Jij zit overal waar meets georganiseerd worden, je bent gewoon een vuige meetsletquote:
Nee hoor, je zal me zelden in OUD treffenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij zit overal waar meets georganiseerd worden, je bent gewoon een vuige meetslet
Wat niet is kan nog komen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, je zal me zelden in OUD treffen
Ja en de eerste dag van de zomerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:50 schreef Toverheks het volgende:
Het is de langste dag van het jaar vandaag hoor ik net van Mijnheer Koperdraad ( man heet echt zo)
Dat komt omdat die chicks je de kans nog niet gegeven hebben om iemand te bezwangeren, anders was je daar vast al wel geweestquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, je zal me zelden in OUD treffen
ik kijk nu even naar buiten maar welke zomer bedoel jequote:
De stukadoor stukt maar doorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:54 schreef Copycat het volgende:
De stukadoor werkt stevig door. Het plafond en de schuine wand zijn al bijna klaar.
Michiel is een harde werker.
Eigenlijk moet ik Soury richting Oosterpark sturen vanavond voor een paar mooie foto`s van de lichtboom, Mijnheer Koperdraad die het over de langste dag had net op de radio gaat ook een lied ten gehore brengen over de aardbeiquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vandaag de langste dag geloof ik?
Man man, hoe krijgen we die uren gevuld
Niet met zonquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vandaag de langste dag geloof ik?
Man man, hoe krijgen we die uren gevuld
Vanmiddag wakeboarden, maar dat schijnt binnen te zijn. Het is niet koud buiten, eigenlijk is het wel lekker weer.quote:
Binnen wakeboarden? hoe dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vanmiddag wakeboarden, maar dat schijnt binnen te zijn. Het is niet koud buiten, eigenlijk is het wel lekker weer.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:44 schreef Copycat het volgende:
Dit subforum doet het in de praktijk toch zonder moderators?
En daarna een week bij moeten komen. Excuusquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:58 schreef Gert het volgende:
Vorige week maandag nog op verzoek een TT gewijzigd!
Daar ben ik ook benieuwd naar!quote:
zie je teun al staan met dat bord onder zijn arm, dan klinkt de toeter en Teun roepen ja we mogen weer en plonst het zwembad inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |