Jij zit overal waar meets georganiseerd worden, je bent gewoon een vuige meetsletquote:
Nee hoor, je zal me zelden in OUD treffenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij zit overal waar meets georganiseerd worden, je bent gewoon een vuige meetslet
Wat niet is kan nog komen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, je zal me zelden in OUD treffen
Ja en de eerste dag van de zomerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:50 schreef Toverheks het volgende:
Het is de langste dag van het jaar vandaag hoor ik net van Mijnheer Koperdraad ( man heet echt zo)
Dat komt omdat die chicks je de kans nog niet gegeven hebben om iemand te bezwangeren, anders was je daar vast al wel geweestquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, je zal me zelden in OUD treffen
ik kijk nu even naar buiten maar welke zomer bedoel jequote:
De stukadoor stukt maar doorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:54 schreef Copycat het volgende:
De stukadoor werkt stevig door. Het plafond en de schuine wand zijn al bijna klaar.
Michiel is een harde werker.
Eigenlijk moet ik Soury richting Oosterpark sturen vanavond voor een paar mooie foto`s van de lichtboom, Mijnheer Koperdraad die het over de langste dag had net op de radio gaat ook een lied ten gehore brengen over de aardbeiquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vandaag de langste dag geloof ik?
Man man, hoe krijgen we die uren gevuld
Niet met zonquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vandaag de langste dag geloof ik?
Man man, hoe krijgen we die uren gevuld
Vanmiddag wakeboarden, maar dat schijnt binnen te zijn. Het is niet koud buiten, eigenlijk is het wel lekker weer.quote:
Binnen wakeboarden? hoe dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vanmiddag wakeboarden, maar dat schijnt binnen te zijn. Het is niet koud buiten, eigenlijk is het wel lekker weer.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:44 schreef Copycat het volgende:
Dit subforum doet het in de praktijk toch zonder moderators?
En daarna een week bij moeten komen. Excuusquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:58 schreef Gert het volgende:
Vorige week maandag nog op verzoek een TT gewijzigd!
Daar ben ik ook benieuwd naar!quote:
zie je teun al staan met dat bord onder zijn arm, dan klinkt de toeter en Teun roepen ja we mogen weer en plonst het zwembad inquote:
Zonder bootje.quote:
zorg dan maar dat je niet over de kop vliegt gaat hard hoor van zo een glijbaanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Schijn je te kunnen doen op van die hellingen waar water overheen stroomt. Ongeveer zoiets als binnen skiën op van die borstels.
Ik heb geen idee, zie het vanmiddag wel gebeuren. Ik denk dat iedereen liever gelijk bij die BBQ die direct daarna is aanschuiftquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:07 schreef Copycat het volgende:
Okay, skiën wordt moeilijk in Nederland, dat dat indoor gebeurt, snap ik. Maar wakeboarden? In een pierenbadje ook nog.
Komt goed Heksquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zorg dan maar dat je niet over de kop vliegt gaat hard hoor van zo een glijbaan
Ach zo, ja dat kan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Schijn je te kunnen doen op van die hellingen waar water overheen stroomt. Ongeveer zoiets als binnen skiën op van die borstels.
Hoe Center Parcsquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:11 schreef Copycat het volgende:
Ik hoop voor je dat het minder lullig is dan dit:
Daarom. Dat soort dingen moet je niet naar binnen halen. Vrienden van me zijn fervente wakeboarders. Elk vrij weekend hangen ze achter een boot op Aqua Best.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:16 schreef Deisyy het volgende:
Hoe Center Parcs![]()
Dat is ook eigenlijk geen wakeboarden, dit is wakeboarden. Donald heeft het jarenlang gedaan.
[ afbeelding ]
Dit is het volgens mij en het is vast minder lullig dan het lijktquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:11 schreef Copycat het volgende:
Ik hoop voor je dat het minder lullig is dan dit:
Je zou 'm geven.quote:
Neu, maar als RLS opgeheven wordt is er altijd nog wel een plekkie vrij op FHF.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
En daarna een week bij moeten komen. Excuus.
Is SEX niks voor jou?
Neh, deze vent heb ik van internet geplukt.quote:
En een kleurtje oplopen kan onder de zonnebank, kennismaken met andere culturen kan in de randstad, dus eigenlijk hoef je helemaal niet meer buiten NL op vakantie.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:07 schreef Copycat het volgende:
Okay, skiën wordt moeilijk in Nederland, dat dat indoor gebeurt, snap ik. Maar wakeboarden? In een pierenbadje ook nog.
Want zo doen ze dat, met ongeoefende personen in de buitensportwereld.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Want een ongeoefend figuur gaat gewoon middels een koord aan een speedboot hangen die 80 km per uur vaart en springt er lustig op los
Welnee joh, dat gaat maar met een snelheid van zo'n 30 km.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Want een ongeoefend figuur gaat gewoon middels een koord aan een speedboot hangen die 80 km per uur vaart en springt er lustig op los
graag met foto`s als je met 300 kilometer per uur naar beneden glijdquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik breng wel verslag uit, als het echt lullig is, dan zijn we snel klaar denk ik
Is het een bedrijfsuitje?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik breng wel verslag uit, als het echt lullig is, dan zijn we snel klaar denk ik
Waterskieën viel best mee qua moeilijk. Met wat goede instructies lukte het binnen een half uur al wel om minstens een minuut op de skies te blijven en zelfs al wel een beetje te zigzaggen achter die boot. Zodra het serieus wat harder ging, werd dat laatste weer uiterst tricky trouwens.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Met zo'n school kun je dat doen hè, als er uitval is door het uitje dan hebben ze 6 weken vakantie om te herstellenquote:
Ja, de afdeling, man of 25quote:
Ik hoorde van een vriend dat wakeboarden een ontzettend blessuregevoelige sport is Ik heb wel in hele snelle boten gezeten, maar wakeboarden noch waterskiën ooit gedaan..Water komt hard aan als je valt met een flinke snelheid, 't is dan net beton, dat weet ik dan weer wel (van horen zeggen).quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Waterskieën viel best mee qua moeilijk. Met wat goede instructies lukte het binnen een half uur al wel om minstens een minuut op de skies te blijven en zelfs al wel een beetje te zigzaggen achter die boot. Zodra het serieus wat harder ging, werd dat laatste weer uiterst tricky trouwens.
Misschien is wakeboarden weer blessuregevoeliger dan waterskieën. Voor de enkels wellicht.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik hoorde van een vriend dat wakeboarden een ontzettend blessuregevoelige sport is Ik heb wel in hele snelle boten gezeten, maar wakeboarden noch waterskiën ooit gedaan..Water komt hard aan als je valt met een flinke snelheid, 't is dan net beton, dat weet ik dan weer wel (van horen zeggen).
Hahahaa Teun denkt dat de aarde om hem draait.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zaterdag gaan we de SC wel begraven bij mij in de tuin en de droefenis spoelen we wel weg of wordt wel weggespoeld, afhankelijk van het weer
Om te beginnen bij de SC.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:52 schreef Coos het volgende:
Hahahaa Teun denkt dat de aarde om hem draait.
Jezus, is dat niet zo dan en sinds wanneer niet meer?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Hahahaa Teun denkt dat de aarde om hem draait.
Nee dat is niet goed Cc.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:56 schreef Copycat het volgende:
Ik krijg een overzicht met bovenaan de Venga Boys. Dat kan niet de bedoeling zijn.
Mooi om te zien.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:59 schreef Coos het volgende:
Er ging iets totaal mis met doorsturen vanaf mijn telefoon maar dit is hem.![]()
Daar? Als je daar niet kan bijlezen, ligt het toch echt aan je skills.quote:
Wij hebben een rode met een schaap, kip, koe en nijntjes er aan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:50 schreef Leandra het volgende:
Ik herken m niet uit de Nijntje mobiel
De Vos van Ikea heeft Rock a bye baby als liedje, en het konijn in de hoed volgens mij ook.
Ik ga nu twijfelen aan het trollschap ... en doe vannacht de knip op de deur.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:52 schreef Laysa het volgende:
OMG cc....wat heb jij daar verkeerd gedaan![]()
Niks toch...wat een troll is dat wijf
Nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga nu twijfelen aan het trollschap ... en doe vannacht de knip op de deur.
Natuurlijk heb ik niet die van zilver... Doe eens niet zo raarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wij hebben een rode met een schaap, kip, koe en nijntjes er aan.
Jij hebt zeker die van zilver?
Geef Mariël daar maar de schuld vanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:02 schreef Copycat het volgende:
Nee.
Maar ik stond net wel met mijn slipper in de stuczooi. En toen greep ik vol in een net gestucte muur.
Het moest er natuurlijk eens van komen.
Oh dat topic heb ik vanmorgen nog gelezen, even opzoeken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:38 schreef Disana het volgende:
Wat zijn sommige vrouwen toch suf. Denken dat liefde vastzit op het uiterlijk van de vrouw. De vorige en de vriendinnen zijn niet mooi, dus houdt hij van mij
Ja, en deel I is al dikke pret.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:43 schreef Dementor het volgende:
Is het deze?
Relatie met getrouwde man, hoeveel moet ik nog pikken?! #4
ok...dan vertel ik niet hoe het eindigdquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit pas in deel I, verklap de clou nou niet
Die is wel erg opzichtig. Arme Wilfred op Facebookquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:05 schreef Leandra het volgende:
Het gaat weer verder, er is nu een vriendin van de echte Wilfred en Mariël... En die zijn niet blij
Ja hij staat met naam en foto op Facebook. Gelukkig heeft hij zijn profiel verder goed afgeschermd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:22 schreef Leandra het volgende:
Als Wilfred echt bestaat dan is het idd flink lullig.
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:05 schreef Leandra het volgende:
Het gaat weer verder, er is nu een vriendin van de echte Wilfred en Mariël... En die zijn niet blij
Klaagbaak is meer je dingquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:50 schreef hondjes het volgende:
gatverdamme..roddel en achterklep.
Als ik iets haat is dat het wel.
Dus dat wordt dan geen SHO voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |