Dan ben je ook al oud. Die club bestaat al een tijd niet meer.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:42 schreef Pakspul het volgende:
64
De NSB zal wel aardig wat hebben over mij
Doodsverwensingen in R&P zijn een makkelijke manier om notes te krijgen. En bans ook trouwens.quote:
Oh, weer iets geleerd, geloof ik. Een note hoeft dus niet negatief te zijn? Dat maakt me dan toch wel weer nieuwsgierig...quote:
Tuurlijk maar die geven die geile machtsbeluste rakkers niet hoor.... tenzij je Yvonnen oraal wil verwennenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:47 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
[..]
Oh, weer iets geleerd, geloof ik. Een note hoeft dus niet negatief te zijn? Dat maakt me dan toch wel weer nieuwsgierig...
quote:
Volgens mij kun jij beter je bek houden. Het stinkt nogal in dit topic...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tuurlijk maar die geven die geile machtsbeluste rakkers niet hoor.... tenzij je Yvonnen oraal wil verwennen
Positieve notes zijn er ook, hoor. Maar wordt niet zo gemakkelijk gegeven. De aantal positieve notes die notes die ik gaf toen ik mod was, zijn op 1 hand te tellen. Geldt volgens mij ook voor vele andere (ex-)mods hier.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:47 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
[..]
Oh, weer iets geleerd, geloof ik. Een note hoeft dus niet negatief te zijn? Dat maakt me dan toch wel weer nieuwsgierig...
In de meeste gevallen wel hoor. Anders had je het wel geweten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:47 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
[..]
jouz bericht op 1ste page duidelijk niet gezienquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Anders lees je het topic even door.
Ik had er eerst een stuk of 150 en nu veel minderquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:50 schreef RacerDKB het volgende:
Huh eerst had ik er 6 en nu ineens 178? Wat is dit nou weer.
Dit is nog steeds pagina 1.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:49 schreef Syphixx het volgende:
[..]
jouz bericht op 1ste page duidelijk niet gezien![]()
anyway: 0 notes zoals gedacht
dont feed this trollquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:50 schreef RacerDKB het volgende:
Huh eerst had ik er 6 en nu ineens 178? Wat is dit nou weer.
Jij bent ook een schatje hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:45 schreef Rekkie het volgende:
Modjes zijn ook aidslijers die niet met hun poten van die note-knop kunnen blijven.
Stelletje smurfen... modjes of ex-modjes, dat ze de tyfus krijgen, vieze machtsbeluste gedrochten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |