Brrrr de horror. Jij bent zeker ook iemand die zn dekbedovertrek graag wast?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind juist niets lekkerder (zelfs opwindend) dan mijn net geschoren benen in een schone spijkerbroek steken![]()
Ik hou daar niet zo van. Mrs zegt net "ik vind het een gevoel van luxe, helaas heb ik dat maar 2x per jaar". Gelukkig is dat niet waar, maar ik begrijp dat ze vindt dat we t vaker moeten verschonen. Dat moet ze dan maar regelen hequote:Op donderdag 23 juni 2011 21:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ja geen mooiere dag dan![]()
schone dekendag
![]()
*boks*quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:36 schreef Blue-eyes het volgende:
Hier wordt elke week het bed verschoond, hoor.
Heerlijk, elke keer weer een feestje want het ruikt zo lekker
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Poes slaapt op mijn bed he. Dus na een week is mijn bedje een soort kattenbak/poezenvacht- en nagel verzamelpunt...
Welneu. Keertje omdraaien, keertje uitkloppen, hopen dat er aan het eind van de week niemand blijft slapen... Je kent het welquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij moet je bed elke dag verschonen!
Oooooooooooooooooooch!! Ik vind het zo donders gezellig!quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:39 schreef lezzer het volgende:
Die katten heb ik een paar jaar geleden uit de slaapkamer verbannen. Gék werd ik er van.
Nee links op rechts leggen!quote:
Dan zit je dus met je hoofd waar eerst je voeten zatenquote:
Ze maakten zo'n herrie dat ik er wakker van lag. Dat geslebber en geknor. Nee dank u.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oooooooooooooooooooch!! Ik vind het zo donders gezellig!
Neeeeeeeeeeheeeeeeeeeee! Ik ben van de 2 losse dekbedden. Wanneer ik MET iemand in mijn bed slaap, ben ik ook een groot fan van het Hug! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand roooooooooooooll! Principe!quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan zit je dus met je hoofd waar eerst je voeten zaten
Volgens mij slaapt niemand zo de hele nacht door.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:49 schreef wonderer het volgende:
Ik heb nooit begrepen hoe mensen zo kunnen slapen
Nee, maar in slaap vallen... Ik heb het wel eens geprobeerd, mijn hoofd op Brads borst, maar dat was te hoog en mijn voeten staken uit bed...quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Volgens mij slaapt niemand zo de hele nacht door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |