Doe een bod inc. verzendkosten, weet zeker dat we er samen uitkomenquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:42 schreef zuigmarmot het volgende:
Ik woon in Utrecht. Verzenden zou ik prima vinden, aleen de prijs vindt ik nog erg hoog
http://www.bax-shop.nl/li(...)product-details.htmlquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:41 schreef Amplifier het volgende:
Dit is het 3e type, heb hem gekregen. Hij wordt wel warm maar niet heet, en van afbladerende filters oid is helemaal geen sprakeVoor 56.75 inc. mag hij weg.
Showtec is een beter merk dan Eurolite, betere kwaliteit. 25inc. staat maar is nog te laag sorry. Voor 50inc. mag hij weg.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:18 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
http://www.bax-shop.nl/li(...)product-details.html
En wat is het verschil met deze ?
25euro incl. Geboden
Maar hij draait ook rondjes, en er komt licht uit toch ?quote:Op maandag 27 juni 2011 10:27 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Showtec is een beter merk dan Eurolite, betere kwaliteit. 25inc. staat maar is nog te laag sorry. Voor 50inc. mag hij weg.
Ja, maar net zoals bij andere producten heb je betere merken en Showtec is dat onder deze lampen. Hij geeft een mooier en voller effect dan die Eurolight, namelijk dit:quote:Op maandag 27 juni 2011 12:32 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Maar hij draait ook rondjes, en er komt licht uit toch ?
Ik ben er nogquote:
Die blijft helaas hetzelfde, hij komt niet in een profie omgeving te hangen, maar voor een discokamer voor de kinderenquote:Op maandag 25 juli 2011 11:54 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Wat is je allerlaatste bod? Misschien dat we nog wel iets kunnen regelen..
Ok helaas dan, 35 inc. blijft dan echt mijn laagste prijs.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:12 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Die blijft helaas hetzelfde, hij komt niet in een profie omgeving te hangen, maar voor een discokamer voor de kinderen
En eurolite een C merkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:55 schreef Inverted_World het volgende:
Edit: Nevermind, anders verpest ik verkoop weer.
Maar Showtec is een B merk.
Slotje!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:07 schreef Amplifier het volgende:
Verkocht voor ¤ 30,00 en opgehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |