Welkom terugquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:10 schreef Nirak het volgende:
Ik ben weer thuis![]()
Maar 9,5 uur onderweg geweest incl 2 stops. Duitsland was lekker doorrijden
Nee, dat snap ik, maar dan kan ie zien hoe idioot zijn opmerking was en heb jij weer een goede daad gedaan.quote:
Nee, maar ik ben dan ook niet erg modieusquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:46 schreef Vanyel het volgende:
Snappen jullie dit?
Jeans #25 If it ain't raw, it ain't real.
quote:
Hij had een peri-aeriolar. Waarschijnlijk had ie een a-cupje, dan kan het gewoon met liposuction (en heb je dus extra huid en zitten je tepels nog op de oude plek).quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:01 schreef Blue-eyes het volgende:
Wonderer, ik heb je filmpje gezien en het ziet er allemaal goed uit!
Maar ik kwam op You Tube iemand tegen die ook een "5 weeks post-op" filmpje heeft geplaatst maar daar zie je amper littekens![]()
Jouw borst vind ik wel een stuk mooier en ook veel mannelijker
Ik wist niet dat dat ook mogelijk was. Maar hij heeft zo'n jongensachtig borst terwijl die van jou veel mannelijker is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij had een peri-aeriolar. Waarschijnlijk had ie een a-cupje, dan kan het gewoon met liposuction (en heb je dus extra huid en zitten je tepels nog op de oude plek).
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:03 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
![]()
Ik ben, behalve mijn kleding, anders best een hippe 40 plusser hoor. Ik ga om de week naar de bingo en elke woensdagavond heb ik mijn knutselavondje.
De titel? Of het topic an sich?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:46 schreef Vanyel het volgende:
Snappen jullie dit?
Jeans #25 If it ain't raw, it ain't real.
Ja, dat is ook zo. Bij dat lichaampie zou ook geen hele mannelijke borst staan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:15 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind de tepels bij dit filmpje een beetje vreemd geplaatst. Alsof ze te ver naar buiten staan voor een mannenborst. Misschien doordat ze op de oude plek zitten.
Tis ook een heel ielig jochie natuurlijk, op t filmpje. Logisch van dat jongensachtige vind ik.
Het topic. Iets over streven naar een jaar je broek niet wassen ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |