Jij zit overal waar meets georganiseerd worden, je bent gewoon een vuige meetsletquote:
Nee hoor, je zal me zelden in OUD treffenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij zit overal waar meets georganiseerd worden, je bent gewoon een vuige meetslet
Wat niet is kan nog komen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, je zal me zelden in OUD treffen
Ja en de eerste dag van de zomerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:50 schreef Toverheks het volgende:
Het is de langste dag van het jaar vandaag hoor ik net van Mijnheer Koperdraad ( man heet echt zo)
Dat komt omdat die chicks je de kans nog niet gegeven hebben om iemand te bezwangeren, anders was je daar vast al wel geweestquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, je zal me zelden in OUD treffen
ik kijk nu even naar buiten maar welke zomer bedoel jequote:
De stukadoor stukt maar doorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:54 schreef Copycat het volgende:
De stukadoor werkt stevig door. Het plafond en de schuine wand zijn al bijna klaar.
Michiel is een harde werker.
Eigenlijk moet ik Soury richting Oosterpark sturen vanavond voor een paar mooie foto`s van de lichtboom, Mijnheer Koperdraad die het over de langste dag had net op de radio gaat ook een lied ten gehore brengen over de aardbeiquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vandaag de langste dag geloof ik?
Man man, hoe krijgen we die uren gevuld
Niet met zonquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vandaag de langste dag geloof ik?
Man man, hoe krijgen we die uren gevuld
Vanmiddag wakeboarden, maar dat schijnt binnen te zijn. Het is niet koud buiten, eigenlijk is het wel lekker weer.quote:
Binnen wakeboarden? hoe dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vanmiddag wakeboarden, maar dat schijnt binnen te zijn. Het is niet koud buiten, eigenlijk is het wel lekker weer.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:44 schreef Copycat het volgende:
Dit subforum doet het in de praktijk toch zonder moderators?
En daarna een week bij moeten komen. Excuusquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:58 schreef Gert het volgende:
Vorige week maandag nog op verzoek een TT gewijzigd!
Daar ben ik ook benieuwd naar!quote:
zie je teun al staan met dat bord onder zijn arm, dan klinkt de toeter en Teun roepen ja we mogen weer en plonst het zwembad inquote:
Zonder bootje.quote:
zorg dan maar dat je niet over de kop vliegt gaat hard hoor van zo een glijbaanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Schijn je te kunnen doen op van die hellingen waar water overheen stroomt. Ongeveer zoiets als binnen skin op van die borstels.
Ik heb geen idee, zie het vanmiddag wel gebeuren. Ik denk dat iedereen liever gelijk bij die BBQ die direct daarna is aanschuiftquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:07 schreef Copycat het volgende:
Okay, skin wordt moeilijk in Nederland, dat dat indoor gebeurt, snap ik. Maar wakeboarden? In een pierenbadje ook nog.
Komt goed Heksquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zorg dan maar dat je niet over de kop vliegt gaat hard hoor van zo een glijbaan
Ach zo, ja dat kan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Schijn je te kunnen doen op van die hellingen waar water overheen stroomt. Ongeveer zoiets als binnen skin op van die borstels.
Hoe Center Parcsquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:11 schreef Copycat het volgende:
Ik hoop voor je dat het minder lullig is dan dit:
Daarom. Dat soort dingen moet je niet naar binnen halen. Vrienden van me zijn fervente wakeboarders. Elk vrij weekend hangen ze achter een boot op Aqua Best.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:16 schreef Deisyy het volgende:
Hoe Center Parcs![]()
Dat is ook eigenlijk geen wakeboarden, dit is wakeboarden. Donald heeft het jarenlang gedaan.
[ afbeelding ]
Dit is het volgens mij en het is vast minder lullig dan het lijktquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:11 schreef Copycat het volgende:
Ik hoop voor je dat het minder lullig is dan dit:
Je zou 'm geven.quote:
Neu, maar als RLS opgeheven wordt is er altijd nog wel een plekkie vrij op FHF.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
En daarna een week bij moeten komen. Excuus.
Is SEX niks voor jou?
Neh, deze vent heb ik van internet geplukt.quote:
En een kleurtje oplopen kan onder de zonnebank, kennismaken met andere culturen kan in de randstad, dus eigenlijk hoef je helemaal niet meer buiten NL op vakantie.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:07 schreef Copycat het volgende:
Okay, skin wordt moeilijk in Nederland, dat dat indoor gebeurt, snap ik. Maar wakeboarden? In een pierenbadje ook nog.
Want zo doen ze dat, met ongeoefende personen in de buitensportwereld.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Want een ongeoefend figuur gaat gewoon middels een koord aan een speedboot hangen die 80 km per uur vaart en springt er lustig op los
Welnee joh, dat gaat maar met een snelheid van zo'n 30 km.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Want een ongeoefend figuur gaat gewoon middels een koord aan een speedboot hangen die 80 km per uur vaart en springt er lustig op los
graag met foto`s als je met 300 kilometer per uur naar beneden glijdquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik breng wel verslag uit, als het echt lullig is, dan zijn we snel klaar denk ik
Is het een bedrijfsuitje?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik breng wel verslag uit, als het echt lullig is, dan zijn we snel klaar denk ik
Waterskien viel best mee qua moeilijk. Met wat goede instructies lukte het binnen een half uur al wel om minstens een minuut op de skies te blijven en zelfs al wel een beetje te zigzaggen achter die boot. Zodra het serieus wat harder ging, werd dat laatste weer uiterst tricky trouwens.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Met zo'n school kun je dat doen h, als er uitval is door het uitje dan hebben ze 6 weken vakantie om te herstellenquote:
Ja, de afdeling, man of 25quote:
Ik hoorde van een vriend dat wakeboarden een ontzettend blessuregevoelige sport is Ik heb wel in hele snelle boten gezeten, maar wakeboarden noch waterskin ooit gedaan..Water komt hard aan als je valt met een flinke snelheid, 't is dan net beton, dat weet ik dan weer wel (van horen zeggen).quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Waterskien viel best mee qua moeilijk. Met wat goede instructies lukte het binnen een half uur al wel om minstens een minuut op de skies te blijven en zelfs al wel een beetje te zigzaggen achter die boot. Zodra het serieus wat harder ging, werd dat laatste weer uiterst tricky trouwens.
Misschien is wakeboarden weer blessuregevoeliger dan waterskien. Voor de enkels wellicht.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik hoorde van een vriend dat wakeboarden een ontzettend blessuregevoelige sport is Ik heb wel in hele snelle boten gezeten, maar wakeboarden noch waterskin ooit gedaan..Water komt hard aan als je valt met een flinke snelheid, 't is dan net beton, dat weet ik dan weer wel (van horen zeggen).
Hahahaa Teun denkt dat de aarde om hem draait.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zaterdag gaan we de SC wel begraven bij mij in de tuin en de droefenis spoelen we wel weg of wordt wel weggespoeld, afhankelijk van het weer
Om te beginnen bij de SC.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:52 schreef Coos het volgende:
Hahahaa Teun denkt dat de aarde om hem draait.
Jezus, is dat niet zo dan en sinds wanneer niet meer?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Hahahaa Teun denkt dat de aarde om hem draait.
Nee dat is niet goed Cc.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:56 schreef Copycat het volgende:
Ik krijg een overzicht met bovenaan de Venga Boys. Dat kan niet de bedoeling zijn.
Mooi om te zien.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:59 schreef Coos het volgende:
Er ging iets totaal mis met doorsturen vanaf mijn telefoon maar dit is hem.![]()
Daar? Als je daar niet kan bijlezen, ligt het toch echt aan je skills.quote:
Wij hebben een rode met een schaap, kip, koe en nijntjes er aan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:50 schreef Leandra het volgende:
Ik herken m niet uit de Nijntje mobiel
De Vos van Ikea heeft Rock a bye baby als liedje, en het konijn in de hoed volgens mij ook.
Ik ga nu twijfelen aan het trollschap ... en doe vannacht de knip op de deur.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:52 schreef Laysa het volgende:
OMG cc....wat heb jij daar verkeerd gedaan![]()
Niks toch...wat een troll is dat wijf
Nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga nu twijfelen aan het trollschap ... en doe vannacht de knip op de deur.
Natuurlijk heb ik niet die van zilver... Doe eens niet zo raarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wij hebben een rode met een schaap, kip, koe en nijntjes er aan.
Jij hebt zeker die van zilver?
Geef Maril daar maar de schuld vanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:02 schreef Copycat het volgende:
Nee.
Maar ik stond net wel met mijn slipper in de stuczooi. En toen greep ik vol in een net gestucte muur.
Het moest er natuurlijk eens van komen.
Oh dat topic heb ik vanmorgen nog gelezen, even opzoeken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:38 schreef Disana het volgende:
Wat zijn sommige vrouwen toch suf. Denken dat liefde vastzit op het uiterlijk van de vrouw. De vorige en de vriendinnen zijn niet mooi, dus houdt hij van mij
Ja, en deel I is al dikke pret.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:43 schreef Dementor het volgende:
Is het deze?
Relatie met getrouwde man, hoeveel moet ik nog pikken?! #4
ok...dan vertel ik niet hoe het eindigdquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit pas in deel I, verklap de clou nou niet
Die is wel erg opzichtig. Arme Wilfred op Facebookquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:05 schreef Leandra het volgende:
Het gaat weer verder, er is nu een vriendin van de echte Wilfred en Maril... En die zijn niet blij
Ja hij staat met naam en foto op Facebook. Gelukkig heeft hij zijn profiel verder goed afgeschermd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:22 schreef Leandra het volgende:
Als Wilfred echt bestaat dan is het idd flink lullig.
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:05 schreef Leandra het volgende:
Het gaat weer verder, er is nu een vriendin van de echte Wilfred en Maril... En die zijn niet blij
Klaagbaak is meer je dingquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:50 schreef hondjes het volgende:
gatverdamme..roddel en achterklep.
Als ik iets haat is dat het wel.
Dus dat wordt dan geen SHO voor mij
Ik heb toch echt het idee , dat jij ook meer bent van ,,recht voor zijn raap....en niet van roddel.quote:
Doet hondjes het op zijn hondjes? Ik ben duidelijk van de KPD.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:08 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik heb toch echt het idee , dat jij ook meer bent van ,,recht voor zijn raap....en niet van roddel.
Blaft alleen als het nodig is, om zijn aanvaller even terug te roepen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doet hondjes het op zijn hondjes? Ik ben duidelijk van de KPD.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:08 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik heb toch echt het idee , dat jij ook meer bent van ,,recht voor zijn raap....en niet van roddel.
Waar as een koequote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:08 schreef hondjes het volgende:
[..]
gadver wat hebben ze gegetenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:32 schreef Laysa het volgende:
Zo.....lekker.....2 katten hebben gekotst....
We stappan naar RADAR krijgen ze de kouwe dousche of zoiets want echt he UPC weg ermeequote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:54 schreef remlof het volgende:
Ik belde UPC nog even voor de zekerheid want in het overstapformulier van ze kwam mijn huidige provider (Alice) niet voor.
Alles prima geregeld, inclusief nummerbehoud totdat mevrouw UPC vroeg: "heeft u nog vragen?".
Ik: "ja, wat is de status van mijn order?".
Mevr. UPC: "Errr, heeft u een ogenblik? Ik moet even overleggen."
Bleek dat mijn order helemaal niet was doorgevoerd in hun systeem![]()
Alice had ik al zelf opgezegd, dus als ik UPC zelf niet had gebeld had ik over een paar weken gewoon zonder internet en telefoon gezeten
oh ga ik even een klacht indienen wacht ben zo terugquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:55 schreef Laysa het volgende:
#upc en dan je klacht....ons belde ze daarna binnen een half uur ofzo
Die hebben ze al lang gehad, boeit ze geen flikker.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
We stappan naar RADAR krijgen ze de kouwe dousche of zoiets want echt he UPC weg ermee
Wel op Twitter h Heksie, niet in een toverboom kervenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ga ik even een klacht indienen wacht ben zo terug
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:58 schreef Toverheks het volgende:
denk ga even raad laysa opvolgen, denk ga toch even kijken en ja heb weer alle zenders etc etc
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel op Twitter h Heksie, niet in een toverboom kerven
ja maar denk net want ik kon het RTL nieuws nog niet ontvangenquote:
Snelle service van #upcquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar denk net want ik kon het RTL nieuws nog niet ontvangen
nou ja gelukkig....kan je het altijd alsnog opzeggenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar denk net want ik kon het RTL nieuws nog niet ontvangen
Kom je nu mee, had het zo gedaan maar heb weer beeld pppffttttt maar weet niet of ik dat royaal ga nemen straks wordt ik weer afgesloten als ik het omzetquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel op Twitter h Heksie, niet in een toverboom kerven
het enige wat wij merkten was ff dat we niks konden zien en het moment dat wequote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kom je nu mee, had het zo gedaan maar heb weer beeld pppffttttt maar weet niet of ik dat royaal ga nemen straks wordt ik weer afgesloten als ik het omzet
echt niet echt geen service hun fout met achterstallige betalingen aan me hoela mijn betalingen liggen op Afdeling zoekgeraakte facturen, de naam al, zoekgeraakte ja die vinden ze nooit meer, hun beweerde dat ik afgelopen dec. voor het laatst betaald had nou mooi niet elke maand tot afgelopen mei en ik krijg van hun geld tegoed, dat gaan ze verrekenen met de komende facturen, nou 1 foutje van hun weer en ik hang ze aan de hoogste boom.quote:
ja toen je het vertelde gelijk gedaan via internet maar dan moet ik het aut. laten afschrijven en daar begin ik echt niet aan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
het enige wat wij merkten was ff dat we niks konden zien en het moment dat wewerden deed hij het gelijk weer
![]()
Kan niet meer dan een minuut zijn geweest
Huh? jij bent gewoon nummertje zoveel en iedere keer als ze een update plaatsen m.b.t. jouw incident (waar ook een nummertje aan hangt) hebben ze weer genoeg tijd voor andere zaken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt niet echt geen service hun fout met achterstallige betalingen aan me hoela mijn betalingen liggen op Afdeling zoekgeraakte facturen, de naam al, zoekgeraakte ja die vinden ze nooit meer, hun beweerde dat ik afgelopen dec. voor het laatst betaald had nou mooi niet elke maand tot afgelopen mei en ik krijg van hun geld tegoed, dat gaan ze verrekenen met de komende facturen, nou 1 foutje van hun weer en ik hang ze aan de hoogste boom.
ja shit ga gelijk opschrijven, als hij vroeg thuis is gelijk vragen, heb ook zijn fiets opgehaald en voor wat hoort wat is van af nu mijn mottoquote:
ja maar toch schandalig hoor, die jongens van klantenservice top hoor beleefd etc.etc. maar hun moeten zich ook aan regels houden, die mail wordt gelezen en op de grote hoop gegooidquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Huh? jij bent gewoon nummertje zoveel en iedere keer als ze een update plaatsen m.b.t. jouw incident (waar ook een nummertje aan hangt) hebben ze weer genoeg tijd voor andere zaken.
Als het al op je pc staat is het net zoals met fok...alleen je gebruikersnaam aanmaken...het is echt heeeeeeeeeeeeel simpelquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja shit ga gelijk opschrijven, als hij vroeg thuis ik gelijk vragen, heb ook zijn fiets opgehaald en voor wat hoort wat is van af nu mijn motto
Ga zo eens proberen geef ik een gil, want zie in de gauwigheid het niet staan maar het stond er wel eerst.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als het al op je pc staat is het net zoals met fok...alleen je gebruikersnaam aanmaken...het is echt heeeeeeeeeeeeel simpel
Heel precies bij gaan houden wanneer en hoe lang je al problemen hebt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar toch schandalig hoor, die jongens van klantenservice top hoor beleefd etc.etc. maar hun moeten zich ook aan regels houden, die mail wordt gelezen en op de grote hoop gegooid
oke, maar die gesprekken worden toch opgenomen of doen ze dat bij UPC niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heel precies bij gaan houden wanneer en hoe lang je al problemen hebt.
Ik zou ook alle mails bewaren en desnoods het bedrag laten storneren via de bank.
Dan zouden daar ook bellen moeten gaan rinkelen.
Mondelinge afspraken met de klantenservice heb je geen moer aan.
Je denkt toch niet dat UPC de opgenomen gesprekken zelf als bewijs gaat aanvoeren mocht het zo ver komen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, maar die gesprekken worden toch opgenomen of doen ze dat bij UPC niet.
en hoe gaat het met de kleine hoe vaak komt ze s`nachts en is Juud al een beetje mobiel
quote:
Je kunt toch ook gewoon inloggen op mijn UPC en de facturen zelf downloaden?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
Ja Hondjes de namen van de mannen van Klantenservice heb ik, nou we wachten af wat ze met mijn zoekgeraakte facturen gaan doen
ja maar heb geen printer dus kan het niet uitprinten en naar hun sturen, moet ik ook maar eens aanschaffen een printerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewoon inloggen op mijn UPC en de facturen zelf downloaden?
Je kan die pdf's toch mailenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar heb geen printer dus kan het niet uitprinten en naar hun sturen, moet ik ook maar eens aanschaffen een printer
Slaat trouwens helemaal nergens op, als jij ze kunt zien dan moeten zij dat ook kunnen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar heb geen printer dus kan het niet uitprinten en naar hun sturen, moet ik ook maar eens aanschaffen een printer
We zijn alleen maar blij dat je niet verzopen bentquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Was dus gewoon leuk, je kunt buiten en binnen waveboarden. Natuurlijk mochten wij niet buiten, dat was voor de beter geoefenden. Maar binnen was het ook grappig en niet helemaal ongevaarlijk vanwege het feit dat je met twee man tegelijk op die baan ligt of zit. Het water spuit met 60 kilometer per uur onder je door en als je een verkeerde beweging maakt geeft dat aardige effecten. Vooral als de ene de ander meeneemt en daardoor met gang tegen de achtermuur gekwakt wordt
Het was hier, prima locatie
En Dees, buiten gaat het inderdaad niet zo heel hard, tussen de 25 en 45 kilometer (iets in die trant). Middelpuntvliegende kracht laat je dan natuurlijk wel weer meer snelheid maken.
Leuk aangelegd, een oude zandput, op iedere hoek pilonen, kabels rondom die je trekken. Soort van skilifttechniek.
Mooi.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:38 schreef Toverheks het volgende:
en ja hoor Annemariek van UPC belde net hahahaa ik krijg ter compesatie een nieuwe mediabox ( heb een oude ze bood het zelf aan) en ze ging zorgen dat de afdeling van royaal contakt met me opnam i.v.m. dat ik niet aut. wil betalen.
nou UPC hieperdepiep voor zolang het duurt.
Hierbij sluit ik het verhaal UPC af dus heb het er niet meer over.
ga nou niet zo moeilijk doen ben al blij dat ik FOK op internet kan vindenquote:
Nah, niet gelijk het ergste denken!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
We zijn alleen maar blij dat je niet verzopen bent
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Was dus gewoon leuk, je kunt buiten en binnen waveboarden. Natuurlijk mochten wij niet buiten, dat was voor de beter geoefenden. Maar binnen was het ook grappig en niet helemaal ongevaarlijk vanwege het feit dat je met twee man tegelijk op die baan ligt of zit. Het water spuit met 60 kilometer per uur onder je door en als je een verkeerde beweging maakt geeft dat aardige effecten. Vooral als de ene de ander meeneemt en daardoor met gang tegen de achtermuur gekwakt wordt
En Dees, buiten gaat het inderdaad niet zo heel hard, tussen de 25 en 45 kilometer (iets in die trant). Middelpuntvliegende kracht laat je dan natuurlijk wel weer meer snelheid maken.
Leuk aangelegd, een oude zandput, op iedere hoek pilonen, kabels rondom die je trekken. Soort van skilifttechniek.
Dat is dan mooi meegenomen, maar let daar niet zo op, staan 3 tv`s en 3 laptops hier af en toe te draaien, en dan de droger en wasmachine, en zoon die wel eens met licht aan in slaap valt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mooi.
Nieuwe mediabox is ook energie zuiniger.
godver, je had toch al een emmertje gehaald had die mee genomen danquote:
toppie tochquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat is dan mooi meegenomen, maar let daar niet zo op, staan 3 tv`s en 3 laptops hier af en toe te draaien, en dan de droger en wasmachine, en zoon die wel eens met licht aan in slaap valt.
nee als ik bij moet betalen springen de kinderen gewoon bij want het is hier geen hotel al denken ze soms van wel
eind aug. hoeft het niet te warm te worden, een graadje of 15 dat puft wel lekker wegquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:42 schreef Laysa het volgende:
Ik hoop gewoon dat het vanaf nu tot eind augustus gewoon droog blijft
Voor koningin en vaderland
quote:
Nee zo'n 22 gr...lekkerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
eind aug. hoeft het niet te warm te worden, een graadje of 15 dat puft wel lekker weg
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee zo'n 22 gr...lekker...en dan zo september in met 20 gr
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk aan mijn meisje die zich dan in het zweet ligt te puffen, oh ben zo benieuwt zal ze om haar moeder gaan roepen tussen het persen door
hoop het wel kan ze eens voelen hoe ik voor haar geleden hebt of zoietsquote:
Jij smult nooit van een lekkere roddel in de Story, Prive of Shownieuws?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:50 schreef hondjes het volgende:
gatverdamme..roddel en achterklep.
Als ik iets haat is dat het wel.
Dus dat wordt dan geen SHO voor mij
Maar waveboarden is iets heel anders dan wakeboarden, waar je het vanmiddag over had.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik dacht dat dat een martel methode wasquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar waveboarden is iets heel anders dan wakeboarden, waar je het vanmiddag over had.
Leuk dat het leuk was
Zo kan het wel uitpakkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een martel methode was
We doen een Remlof:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:21 schreef Laysa het volgende:
Ik zie dat Fox vrij is deisyy![]()
ik las Fok![]()
Ik snapte er eerst niks van
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We doen een Remlof:
Ik las: Fok! is kansloos!
nee box doet het prima maar heb een hele oude, ze zei het zelf dat meisje, heb gewoon alle zenders weerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:27 schreef Leandra het volgende:
Geven ze dus toch gewoon toe dat je huidige box kapot is... Het toesturen van een nieuwe box is dus niet compenseren maar gewoon het vervangen van de defecte box.
hahahahaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We doen een Remlof:
In de mail heeft ze het over de defecte box terugsturenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee box doet het prima maar heb een hele oude, ze zei het zelf dat meisje, heb gewoon alle zenders weer
Ik bedoel dat ik bel als ik koffie kom leuten, zucht!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik juich gewoon mee![]()
![]()
Dt zou ik nooit zeggen, of lezenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We doen een Remlof:
Jij zou zeggen: IK LAS NEUKEN HAHAHA!!!11!!quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Dt zou ik nooit zeggen, of lezen
Goeiemorgen.
Ik las: ik plas peukenquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij zou zeggen: IK LAS NEUKEN HAHAHA!!!11!!
Rijke fantasie.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, dat lijkt er niet eens op
Ja lekker, heb alles behoorlijk op de rit en hou tegenwoordig zelfs geld over aan het eind van de maand.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Rijke fantasie.
Hoe is het verder met jou?
Da's altijd lekker!quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja lekker, heb alles behoorlijk op de rit en hou tegenwoordig zelfs geld over aan het eind van de maand.
En met jou?
Fijn!quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Da's altijd lekker!
Hier ook okee, iets met eind goed, al goed in zicht. Eindelijk.
Ow ja! Ik hoop dat het allemaal goed uitpakt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Da's altijd lekker!
Over anderhalve week gaan we verhuizen met de zaak, en dan is het afwachten of het de moeite waard blijft om bij de Spar te blijven... En dan nog beslissen waar ik wil gaan wonen, uiteindelijk.
Ja leuk!quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik bel als ik koffie kom leuten, zucht!![]()
Maar heb alleen je mobiele nr
Toch aan het overwegen om uit Klundert te vertrekken?quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Da's altijd lekker!
Over anderhalve week gaan we verhuizen met de zaak, en dan is het afwachten of het de moeite waard blijft om bij de Spar te blijven... En dan nog beslissen waar ik wil gaan wonen, uiteindelijk.
Mja... Op een gegeven moment moet je wel, als je een fresh start wilt... Maarja, waarheen dan hquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toch aan het overwegen om uit Klundert te vertrekken?
Maar om het werk hoef je niet naar het oosten, jij hebt toch zo overal werk gevonden?quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mja... Op een gegeven moment moet je wel, als je een fresh start wilt... Maarja, waarheen dan h
Mijn werk verhuist een eind naar het oosten en mijn hartje ligt een eind in het westen.
Maar voorlopig blijf ik nog even, al is het maar om te wennen aan de nieuwe situaties.
Vakspecifiek werk heb je net zomaar gevonden natuurlijk. Zeker in mijn vak is het dun gezaaid met vacatures.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar om het werk hoef je niet naar het oosten, jij hebt toch zo overal werk gevonden?
Leuk dat je het toch overweegt, ennuh, bevalt het niet dan kun je altijd nog weer terug.
Nou nou, dat denk ik vast niet. Vanaf 1990 ben ik om de vier jaar verhuisd, ga jij vast en zeker ook nog wel een paar keer doen, zoals bijna iedereen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maw de keuze zal zeer weloverwogen en definitief zijn, en ik ga er ruim de tijd voor nemen.
Tussen 1995 en 2003 ben ik zes keer verhuisd (Velp > Arnhem > Milaan > Amsterdam > Londen > Milaan > Arnhem), maar sindsdien woon ik op dezelfde stek.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou nou, dat denk ik vast niet. Vanaf 1990 ben ik om de vier jaar verhuisd, ga jij vast en zeker ook nog wel een paar keer doen, zoals bijna iedereen.
Ik ben niet bijna iedereen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou nou, dat denk ik vast niet. Vanaf 1990 ben ik om de vier jaar verhuisd, ga jij vast en zeker ook nog wel een paar keer doen, zoals bijna iedereen.
Man van de wereld!quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Tussen 1995 en 2003 ben ik zes keer verhuisd (Velp > Arnhem > Milaan > Amsterdam > Londen > Milaan > Arnhem), maar sindsdien woon ik op dezelfde stek.
In '95 heb ik me als woningzoekende ingeschreven in Arnhem en toen ik in '03 terugkwam kon ik letterlijk kiezen waar ik wou wonen
Mwah, ik ben nooit buiten Europa geweestquote:
Vooral als je daar niet meer voor in aanmerking komtquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:16 schreef Laysa het volgende:
Ik ben sinds 1996 7 x verhuisd....en nu ben ik niet meer van plan om te verhuizen....voor 1996 ben ik met mn beiden ouders ook al tig keer verhuisd![]()
En het is overigens in heel Nl erg moeilijk om via sociale verhuur snel aan behuizing te komen
Spreek je jezelf nu niet heel erg tegen, of lees ik je niet goed?quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:18 schreef remlof het volgende:
Maar in het buitenland wonen maakt je wel een stuk toleranter tegenover vreemdelingen in je eigen land. Helaas was Nederland wat dat betreft helemaal verziekt toen ik in 2003 terugkwam.
Dat is denk ik niet in zo'n korte tijd zo veel veranderd. Waarschijnlijk viel het je toen pas op.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, ik ben nooit buiten Europa geweest
Maar in het buitenland wonen maakt je wel een stuk toleranter tegenover vreemdelingen in je eigen land. Helaas was Nederland wat dat betreft helemaal verziekt toen ik in 2003 terugkwam.
De tolerantie ten opzichte van vreemdelingen was in 2003 totaal verdwenen, na die verrotte Fortuyn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Spreek je jezelf nu niet heel erg tegen, of lees ik je niet goed?
Dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:25 schreef remlof het volgende:
In 1999 toen ik in Amsterdam woonde was er nog niets aan de hand.
Ik denk dat je toen je roze bril ophad. Ik woonde in die tijd ook in Amsterdam. In De Baarsjes om precies te zijn en ook daar was de tolerantie van veel buurtbewoners laag. Zoals ie naar mijn weten altijd bij een aanzienlijk deel van de bevolking laag is geweest. Ten opzichte van welke vreemdeling dan ook.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:25 schreef remlof het volgende:
De tolerantie ten opzichte van vreemdelingen was in 2003 totaal verdwenen, na die verrotte Fortuyn.
In 1999 toen ik in Amsterdam woonde was er nog niets aan de hand.
Misschien van de bewoners. Maar de politiek wist zich in ieder geval nog wel te gedragen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat je toen je roze bril ophad. Ik woonde in die tijd ook in Amsterdam. In De Baarsjes om precies te zijn en ook daar was de tolerantie van veel buurtbewoners laag. Zoals ie naar mijn weten altijd bij een aanzienlijk deel van de bevolking laag is geweest. Ten opzichte van welke vreemdeling dan ook.
Wacht even .. wat heeft de toename aan hoofddoekjes te maken met een politiek die zich steeds minder weet te gedragen? Insubordinatie? Uitlokking?quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:35 schreef remlof het volgende:
Misschien van de bewoners. Maar de politiek wist zich in ieder geval nog wel te gedragen.
Is het je nooit opgevallen dat je toen veel minder hoofddoekjes zag dan tegenwoordig?
Hoe zou dat nou toch komen?
Hoe meer je wordt weggezet als niet behorende bij deze maatschappij hoe meer je je eigen identiteit gaat zoeken bij je roots.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wacht even .. wat heeft de toename aan hoofddoekjes te maken met een politiek die zich steeds minder weet te gedragen? Insubordinatie? Uitlokking?
Ik volg je weer eens even niet.
Ik denk dat het veel te makkelijk is om immigranten de schuld van alles te geven.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:43 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat het te makkelijk is om alles op het bordje van deze populisten te schuiven.
Dat is k veel te makkelijk. Het een sluit het ander niet uit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:44 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat het veel te makkelijk is om immigranten de schuld van alles te geven.
Maar ja, je trekt er wel stemmen mee kennelijk
Nee, natuurlijk ligt de waarheid in het midden. Maar waar de politiek tot in de jaren negentig het probleem misschien bagatelliseerde zijn we zijn nu echt veel te veel doorgeschoten naar de andere kant.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is k veel te makkelijk. Het een sluit het ander niet uit.
Alleen zo jammer dat ze zelf niet met oplossingen komen (maar de problemen zelfs verergeren) en alleen maar schreeuwenquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:15 schreef Dementor het volgende:
Populisten winnen alleen terrein als de andere partijen het oplossen van de problemen nalaten.
Dan zou het voor de partijen die wel met oplossingen komen een koud kunstje moeten zijn om de populisten de mond te snoeren.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat ze zelf niet met oplossingen komen (maar de problemen zelfs verergeren) en alleen maar schreeuwen
Dat zou het ook moeten zijn, alleen kan dat kennelijk niet zo eenvoudig dat Henk en Ingrid dat ook begrijpen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan zou het voor de partijen die wel met oplossingen komen een koud kunstje moeten zijn om de populisten de mond te snoeren.
Henk en Ingrid willen verandering zien en geen loze praatjes dat ze het maar moeten kunnen vinden met buurman Ali die zijn zoontje Mohammed de buurt laat terroriseren.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zou het ook moeten zijn, alleen kan dat kennelijk niet zo eenvoudig dat Henk en Ingrid dat ook begrijpen.
Ik kijk mensen aan op hun in mijn ogen onoverwogen en gevaarlijke politieke keuzes, niet op hun afkomst.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:21 schreef Copycat het volgende:
Met dedain neerkijken op Henk en Ingrid zal je zaak zeker geen goed doen. Dat hebben populisten dan weer wel goed begrepen.
Cohen had nooit partijleider mogen worden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:21 schreef Disana het volgende:
Dat maakt een populist toch juist een populist: overredingskracht. Iets wat Wilders wel heeft en Cohen niet.
Want Henk en Ingrid zijn per definitie rechts?quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kijk mensen aan op hun in mijn ogen onoverwogen en gevaarlijke politieke keuzes, niet op hun afkomst.
Subtiel verschil.
In jouw ogen een subtiel verschil, in de ogen van die mensen zit je met zo'n houding in een ivoren toren een beetje neer te kijken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:22 schreef remlof het volgende:
Ik kijk mensen aan op hun in mijn ogen onoverwogen en gevaarlijke politieke keuzes, niet op hun afkomst.
Subtiel verschil.
Nee, de meesten hebben zelfs vroeger PvdA gestemd, gok ik.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Want Henk en Ingrid zijn per definitie rechts?
Voordat ze door hadden dat ze in de maling werden genomen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, de meesten hebben zelfs vroeger PvdA gestemd, gok ik.
Dt is precies het probleem, ze snappen niet dat je mensen individueel moet beoordelen en niet als groep.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
In jouw ogen een subtiel verschil, in de ogen van die mensen zit je met zo'n houding in een ivoren toren een beetje neer te kijken.
Nee, maar ik neem hem als voorbeeld van het tegenovergestelde van populisme. Cohen spreekt het gros van de bevolking niet aan, Wilders weet precies hoe hij een aanzienlijk deel van de bevolking wel om kan krijgen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:22 schreef Dementor het volgende:
Cohen had nooit partijleider mogen worden.
Remlof weet wat goed is voor ons land.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
In jouw ogen een subtiel verschil, in de ogen van die mensen zit je met zo'n houding in een ivoren toren een beetje neer te kijken.
Zoals jij, met je Henk en Ingrid. Come on, als dit geen pot-ketelkwestie is.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:24 schreef remlof het volgende:
Dt is precies het probleem, ze snappen niet dat je mensen individueel moet beoordelen en niet als groep.
Dat snap ik. Maar Remlof gebruikt die term maar wat graag om alle PVV-stemmers weg te zetten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:26 schreef Disana het volgende:
Remlof heeft Henk en Ingrid niet bedacht. Dat deed de populist zelf, om een kloof te scheppen.
Dat vind ik niet. Remlof rekent ze af op hun keuze. Maar het is natuurlijk gemakkelijker om ze als onbeholpen slachtoffers van een elitaire maatschappij te zien die ze niet kunnen bevatten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:27 schreef Copycat het volgende:
Dat snap ik. Maar Remlof gebruikt die term maar wat graag om alle PVV-stemmers weg te zetten.
Maar jullie het daar gewoon maar goed met elkaar zien te vinden hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:32 schreef Toverheks het volgende:
Hoe je het went of keert hier in Amsterdam is de tolerantie ver te zoeken, en ja ook ik tel de blanke kindjes als de schoolklas weer voorbij loopt, en reken erop zit geen blank kind meer tussen, Toen hans op de mavo zat was hij ook de enigste nederlander in zijn klas, en we doen wel tolerant maar merk dat het in Amsterdam steeds erger wordt wat betreft discriminatie, daarom ben ik blij dat er zoveel gemengde stelletjes komen al hebben die het echt moeilijk, altijd een hollandse hoer met een buitenlander zo wordt hier altijd gedacht.
Elke woning die hier in de buurt leeg komt daar komen *buitenlanders* in, de PVDA doet toch wat ze wil, zie je maar in Amsterdam oost al het geld verbrast.
Waarom tel je ze dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:37 schreef Toverheks het volgende:
Dementor ik kan het met iedereen goed vinden hoor, hoofddoek of niet
Dat lijkt me een beetje veel werk voor 17 miljoen mensen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Dt is precies het probleem, ze snappen niet dat je mensen individueel moet beoordelen en niet als groep.
wat is nu weer een smulbos???? de parken worden gesloten voor de BBQ hoop dat ze dat ook hier gaan doen, niks mis met BBQ maar ruim dan je rommel op echt de strontluiers zie je gewoon liggen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:36 schreef Dementor het volgende:
En anders kun je nog altijd in een smulbos gaan wonen.
Beschaving.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat is nu weer een smulbos???? de parken worden gesloten voor de BBQ hoop dat ze dat ook hier gaan doen, niks mis met BBQ maar ruim dan je rommel op echt de strontluiers zie je gewoon liggen.
omdat het gewoon steeds meer opvalt, de gemeente hier een afdeling heeft wel zo een grote bek maar doet niks aan de buurten en propt en propt alles bij elkaar de woningnood is hier zo groot, waar ze opnieuw gaan slopen die mensen hebben voorrang op een woning, ook hun als ze die hebben grote kinderen die krijgen dan ook een woning.quote:
Dat is ook een eitje om te doen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Voor het eerst dat ik met een notebook geen schroefjes overhoud, vind ik wel stoer van mijzelf.
Ook voor het eerst dat ik vier schroefjes tekort kom, dat is dan weer minder![]()
Maar alles werkt
Systeembeheer wilde er niet aan beginnen, zo simpel vinden ze het daar niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is ook een eitje om te doen.
Alleen een Sony Vaio kan lastig zijn.
Ik leg altijd alles naast elkaar (op basis van volgorde) van binnen naar buiten toe.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Systeembeheer wilde er niet aan beginnen, zo simpel vinden ze het daar niet.
Het is ook gewoon puzzelen en geen echt eitje bij een Dell. Dat wil zeggen, natuurlijk is het wel te doen, maar je moet goed opletten. Ben er toch vier uur mee bezig geweest.
Een politieke keuze s individueel als het goed is. Afkomst niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:33 schreef Copycat het volgende:
Ik vind dat je iedereen op hun eigen merites moet beoordelen. Niet op afkomst, niet op politieke keuzes, maar op wie ze zijn. Individueel. Dan pas kun je er immers ook pas achter komen wr die keuzes uit voortkomen. Je hebt net zoveel Henken en Ingrids als dat je Mustafa's en Samira's hebt.
Ik heb voor de zekerheid af en toe een fotootje gemaakt, maar daarmee was het schroefjesprobleem niet opgelost. Dell draait niet overal schroeven in, heb ik nu wel gedaan, vandaar vier tekort. En het is gewoon een gepiel met die dunne kabeltjes en mijn worstvingers.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik leg altijd alles naast elkaar (op basis van volgorde) van binnen naar buiten toe.
Maar waar komt die keuze vandaan? Dat is imo de juiste vraagstelling. En die is voor elk individu individueel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:04 schreef remlof het volgende:
Een politieke keuze s individueel als het goed is. Afkomst niet.
Uiteraard heb ik een Vaio. Ik waag me er maar niet aanquote:
Maar jij bent ook een lastig ding dus dat past er goed bij.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik een Vaio. Ik waag me er maar niet aan.
ja ja het wordt een hittegolfquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik lees trouwens dat we volgende week allemaal dood gaan van de hitte, hebben wij weer
Kan ik weer de tuin gaan sproeien.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik lees trouwens dat we volgende week allemaal dood gaan van de hitte, hebben wij weer
zwaar hequote:
Dan had ik wel zo gedaan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zwaar hezet het verkeerd neer, je hebt het maar zwaar he Dementor
Maar pas na de BBQ, zaterdag is het nog niet zo warm.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
Op de afterparty zondag welquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:32 schreef spuitje het volgende:
[..]
Maar pas na de BBQ, zaterdag is het nog niet zo warm.
24 Graden staat hier aangegeven, dat valt nog wel mee toch? Hier verwachten ze trouwens zondag al 30 of meer. Nou ja, we krijgen in ieder geval weer mooi weer!quote:
Nee. Ik wil douchen in mijn eigen huis. Onder mijn eigen douche. Geduld is een schone zaak, maar hoe kan ik die schone zaak nu zonder douche tot een goed einde brengen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:09 schreef Disana het volgende:
Een kitten in je douche, is toch leuk?
[ afbeelding ]
Hebben ze geen tijd genoemd? Na een dag of drie zal het toch wel droog zijn?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:11 schreef Copycat het volgende:
Nee. Ik wil douchen in mijn eigen huis. Onder mijn eigen douche. Geduld is een schone zaak, maar hoe kan ik die schone zaak nu zonder douche tot een goed einde brengen?
En druppel uit die kraan en ze springen allebei tegen het plafondquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:09 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Cc wat zeur je veel de laatste tijd.
Is jouw badkamer weleens verbouwd?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeuren? Als je dat al zeuren noemt, dan moet je echt nooit aan de vrouw.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
ik dacht dat je het niet meer over Politiek zou hebben in de RLS.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zou het ook moeten zijn, alleen kan dat kennelijk niet zo eenvoudig dat Henk en Ingrid dat ook begrijpen.
Typisch weer dat jij daaraan denkt. Sadist.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:16 schreef remlof het volgende:
En druppel uit die kraan en ze springen allebei tegen het plafond
quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:19 schreef Copycat het volgende:
Zeuren? Als je dat al zeuren noemt, dan moet je echt nooit aan de vrouw.
Met een opgestoken duim, nota bene.
Eind deze week, zoals gepland. Morgen komen ze kitten, dan vrijdag overdag nog laten drogen en dan zou ik vrijdagavond onder mijn eigenste douche kunnen springenquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:15 schreef Disana het volgende:
Hebben ze geen tijd genoemd? Na een dag of drie zal het toch wel droog zijn?
Ik neem aan dat dat ook weer gepaard gaat met heel veel stof?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:21 schreef Copycat het volgende:
En dan beginnen we maandag van voren af aan met de keuken.
Gaan ze morgen ook je water er weer opzetten?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eind deze week, zoals gepland. Morgen komen ze kitten, dan vrijdag overdag nog laten drogen en dan zou ik vrijdagavond onder mijn eigenste douche kunnen springen. Dat kan ik nu ook al, alleen heeft het zo weinig nut, waterloos.
Het is niet anders en dat betekent ook dat ik al weken niet hoef te stofzuigen van mezelf. Is toch tegen de bierkaaiquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
Ik neem aan dat dat ook weer gepaard gaat met heel veel stof?
Wat een ellende
Water zit er al op, de loodgieter heeft dat vandaag allemaal aangesloten. Vandaar dat ik nu ook al de wastafel en het toilet kan gebruiken. Zou een beetje vervelend zijn, toiletteren zonder spoelwater.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:23 schreef Deisyy het volgende:
Gaan ze morgen ook je water er weer opzetten?
gelukkig wel, dat was een stom voornemenquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:19 schreef hondjes het volgende:
[..]
ik dacht dat je het niet meer over Politiek zou hebben in de RLS.
Ik weet hoe mijn poezen op n druppel water reagerenquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Typisch weer dat jij daaraan denkt. Sadist.
Er zijn zat filmpjes van katten die met plezier onder de kraan gaan staan, maar de mijne moeten er ook niets van hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:43 schreef remlof het volgende:
Ik weet hoe mijn poezen op n druppel water reageren
Bier daarentegen....................quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet hoe mijn poezen op n druppel water reageren
oh die koppie`squote:Op woensdag 22 juni 2011 15:09 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
je krijgt een paleisje terug ervoor nog even geduldquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:21 schreef Copycat het volgende:
En dan beginnen we maandag van voren af aan met de keuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |