Waarom dat in hemelsnaam met deze samenwerking gebeurt is me een raadsel. Ik heb weinig mensen gehoord die het echt mooi vonden. Maarja, bekende namen werkt altijd wel.quote:Ronde twee! Donatella Versace kroop voor H&M nóg een keer achter de tekentafel voor een heuse lentecollectie.
Net naast het net gevist afgelopen donderdag? Niet getreurd, Versace en H&M hebben nog geen genoeg van elkaar. Er komt namelijk een spring/summer 2012-collectie van Versace voor de Zweedse modeketen. Iedereen kan immers wel een scheutje Donatella in de garderobe gebruiken. Toch? Op het program staan dit keer: bikini’s en hotpants met fruitprint, gouden gehakte sandalen en tal van Versace-bling. De aanstaande lente belooft in ieder geval niet saai te worden.
Ik deel je mening, maar zolang het goed verkoopt is H&M er blij mee natuurlijk. Misschien willen ze inhalen voor het feit dat de Lanvin collectie vorig jaar lang bleef liggen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Ook Versace x H&M voor februari 2012?
[..]
Waarom dat in hemelsnaam met deze samenwerking gebeurt is me een raadsel. Ik heb weinig mensen gehoord die het echt mooi vonden. Maarja, bekende namen werkt altijd wel.
Maar Rykel bleef ook lang liggen,quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:15 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik deel je mening, maar zolang het goed verkoopt is H&M er blij mee natuurlijk. Misschien willen ze inhalen voor het feit dat de Lanvin collectie vorig jaar lang bleef liggen?
Dan willen ze extra inhalen dus.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar Rykel bleef ook lang liggen,.
Die ging ook heel snel in de sale meen ik mij te herinneren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar Rykel bleef ook lang liggen,.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |