abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98451175
Er wordt bijna niks door de normale media vermeld hierover, vanwege een ''no fly zone'' en dat de media niet in de buurt mag komen etc, in elk geval apart verhaal, weet natuurlijk niet hoe erg het echt is.

http://my.firedoglake.com(...)and-a-perfect-storm/

(apart ook dat die boer waarvan zijn land onder water staat op het einde zegt; ''this flooding is men made'').
pi_98451529
Amerika stopt toch alles in een doofpot...
pi_98451582
We vergaan alweer.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_98451634
doofpot idd
pi_98451765
Die boer zal wel in hetoverloop gebied wonen waarvan bewust is besloten om dit te laten overstromen.
Verder is een overstroming iets heel anders dan een tsunami. Ik zou me niet te druk maken over die kerncentrales.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_98451911
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:07 schreef Deetch het volgende:
Die boer zal wel in hetoverloop gebied wonen waarvan bewust is besloten om dit te laten overstromen.
Verder is een overstroming iets heel anders dan een tsunami. Ik zou me niet te druk maken over die kerncentrales.
Niet dat ik me druk maak ;)

Zal inderdaad wel weer loslopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Plugin op 21-06-2011 10:40:20 ]
  dinsdag 21 juni 2011 @ 11:38:56 #7
337425 ramon83
Wie bouwt paradijs op aarde?
pi_98455157
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:11 schreef Plugin het volgende:

[..]

Niet dat ik me druk maak ;)

Zal inderdaad wel weer loslopen.
Ik weet niet hoe jullie Engels is maar in het eerste filmpje werd er over gesproken dat de koeling van de centrale (gedeeltelijk) was uit gevallen en dat ze hoopten dat ze een meltdown konden voorkomen...
Maar dan hoeven wij ons niet druk te maken idd, want wij zullen er geen last van hebben. Wat ik wel weet is dat we zelf nog werkende centrales hebben, waarvan ook veel problemen in de doofpot zijn gestopt overigens, die ook niet in de hand te houden is als het fout gaat.
Dat is het nadeel van kernenergie; als het eenmaal goed fout gaat is er geen redden meer aan en kun je dat gebied afschrijven voor de komende 500 jaar en is de centrale in beton gestort.
Totdat er een generatie komt die niet meer in staat is om de centrale te voorzien van een nieuw laagje beton en dan komt die rotzooi vrij....
http://www.greenpeace.nl/news/bijna-meltdown-kerncentrale-p/

[ Bericht 5% gewijzigd door ramon83 op 21-06-2011 11:44:49 ]
pi_98460321
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:07 schreef Deetch het volgende:
Inderdaad :Y
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_98460849
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:38 schreef ramon83 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe jullie Engels is maar in het eerste filmpje werd er over gesproken dat de koeling van de centrale (gedeeltelijk) was uit gevallen en dat ze hoopten dat ze een meltdown konden voorkomen...
Maar dan hoeven wij ons niet druk te maken idd, want wij zullen er geen last van hebben. Wat ik wel weet is dat we zelf nog werkende centrales hebben, waarvan ook veel problemen in de doofpot zijn gestopt overigens, die ook niet in de hand te houden is als het fout gaat.
Dat is het nadeel van kernenergie; als het eenmaal goed fout gaat is er geen redden meer aan en kun je dat gebied afschrijven voor de komende 500 jaar en is de centrale in beton gestort.
Totdat er een generatie komt die niet meer in staat is om de centrale te voorzien van een nieuw laagje beton en dan komt die rotzooi vrij....
http://www.greenpeace.nl/news/bijna-meltdown-kerncentrale-p/
Tja er is in NL zoveel in de doofpot gestopt over onze kerncentrales, berg je maar...
pi_98461029
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Inderdaad :Y
Net als de polders bij ons in de provincie? Geef het water weer wat terug, omdat je anders grotere problemen gaat krijgen?
pi_98461655
koelwater genoeg.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')