PMquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:32 schreef Madell het volgende:
Plus1,
Dat is inderdaad jammer, ik was het fok forum totaal vergeten. Hij staat namelijk al enkele dagen op marktplaats. Geen mogelijkheid om de telefoon te verkopen en deze te kopen haha?
Ik hoop toch niet dat je serieus dacht dat TS hier op in zou gaan? Dat is wel echt het domste bod ooitquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:12 schreef r_kluft het volgende:
Eventueel inruil voor een 1 jaar oude krasvrije HTC Wildfire?
Inderdaad, voor zo'n vercrackte Wildfire zou ik nog geen 30 euro gevenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat je serieus dacht dat TS hier op in zou gaan? Dat is wel echt het domste bod ooit
Ik heb de Nexus S gekocht, was echt een impuls aankoop. Waarna ik nu met twee telefoons zit. Het liefst zou ik dan deze verkopen, maar aangezien er weinig animo voor is heb ik ook de Nexus S online gezet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:40 schreef Neraice het volgende:
Mag ik vragen welke telefoon je nu hebt gekocht? Want deze is nou ook niet bepaald oud.
Misschien interesse.
Veel hoger kan het niet gaan, voor een gebruikte desire HD, lijkt mij. Nieuw kost hij 350 euro (via je gemiddelde webshop)quote:Op zondag 26 juni 2011 10:34 schreef Madell het volgende:
Ik heb enkele malen gereageerd en zoals ik al heb vermeld is 250 mijn minimum, ik wacht liever even af waarna ik wellicht een hoger bod krijg.
Sowieso geen +100 voor een Wii.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:42 schreef Madell het volgende:
Middels een nieuw bod; BB 9780 + Wii met 2 controllers + 2 motion plus en wat spellen.
Is een Wii nog gemakkelijk te verkopen? +- 100 euro ofzo voor zo een wii?
Niet doen man, de nieuwprijs van de Wii gaat naar 99 euro binnenkort.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:42 schreef Madell het volgende:
Middels een nieuw bod; BB 9780 + Wii met 2 controllers + 2 motion plus en wat spellen.
Is een Wii nog gemakkelijk te verkopen? +- 100 euro ofzo voor zo een wii?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |