braaf helemaal leest.
Foutjes zijn inderdaad menselijk, hierover zou ik een lange theorie kunnen schrijven, voor de geïnteresseerde maar ben bang dat, dat er niet veel gaan zijn...quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:11 schreef maen het volgende:
[..]
maar dat is dus hier niet het geval
ach foutjes zijn menselijk
ik was al overtuigd ervan, dus voor mij hoeft het niet...quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Foutjes zijn inderdaad menselijk, hierover zou ik een lange theorie kunnen schrijven, voor de geïnteresseerde maar ben bang dat, dat er niet veel gaan zijn...
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:15 schreef maen het volgende:
[..]
ik was al overtuigd ervan, dus voor mij hoeft het niet...
quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:15 schreef maen het volgende:
[..]
ik was al overtuigd ervan, dus voor mij hoeft het niet...
Dan zal ik ook niet gaan drammen erover en bespaar ik jullie dat.quote:
bedankt~!quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:17 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Dan zal ik ook niet gaan drammen erover en bespaar ik jullie dat.
Ik zal die theorie dan ook bewaren om mijn zus aan tafel lastig te vallen, mocht ze weer klaag, klaag modus inzetten. Ik wil jullie er verder wel vriendelijk op te attenderen, mocht ik nooit terug keren en de wespen mij overwinnen, dan hoop ik dat op zijn minst ik een vermelding krijg in dit topic, en iedere die volgt in de op.quote:
jij hebt wel een hoge dunk van jezelf he?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:22 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik zal die theorie dan ook bewaren om mijn zus aan tafel lastig te vallen, mocht ze weer klaag, klaag modus inzetten. Ik wil jullie er verder wel vriendelijk op te attenderen, mocht ik nooit terug keren en de wespen mij overwinnen, dan hoop ik dat op zijn minst ik een vermelding krijg in dit topic, en iedere die volgt in de op.
Maar mocht ik overwinnen zal ik zeer zeker een triomftocht houden!
Dat brengt me tot mijn tweede theorie, waarom zou jezelf laag in schatten ? Want zoiets als hoge dunk bestaat niet, er zijn geen meetwaarden om mee te werken. Voorheen was Argo onzeker en wist hij het niet. Maar toen Argo erachter kwam, dat er geen regels zijn. En dat je zeker moet zijn van jezelf.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:25 schreef maen het volgende:
[..]
jij hebt wel een hoge dunk van jezelf he?
Dit zal een raadsel zijn, maar wie weet krijgen we antwoorden. :pquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
Misschien heb ik iets gemist, maar wat zijn maen en MPG van elkaar?
Want blijkbaar kent MPG het boekje van maen...
Zusjes.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:22 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik zal die theorie dan ook bewaren om mijn zus aan tafel lastig te vallen, mocht ze weer klaag, klaag modus inzetten. Ik wil jullie er verder wel vriendelijk op te attenderen, mocht ik nooit terug keren en de wespen mij overwinnen, dan hoop ik dat op zijn minst ik een vermelding krijg in dit topic, en iedere die volgt in de op.
Maar mocht ik overwinnen zal ik zeer zeker een triomftocht houden!
zusjes zijn lief! Als ze klaar zijn met puberenquote:
eerste deel ga ik niet op inquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat brengt me tot mijn tweede theorie, waarom zou jezelf laag in schatten ? Want zoiets als hoge dunk bestaat niet, er zijn geen meetwaarden om mee te werken. Voorheen was Argo onzeker en wist hij het niet. Maar toen Argo erachter kwam, dat er geen regels zijn. En dat je zeker moet zijn van jezelf.
Deze inzichten heb ik dan ook verkregen door goed na te denken en wat te lezen, en weer na te denken over wat ik las. En toen ik eenmaal begon te lezen over Caesar en zijn 13de legioen, toen wist ik het, dat ik als dat legioen moest zijn. Ik kan me daar natuurlijk ook niet aan meten want nogmaals er zijn geen meetwaarden.
Dus ik heb als conclusie omdat ik er zelf nog niet uit ben, als volgt.
''Waarom jezelf lager zetten dan een ander, waarom niet gewoon jezelf in ere houden, en niet onder doen voor anderen!
[..]
Dit zal een raadsel zijn, maar wie weet krijgen we antwoorden. :p
Dat blijkt jaquote:
dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat blijkt ja...
Of ze zijn nu allemaal hartstikke teleurgesteld omdat hun wilde gedachten niet blijken te kloppen.
klinkt goed, nog plannen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:19 schreef nattermann het volgende:
Nog een middagdienst en dan een week vrij
Vrijdag t/m zondag naar Biddinghuizen, Defqon.1quote:
Das klote!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:12 schreef Tism het volgende:
Godver! Benzinetank van de Solex leeg, laatste 2,5 kilometer moeten fietsen..
Vermoeiend vooral..quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Das klote!
En ik heb met gekookt water, en anti wespenspray het nest aangevallen, met bivak muts, werkhandschoenen, en andere equipment. Ik heb ze dan ook hopelijk laten zien wie de baas is! Ik ben echter wel een stuk of 13 x gestoken.
Hmm vrouwen en insecten, ze raken al paniek als ze 10 wespen om het nest zien gaan, ze hebben me dan ook goed te pakken gehad. Ik kan maar een paar plekken tellen waar ik zie dat ik gestoken ben, maar ik voel het toch op meerdere plekken, maja ik hoop dat de onzin nu voorbij is. Want ik wil absoluut geen ronde 2!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:47 schreef Tism het volgende:
[..]
Vermoeiend vooral..![]()
Waarom heb je het je zus niet laten doen?..
Klinkt alsof jij het beter dan mij hebt gehad!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:51 schreef .ZilveR. het volgende:
Vandaag lekker niks gedaan, binnen gezeten![]()
Morgenmiddag uurtje naar school en daarna lekker even winkelen
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend <3quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:25 schreef huize het volgende:
Zo vandaag nog even een paar uurtjes werken en dan pak ik weekend!
Koffie, goed planquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:43 schreef nattermann het volgende:
Gauw ein tweede tas koffie, en dan wirke tot ellef oer.
* MPG schuift een bakkie die kant opquote:
Sta jij er goed opquote:
Mwa. Ik heb eigenlijk zaterdagmiddag pas weekend...quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:10 schreef Argo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, eigenlijk moeten we dit hoogtepunt met zijn allen vieren!
ik heb nog geprobeerd dat in het weekendprogramma op te nemen, helaas misluktquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwa. Ik heb eigenlijk zaterdagmiddag pas weekend...
Maargoed, morgenavond neem ik het er al van, lekker festivallen in Blerick:
http://zoksfestival.nl/index.php/programma
Vrijdag:
Zaterdag:
Dat is wel balen! Want het is écht de moeite waardquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:34 schreef maen het volgende:
[..]
ik heb nog geprobeerd dat in het weekendprogramma op te nemen, helaas mislukt
als er nou zondag ook nog wat te doen zou zijn was ik nog wel even langsgekomen
ja vond ik ook, maar de rest houdt er niet zo van dusja dan gaat het over.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is wel balen! Want het is écht de moeite waard.
Jammer dat er zondag niks meer is.
Ja, ik ookquote:
Ja, dat is meestal, dat is zeg maar de vervelende eigenschap van morgens, dat ze te vroeg zijnquote:
ik vind het best wel meevallenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat is meestal, dat is zeg maar de vervelende eigenschap van morgens, dat ze te vroeg zijn.
Ik ook, na een paar koppen koffiequote:
Fijn weekendquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:07 schreef maen het volgende:
en nu, is het weekend. Op naar Limburgtot zondag!
Veel plezier!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:35 schreef nattermann het volgende:
Onderweg naar Defqon, huisje in Biddinghuizen. Eerste pinten zijn al gekraakt
Hopelijk is het weer je gunstig gezind.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:35 schreef nattermann het volgende:
Veel plezier.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:35 schreef nattermann het volgende:
Wat heb je gisteravond uitgespookt danne?quote:
En waar moet de hond dan zitten?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:39 schreef vosss het volgende:
[TK] Subwooferkist met 2x Rockford Fosgate 10" woofers Series 1
Niemand een woofer kopen voor in de auto toevallig?
statums eind met collega'squote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat heb je gisteravond uitgespookt danne?
relaxt! niet op de camping?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:35 schreef nattermann het volgende:
hmm, te groot voor mijn kofferbakquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:39 schreef vosss het volgende:
[TK] Subwooferkist met 2x Rockford Fosgate 10" woofers Series 1
Niemand een woofer kopen voor in de auto toevallig?
Op de plek waar je vrouw normaal zit en die laat je dan thuisquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En waar moet de hond dan zitten?
Mwoah. Met de 10 Bose speakers heb ik al genoeg geluid.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Op de plek waar je vrouw normaal zit en die laat je dan thuis
Operatie?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:51 schreef sproetjes het volgende:
ik ga de eerste 2 weken van augustus naar TURKIJE![]()
jammer genoeg word ik de 3e week van juli wel eerst geopereerd
Dat nasty verhaal over mn keel laatst meegekregen? Ik mag 14 juli een nacht in t ziekenhuis van roermond verblijven omdat dat stukje amandel er toch uit moet en maar blijft ontsteken...quote:
Vooral in de zuidelijke regionen van Limburg wordt het lastig.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:52 schreef maen het volgende:
zo, dat wass me het weekendje wel!![]()
Limburg is goed bevallen bij mn Wageningse vriendjes, alleen de taal hadden ze wat moeite mee
zo ver zijn we niet geweest, dat durfde ik nog niet met ze aanquote:Op zondag 26 juni 2011 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooral in de zuidelijke regionen van Limburg wordt het lastig.
Ik niet helemaal. Hoest mijn longen praktisch uit mijn lijf. Gaat lachen worden met het weer van morgen en overmorgen.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:31 schreef nattermann het volgende:
En we zijn weer terug in het land van de levenden
Was het leuk?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:31 schreef nattermann het volgende:
Oei, dat klinkt niet goed.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik niet helemaal. Hoest mijn longen praktisch uit mijn lijf. Gaat lachen worden met het weer van morgen en overmorgen.
Meesterlijk feestje weerquote:
Ik ben jaloersquote:Op zondag 26 juni 2011 21:49 schreef nattermann het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt niet goed.
[..]
Meesterlijk feestje weer![]()
[ afbeelding ]
Terugkerende kwaal helaas. Nu even beetje rustig aan zien te doen, maar als het 30+ graden is dan is rustig aan doen niet zo'n grote opgave.quote:
Goed plan. Ik duik er vandaag ook maar eens ruim voor tweeën inquote:Op maandag 27 juni 2011 00:05 schreef maen het volgende:
slapen! wordt tijd om mijn ritme weer eens 'normaal' te krijgen, nog anderhalve week tot mijn herkansing...
Misschien is dit wel leuk voor je: http://lsdb.nl/list/event/36341.htmlquote:Op zondag 26 juni 2011 20:31 schreef nattermann het volgende:
Kijkquote:Op maandag 27 juni 2011 08:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Misschien is dit wel leuk voor je: http://lsdb.nl/list/event/36341.html
Kun je nog wat nagenieten.
Goeiemorgen.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:21 schreef nattermann het volgende:
[..]
KijkDankje. Even wat binnentrekken
Goeiemorgen trouwens
quote:Op maandag 27 juni 2011 10:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Vooral noisecontrollers is
Al echte spray gehadquote:Op maandag 27 juni 2011 17:15 schreef sproetjes het volgende:
Zo bizar dat ik nog maar een kleine 2,5e week school heb!wat een weer vandaag zeg. Ideaal om te kloojen met oefenspray
Dat klinkt al net zo goed als die spontane BBQ die ik zondag hadquote:
echt niet, dit was beter!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat klinkt al net zo goed als die spontane BBQ die ik zondag had![]()
Zomer![]()
Niet!quote:
Ik kan met deze temperatuur anders prima bij een zwembad liggen, koud pilske onder handbereik, af en toe effe dat water in...quote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:51 schreef maen het volgende:
het is uberhaupt te warm voor alles dat verplicht is dan
Wegens de afwezigheid van 2 colleges ben ik nu met dingen bezig waar ik anders nooit echt mee te maken krijg.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ik doe fijn alles op half tempo nu.
MAAR IK HOU WEL VAN JE. CAPSLOCK DAY HEEEE.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wegens de afwezigheid van 2 colleges ben ik nu met dingen bezig waar ik anders nooit echt mee te maken krijg.
Uuuh, nee!..quote:
Wacht maarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:14 schreef nattermann het volgende:
Wat een dooie boel qua weer. Waar blijft dat voorspelde onweer en machtige regen? Geen fuck te beleven hier.
Kijk, da's het betere werkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:04 schreef Tism het volgende:
[..]
Uuuh, nee!..![]()
Rond die tijd van jou post zat ik niet achter de computer, ik zat in ergens aan de rand van de Sneifel te Duitsland, in een idyllisch dorpje zo'n 100 kilometer onder Achen, te zuipen met een paar vrienden in een berghutje..![]()
Geen ruk te beleven daar, toch was het gezellig..
Echt waar? Bij de overburen is bliksem ingeslagen, brandweer geweest, bleek kortsluiting, trouwens de politie was eerder. Nu beetje donder hier met flitsen (Susteren)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:19 schreef nattermann het volgende:
Zit nu in auto op A73 net voorbij echt, beetje regen. Voor de rest maar saai.
Kijk even naar de tijd. Om 22:19 uur. Inmiddels thuis in Roermond, en ik zweet me kapot hier in huis. 30 graden, alles staat open, en ik vraag me af waar dat noodweer blijft.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:35 schreef Refurb het volgende:
[..]
Echt waar? Bij de overburen is bliksem ingeslagen, brandweer geweest, bleek kortsluiting, trouwens de politie was eerder. Nu beetje donder hier met flitsen (Susteren)
Sowieso, software van Windowsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:39 schreef Tism het volgende:
Hoerige Windows Live Movie Maker!!!..Hele avond voor niks zitten knutselen..
Ja..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:43 schreef nattermann het volgende:
[..]
Sowieso, software van Windows!
Begint hier steeds harder te onweren trouwens. In de rest van Roermond ook, neem ik aan?
Hier wat regen, en eerder vanavond een paar flitsen en wat gerommel gehad, nou, noodweer, ik zweer et jequote:
naar roermond of naar elsloo?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:36 schreef nattermann het volgende:
Goedemorgen
Wat een heerlijk temperatuurtje vandaagZometeen maar eens richting Elsloo, auto van m'n ouders halen, en dan enkele keren de rit Roermond-Elsloo maken om te verhuizen.
Gewoon je telefoon op je PC aansluiten en je hebt internet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Geen internet op het werk. Mooi is dat
Doet de iPhone volgens mij niet aan. Vodafone in ieder geval niet, die staan geen personal hotspot toe.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon je telefoon op je PC aansluiten en je hebt internet.
Daar kun je gelijk in hebben...quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doet de iPhone volgens mij niet aan. Vodafone in ieder geval niet, die staan geen personal hotspot toe.
Van roermond naar geleen. Ik kom zelf uit elsloo, en sla hier alle spullen op bij mn ouders.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
naar roermond of naar elsloo?
ik ben nu in elsloo..
dan was je duidelijk op de verkeerde plekquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier wat regen, en eerder vanavond een paar flitsen en wat gerommel gehad, nou, noodweer, ik zweer et je![]()
.
Ja, dat blijktquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:11 schreef maen het volgende:
[..]
dan was je duidelijk op de verkeerde plek
Deze proberen: http://www.dvdflick.net/ en dan met http://www.imgburn.com/ op de DVD branden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:02 schreef Tism het volgende:
Weet iemand hier hoe je een 7,00 GB (7.522.849.117 bytes) .wmv bestand op een 4,37 GB (4.700.372.922 bytes) DVD-R kunt zetten, zodat deze op een willekeurige DVD speler afgedraaid kan worden, hoe gaat dit?..
Thx man!..quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Deze proberen: http://www.dvdflick.net/ en dan met http://www.imgburn.com/ op de DVD branden.
Net terug van de bios.quote:
Geniet ervanquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:01 schreef maen het volgende:
hmm goed punt.
dan ga ik ook maar.
op naar de whisky!
Waarom geen borrelquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:31 schreef maen het volgende:
hmm geen borrel, dan maar zelf een glaasje whisky.
Hier blijft niets te beleven zeker?
het leeft!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom geen borrel?
En waarom zou er hier niets te beleven zijn?
Ik leef ja! En dat betekent doordeweeks iig dat ik hier vaak wel te vinden benquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:19 schreef maen het volgende:
[..]
het leeft!
ziekte, tentamenstress, scriptiestress, vriendjes... denk dat dat wel goed samenvat![]()
ja, allemaal logisch,, maar jammer omdat het de laatste voor de vakantie was. achja.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik leef ja! En dat betekent doordeweeks iig dat ik hier vaak wel te vinden ben...
Hmm, logische verklaringen... Maar wel jammer dat 't dan niet doorgaat.
Dan is het helemaal jammer inderdaadquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:31 schreef maen het volgende:
[..]
ja, allemaal logisch,, maar jammer omdat het de laatste voor de vakantie was. achja.
maar had je al even niet meer online gezien![]()
ik zei toch ook dat ik je niet zagquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan is het helemaal jammer inderdaad.
Ik en niet online... Dat is een zeldzame combi... Ik ben hooguit niet zichtbaar, maar dan is een klein schopje vaak voldoende
...
En wanneer trek je in Zitterd in?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:25 schreef nattermann het volgende:
Zo, 3 keer de rit Roermond - Elsloo achter de rug met 3 keer een compleet volle autoMorgen nog een keertje, en dan zit het erop hier in Roermond.
Geleenquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:41 schreef nattermann het volgende:
[..]
Geleen
Vrijdag krijgen we de sleutel. Even kijken wat er allemaal moet gebeuren (verven, misschien een nieuwe vloer erin en boven ook nieuwe vloer), en dan kunnen we langzaam alles richting Geleen verhuizen. Spullen staan nu allemaal bij mijn ouders.
Een pot natquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:41 schreef nattermann het volgende:
[..]
Geleen
Vrijdag krijgen we de sleutel. Even kijken wat er allemaal moet gebeuren (verven, misschien een nieuwe vloer erin en boven ook nieuwe vloer), en dan kunnen we langzaam alles richting Geleen verhuizen. Spullen staan nu allemaal bij mijn ouders.
100 kogels, 1000 gewere..quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:41 schreef nattermann het volgende:
[..]
Geleen
Dankjewel, dat gaat vast en zeker lukken. Appartement is 2 keer zo groot als waar ik momenteel verblijf met mijn vriendin, dus dat komt wel goedquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:43 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Een pot nat![]()
Maare, nice! Hopelijk kun je snel van je nieuwe optrekje genieten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |