ik zou het ook nog zo doenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:26 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
snelle reactie, was echt baas geweest als hij 16 ofzo zou zijn
Eetse!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
nu ga ik echt ontbijten dan, rotafleiding
SCHAAPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
SCHAAPJe snapt de betekenis van schaap volgens mij niet echt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens voel ik me wel vereerd dat iedereen mij opeens gaat napraten door mij schaap te noemen, beetje schaapgedrag Meh![]()
koequote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:31 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Je snapt de betekenis van schaap volgens mij niet echt..
Overigens voel ik me wel vereerd dat iedereen mij opeens gaat napraten door mij schaap te noemen, beetje schaapgedrag Meh
Het was ook niet serieus bedoeld.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:31 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Je snapt de betekenis van schaap volgens mij niet echt..
Overigens voel ik me wel vereerd dat iedereen mij opeens gaat napraten door mij schaap te noemen, beetje schaapgedrag Meh
Ugh Ugh arrogantiequote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:33 schreef Heroinjunk het volgende:
Damn is wel te merken dat jullie allemaal kleine kutkotertjes zijn.
Het is te merken dat we niks beters te doen hebben..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:33 schreef Heroinjunk het volgende:
Damn is wel te merken dat jullie allemaal kleine kutkotertjes zijn.
Ugh Ugh arrogantie ten top.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het is wel te merken dat jullie net van de middelbare afkomen.
Junkiequote:
Eitje bakken => op 't eind plakjes kaas erover heen => SMULLENquote:
Nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het is wel te merken dat jullie net van de middelbare afkomen.
Bah.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:37 schreef yosander het volgende:
[..]
Eitje bakken => op 't eind plakjes kaas erover heen => SMULLEN!
Niet wax in, wax off?quote:
Mensen die hun eigen gedrag afspiegelenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het is volwassener dan iedere seconde van de dag conflicten proberen uit te lokken.
OMG HEILIGquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:38 schreef Beatles het volgende:
Iewww ik at net een hele zak pombeertjesss op
Ook lekker, maar minderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |