Ligt er aan waar je gaat solliciteren.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:59 schreef Tauchmeister het volgende:
Dadelijk sollicitatiegesprek. Verwachten ze nou dat ik daar in driedelig pak aan kom?
Gelukkig nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Niet nodig als je voor vakkenvuller solliciteert.
Dat dus. En naar wat voor functie.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je gaat solliciteren.
Dan hoef je niet in pak te komen hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:05 schreef Tauchmeister het volgende:
Zo bijzonder is het niet, het is een parttime baan (administratief werk) bij ASML.
Dan zou ik wel netjes gaan. Pantalon, Hemd en stropdas.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:05 schreef Tauchmeister het volgende:
Zo bijzonder is het niet, het is een parttime baan (administratief werk) bij ASML.
Kutweer.quote:
Niet goed genoeg zoals bij jouquote:
Waar zit je?quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hmm dus met spykerbroek het vliegtuig in?
Graad of 17/18 en bewolkt/regen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kzou bioscoop broek aandoen, heb je nog wat plezier in het vliegtuig.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Momenteel lig ik met 36 graden te bakken op een ligbedje in Kos!quote:
WTF! Pics or it didn't happen!!!quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Momenteel lig ik met 36 graden te bakken op een ligbedje in Kos!morgen avond vertrek ik.
Heb ik eindelijk bruine benen moet ik een lange broek aan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Graad of 17/18 en bewolkt/regen.
Ik zou dus niet in korte broek komen
Mooie foto's.quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:28 schreef Doopy-X- het volgende:
Voor de liefhebbers hier wat pics van de vakantie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twitter is voor (eind)bazen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Iets met Twitter, maar laat ook maar.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:31 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zal kijken wat ik kan doen.
En je voedt je zoon goed op zie ik, nu al fan van ajax. Grote toekomst heeft hij.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:32 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Uiteraard, sommige dingen worden met de paplepel ingegoten he
Vanaf volgende week schijnt het weer erg mooi weer te worden, dus komt wel goed danquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb ik eindelijk bruine benen moet ik een lange broek aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |